× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

20/05/2011 09:16 #1941 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ακη γειά σου.

Προφανώς εμείς δεν μπορούμε να σου πούμε τιμές. Αυτές θα τις ρωτήσεις στα καταστήματα. Υπάρχει και ενα επιπλέον κατάστημα, το www.escape24.gr. ΔΕς και απο κεί.

Γενικές συμβουλές:

1) Ολα τα καγιάκ είναι καλά.
2) Σκέψου το συνολικό κόστος που θα χρειαστείς, μαζί με ολα τα αναγκαία, συν τρέιλερ μεταφοράς.
3) Υπολόγισε τα πρακτικά πράγματα και τι θέλεις να κάνεις. πχ, κοντινά ή, μακρυνά ταξίδια. (φαρδύ/στενό, κοντό/μακρύ, σκάφος). Τι βάρος μπορείς να σηκώνεις στην μεταφορά του καγιάκ. Τι εξτρα θες νάχει πάνω, καλαμοθήκες, ταμπούκια και δες την ποιότητά τους. Να μπορείς να το καβαλάς και μόνος καμμιά φορά, η, όχι;
4) Ρώτα για εγγύηση ΓΡΑΠΤΗ.

Μην βιαστείς. Διάβασε, Ψάξε, ρώτα. Σου στέλνω Π.Μ.

Χαιρετισμούς

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 09:35 #1942 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
(Επαναδημοσίευση)

ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και ΣΧΟΛΙΑ απο ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΓΙΑΚ Πώς τα βρίσκουμε;

Οπως έχουμε αναφέρει και παληότερα, στο εξωτερικό, υπάρχουν εκατομμύρια χρήστες καγιάκ ανά τον κόσμο. Πολλοί απο αυτούς, μέσα απο διάφορα φόρουμ συζητήσεων (σαν αυτό εδώ καλή ώρα) λένε τις απόψεις τους για την χρήση των διαφόρων τύπων καγιάκ. Επειδή μάλιστα εκεί η χρήση είναι εδώ καί πολλά χρόνια, υπάρχει σημαντικά μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια, και τα καγιάκ και εξοπλισμός αρκετά φθηνότερα, υπάρχει πολύ περισσότερη εμπειρία στους χρήστες.

Μπορούμε λοιπον σε μία μηχανή αναζήτησης, να χρησιμοποιούμε τίς εξής λέξεις κλειδιά:

1) REVIEW και το "όνομα" του μοντέλλου που ψάχνουμε. REVIEW = ανασκόπηση, κριτική. Μας δίνει σχόλια απο χρήστες.

2) "όνομα" του μοντέλλου που ψάχνουμε VS "όνομα" ενός άλλου μοντέλλου που ψάχνουμε . Vs= Versus = Συγκριτικά. Μας δίνει συγκριτικά σχόλια απο χρήστες.

Τώρα, πως θα καταλάβουμε οτι οι χρήστες αυτοί είναι αυθόρμητοι και όχι διαφημιστές,... Απο μόνοι μας, ότι μπορέσουμε. Για αυτό καλό είναι να διαβάσουμε αρκετά.
Προσοχή:
Τα ανωτέρω ισχύουν, εφόσον έχουμε ήδη μελετήσει αυτά που αναφέρουμε στην προηγούμενη παράγραφο για τα γενικά. Εφόσον δηλαδή ξέρουμε τι μας ταιριάζει και τι θέλουμε σαν τύπος καγιάκ γενικά (μακρύ, κοντό, στενό, φαρδύ, βαρος, αποθήκευση, μεταφορά, κόστος κλπ) και μας μένει μόνον να επιλέξουμε τελικά ανάμεσα σε συγκεκριμένες εταιρείες, ισοδύναμα σκάφη.

Πχ, τυχαία κατωτέρω, 2 συγκριτικά σχόλια μεταξύ εταιρειών Cobra και Ocean:

www.stripersonline.com/surftalk/showthread.php?t=653147

www.trails.com/facts_41580_cobra-kayaks-vs-ocean-kayaks.html

Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλώ σημειώστε ότι αν και δεν φαίνονται τα κουμπιά προσθήκης emoticon και φατσούλες μπορείτε πάντα να τα χρησιμοποιείτε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 10:58 #1943 από Θοδωρής
Απαντήθηκε από Θοδωρής στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ σε όλους για τις ευχές

antonis123 έγραψε: Γειά σου Θόδωρε:tr_hi: :tr_hi:
καλορίζικο το σκάφος σου και καλές βόλτες!
με το καλό να βρεθούμε στα νερά,
πως αποφάσησες για φουσκωτό μετά απο τόσα που διάβασες?:shok:


Αντώνη πήγα σε φουσκωτό παρότι μου έγινε η καρδιά περιβόλι με όσα διάβασα γιατί υπάρχει σημαντικό πρόβλημα χώρου και πρακτικότητας. Θα ήθελα να το έχω στο πορτ-μπαγκάζ δηλαδή και να μπορώ να πάω για καμιά κουπιά μετά τη δουλειά. Αν προκύψει έρωτας μεγάλος, βλέπουμε του χρόνου. Πάντως πήγα σε μάλλον "θαλασσινό" μοντέλο, μακρύ και χαμηλό δηλαδή. Θα δείξει στο νερό βέβαια....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 11:15 #1944 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πές μας και ποιό πήρες,

άντε με το τσιγκέλι στα βγάζουμε.:give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 14:50 #1945 από Θοδωρής
Απαντήθηκε από Θοδωρής στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη, δίκιο έχεις, αναλυτικές συστάσεις λοιπόν...

Ξεκινώντας από το κανό, πήρα το gumotex sunny, στην Αμερική το λένε innova sunny. Προδιαγραφές εδώ . Οι βασικές προδιαγραφές που έπαιξαν ρόλο στο να το πάρω είναι αρχικά το σχήμα, δηλαδή μακρύ και χαμηλό με αφαιρούμενο πτερύγιο, άρα αν εξαιρέσουμε ότι βρέχεσαι νομίζω ότι ταιριάζει στη θάλασσα. Επίσης διθέσιο που μετατρέπεται και σε solo τραβώντας το κάθισμα, πράγμα αρκετά σημαντικό για εμένα, και τέλος ο σχετικά μεγάλος χώρος που έχει για να κουβαλάς πράγματα. Έπαιξαν ρόλο και τα reviews που έλεγαν ότι είναι από τα πιο γρήγορα φουσκωτά που υπάρχουν, δεδομένου πως από ότι διάβασα το βασικό πρόβλημα των φουσκωτών είναι η ταχύτητα. Α! Και κουβαλιέται σε backpack που είναι και drybag!

Βασικό σκεπτικό όταν μου μπήκε η ιδέα για πλωτό μέσο, είναι να μπορώ να πηγαίνω στην 'διπλανή' παραλία, μια και είμαι οπαδός του κάμπινγκ. Για 4χ4 ή μηχανοκίνητο φουσκωτό λεφτά αυτή την εποχή δεν υπάρχουν, αλλά ούτε και θα έμπαινα στη διαδικασία για 4-5 σαββατοκύριακα το χρόνο.
Βέβαια με όλα αυτά που διάβασα εδώ μέσα μπήκα στην πρίζα και για κάτι περισσότερο, βόλτες με παρέα κτλ. Δε ξέρω βέβαια αν θα μπορώ με τη σαμπρέλα να ακολουθήσω εσάς με τα πλαστικά και την πείρα, θα δείξει :this:
Για ψάρεμα δε με βλέπω να σας πω. Μικρός, μέχρι τα 17-18 (τώρα είμαι 35+) έπεφτα αρκετά για ψαροτούφεκο και χταπόδια, ψάρευα με πετονιά από μόλους κτλ. Είχα όμως την "μεταφυσική" εμπειρία του χελιδονόψαρου και φρικάρισα τη ζωή μου, οπότε και σταμάτησα σχεδόν μαχαίρι! Ποτέ δεν ξέρεις όμως...

Τέλος, αν κάποιους ενδιαφέρει στο www.arts-outdoors.de υπάρχει σε προσφορά το sunny 409ευρώ+35 μεταφορικά (εδώ το πουλούσαν 650). Από εκεί το πήρα με paypal και ήταν όλα ΟΚ. Δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα το έχουν όμως, γιατί το μοντέλο αυτό καταργήθηκε πριν μερικούς μήνες και αντικαταστάθηκε από ένα λίγο μακρύτερο και αρκετά ακριβότερο. Επίσης δεν μπορώ να το προτείνω για αγορά, γιατί ούτε το έχω βρέξει ακόμα, ούτε έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 15:39 #1946 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θοδωρή καλώς μας ήρθες!:tr_hi:

Με γειά, νάσαι καλά να το βρέχεις και να το χαίρεσαι.!

Ωραία μας τα γράφεις εδώ και θα χαρούμε να σ'έχουμε κοντά μας. Σ'ευχαριστούμε και για την πληροφορία για το Γερμανικό κατάστημα. Χρήσιμη!

Λοιπόν, τι θάλεγες νάρθεις αύριο παρέα για Δασκαλιό; απο το μεσημέρι και μετα..

Και πάλι καλώς ήρθες!

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 16:13 #1947 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλως τον θοδωρη εισαι ευσπρόδεκτος και όποιος άλλος θελει θ ανακοινώσει ο chinatown το ραντεβού γι αυριο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 16:27 #1948 από Θοδωρής
Απαντήθηκε από Θοδωρής στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δασκαλιό στον Πόρο; Εκεί που είχε (και λογικά θα έχει ακόμη) τις παχουλές τεμπέλες τσιπούρες από το ιχθυοτροφείο; Δυστυχώς αυτό το σου-κου υπάρχουν υποχρεώσεις. Άσε που πρέπει να είναι κρύο το νερό ακόμη! Λογικά το επόμενο θα σας ακολουθήσω ή αν το ρίξω μόνος μου θα σας πω εντυπώσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 20:15 #1949 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οχι Πόρο,

Αττική. Αλλη φορά που θα μπορείς. Να κάνεις μόνος σου την καγιακοεκπαίδευση που περιγράφουμε πριν 20 σελ. περίπου. Να φοράς σωσίβιο.

Μιχάλη ετοιμάζομαι φούλ απο τώρα. Θα πάω αύριο οσο πιό νωρίς μπορέσω. Ελπίζω κατά τις 12. Θα κάνω τις συρτές μου κλπ, θα γυρίσω πίσω για φαί-υπνο στην άμμο και μετά το απόγευμα συνεχίζουμε (πρώτα ο Θεός).

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2011 20:31 #1950 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο μπράβο:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

παίξτε κι άλλο με τον πόνο μου:cray:

φίλοι να σου πετύχουν:(

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.450 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection