× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

18/05/2011 11:25 #1901 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Και τι δε θά δινα για να ήμουν αυτό το ψάρι:yahoo: :non_banana1 :non_banana2 :drinks: :eusa_boohoo :eusa_clap:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 11:48 #1902 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα παιδιά ,

Για να βγάλετε τέτοια ψάρια πρέπει ένας τουλάχιστον από την παρέα να έχει καλό βυθόμετρο!!! Χωρίς βυθόμετρο το ψάρεμα είναι σαν να ψάχνεις καρφίτσα μέσα στα άχυρα!!!!
Σας το λέω γιατί και εγώ μέχρι να πάρω το τελευταίο μου βυθόμετρο πίστευα ότι στην περιοχή μου δεν υπήρχαν ψάρια αφού έπιανα πολύ σπάνια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 11:57 #1903 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μά,.. ποιός τα χέ.ει τα ψάρια!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 12:38 #1904 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Μά,.. ποιός τα χέ.ει τα ψάρια!!

Συμφωνώ μαζί μου και εγώ το γκ@μεν@κι της φωτογραφίας θα προτιμούσα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 12:53 #1905 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

antonis123 έγραψε: Και τι δε θά δινα για να ήμουν αυτό το ψάρι:yahoo: :non_banana1 :non_banana2 :drinks: :eusa_boohoo :eusa_clap:

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Μά,.. ποιός τα χέ.ει τα ψάρια!!

Γιαννης έγραψε: Συμφωνώ μαζί μου και εγώ το γκ@μεν@κι της φωτογραφίας θα προτιμούσα!!!

Γιαννης έγραψε: Καλημέρα παιδιά ,

Για να βγάλετε τέτοια ψάρια πρέπει ένας τουλάχιστον από την παρέα να έχει καλό βυθόμετρο!!!

Τι γινεται βρε παιδια...Ψαρια βλεπω... Ωραιεs γυναικεs βλεπω αλλά απο οτι λεει ο Γιαννηs πρεπει να εχειs καλο <<βυθομετρο>>.Εγω που δεν εχω καλο <<βυθομετρο>> δεν εχω καμια ελπιδα?:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 12:58 #1906 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγώ πάντως δεν έχω ούτε βυθόμετρο, ούτε καλάμια, ούτε πετονιές,
ούτε απόχες, ούτε τίποτα,

κι όμως βγάζω...........γοργόνες:non_banana1 :non_banana2 :wav: :yahoo: :eusa_boohoo :director: :drinks: :dirol: :tease:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 13:01 #1907 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

antonis123 έγραψε: Εγώ πάντως δεν έχω ούτε βυθόμετρο, ούτε καλάμια, ούτε πετονιές,
ούτε απόχες, ούτε τίποτα,

κι όμως βγάζω...........γοργόνες:non_banana1 :non_banana2 :wav: :yahoo: :eusa_boohoo :director: :drinks: :dirol: :tease:

Αυτο τωρα ειναι καλό Αντωνη μου?Οι γοργονεs ωs γνωστο ειναι αχρηστεs...Ουτε τρωγονται,ουτε πη.....νται:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 13:04 - 18/05/2011 13:08 #1908 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
την καλημερα μου θα ηθελα να πω στους φιλους καγιακαδορους,
φιλε αντωνη τι κανεις ? τα νεα σου ? ψιλοχαθηκαμε τον τελευταιο καιρο φανταζομε οτι ολοι εχουμε πεσει με τα μουτρα στην δουλεια κ την αντιμετωπιση των κωλοκαταστασεων που μας εχουν φορεσει σαν φεσι στο κεφαλι ολοι αυτοι που ενδιαφεροντε για μας κ το καλο μας.
Τελως παντων ,
αντωνη με αφορμη το ποσταρισμα που εκανες στο καγιακοπεριοδικο θα ηθελα να σας δωσω το παρακατω λινκ
γιατι πιστευω οτι εχει πολυ ενδιαφερον κ εχει κ ξεχωριστη ενοτητα για το καγιακ κ τα ψαρεματα που μπορει να κανεις με αυτο κ πιστεψε με θα δεις- τε αρκετα ενδιαφεροντα θεματα.
www.worldfishingnetwork.com/
ριχτουθ μια ματια κ περιμενω τις αποψεις σου κοιτα την ενοτητα για καγιακ
κ παλι την καλημερα μου

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 13:58 #1909 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη μου δεν είναι εντελώς άχρηστες,
αρκεί να ξέρεις πως θα τις χρησιμοποιήσεις:man_in_love
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 14:20 #1910 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα αδέρφια .Είναι τετάρτη και δεν κρατιέμαι να βρέξω το καγιάκ.Σιγά σιγά ελπίζω να γεμίσουμε τις παραλίες.το σάββατο προβλέπεται εξόρμηση πάλι εγώ βέβαια θάργήσω λιγάκι μάλλον, αλλά θα είμαι παρών

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.441 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection