× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

16/04/2011 10:55 #1681 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέραααα,:bye:
ο Θεός μας φύλαξε και δε πήγαμε στις θάλασσες μ αυτό το ψοφόκρυο,

Πέτροςςςςςςςςςςςςςςςςςς :tr_hi: στην παρέα,
όπως είπε και ο συνονόματος με πεζά ελληνικά :flag_greece είναι καλύτερα,
δε τα ξέρω αυτα τα καγιάκια, πρώτη φορά νομίζω τα ακούω, ή μάλλον, τα διαβάζω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2011 12:20 #1682 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πετρο καλως ηλθες στη παρέα. Τα Cobra τα αντιπροσωπεύει το escape24 στην αρχή της Λ. Αθηνών.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2011 15:06 #1683 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ειμαι ο σωτηρης καινουργιο μελος σκεφτωμαι για το cobra fihs n dive 3.80 μηκος 92 πλατος 28 κιλα .με προβληματιζει το πλατος ?μηπως ειναι αβολο και δυσχρηστο? πεστε γνωμες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2011 18:38 #1684 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πω πώ κίνηση,:eusa_clap: :10: :car10: :10: :car10:

Σωτήρη :tr_hi: και σ εσένα,

τι σας έπιασε όλους μ αυτά τα cobra? τέλος πάντων, αν είναι καλά γιατί όχι,
ας γνωρίσουμε και κάτι καινούργιο,

3.80Χ92Χ28 κιλά το βλέπω να φρενάρει στο νερό,:new_russian
δε ξέρω, ας πουν και οι άλλοι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 01:01 #1685 από petrosssss
Απαντήθηκε από petrosssss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σε όλους!!!!! :-) :-)
Εγώ τα συγκεκριμένα καγιάκ τα είδα στην έκθεση Νάτεξ και επισκέφτηκα και το μαγαζί στην Καβάλας . Μου είπαν ότι είναι Αμερικάνικα και θεωρούνται πολυ καλά .Το μοντέλο που αναφέρεις φίλε μου (cobra fiση n dive) το είδα απο κοντά . Είναι πολύ φαρδύ και άνετο αλλα νομίζω θα είναι δύσκολο στην πλεύση .Καλύτερα να πας απο κοντά να ρωτήσεις . Αν γνωρίζει κάποιος για τα cobra να μας πει και μας . :-)
Συγνώμη για τους λατινικούς χαρακτήρες στο προηγούμενο μυνημα μου..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 10:45 #1686 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: στον Πέτρο και το Σωτήρη.Εχω σκάφος 0,86 εκατοστά.Είναι διπλό και κάτι.Εχει τη πολυτέλεια να μπορεί να κινηθεί σωστά και με ενα ατομο.Σαθερο!!!με δυομυσι ατομα.Σταθερότατο !!!με ενα ατομο.Γρήγορο με δυο συγχρονισμένα άτομα,ΑΛΛΑ με ενα ατομο για να εξισοροπίσεις την απίστευτη σταθερότητα(ασφάλεια)που σου δίνουν τα 0,86εκ.θα πας σαφώς ποιο αργά.Οι σχέσεις μήκους και πλάτους είναι άρικτα δεμένες στα σκάφη μονής γάστρας.
Τα cobra κατα τη γνώμη μου δεν πλησιάζουν τη ψυχοσύνθεση του Ελληνα.Θα είναι σταθερό για να χοροπηδάς επάνω.Εγω απλώς σε ηρεμη θάλλασα σηκώνομαι ορθιος.Αλλα θα το πληρώνεις.Θα φορτώνεις αφοβα άσχετους με οδειγίες 5 λεπτών.Πηγαίνω για ψάρεμα με τα παιδιά μου.Αλλα για να ακολουθήσω άλλους σε διαδρομη με γρήγορο ρυθμό χρειάζομαι και το δευτερο άτομο.Βγαίνω σε 2μίλια απόσταση για ψάρεμα μόνος αλλα τα ματια ανοιχτά,για το μεγάλο κύμα η το μεγάλο σκάφος.Αλλη η γάστρα της μιας εταιρείας και αλλη της άλλης.ΔΟΚΙΜΕΣ αγαπητοί μου.
Χθες και σήμερα εδω γυρω-γυρω στα βουνά χιονίζει.Μήπως αντί για αρνί το Πάσχα να πηγαίναμε καμιά Βασιλίτσα?
Χάρηκα που γινόμαστε αρκετοί.Το θέμα είναι να βρισκόμασταν καμιά φορά μεσοπέλαγα.Το Μεσολλόγι και ο Βόλος αντοίστιχα είναι δυο σημεία ...κάπως...Με δυο η και τρια άτομα στο αυτοκίνητο θα είναι και λιγότερα τα έξοδα και καλύτερος ο χαβαλές.ΤΕΛΟΣ.Εως το φθινώπορο νατο κάνουμε.Η μήπως να το συνδιάζαμε με το Ακρόπολις????:qshatter:
ΑΥΤΑ .φιλικά Δημήτρης.

ΥΓ.ΠΟΥΛΆΩ ΤΗ ΓΟΝΔΟΛΑ:discussion: :2: :secret: :yes3: :yes3: :yes3:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 11:04 #1687 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
λαθος 3.80/78/22κιλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 11:33 #1688 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τώρα ναι.Κοντό σκάφος -ευέλικτο σκάφος.Αλλα ως εκεί.
Δεν είναι κακό που είμαι οcean-άκιας .Σίγουρα είναι αμερικάνικο και οχι ν.ζηλανδίας???
Πάρε κάτι σε μακρύτερο...αν δεν εχεις πρόβλημα αποθήκευσης.

Φιλικά μήτσος.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 11:50 #1689 από giannhs
Απαντήθηκε από giannhs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
τελικα με το ψαρεμα δεν εχετε προβλημα, με αδειες και το λιμενικο παιδια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 12:54 #1690 από Danias
Απαντήθηκε από Danias στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια και χαρά σε όλη την παρέα
Πήγα και είδα τα Cobra και ειδικά αυτο το Fish n Dive.Πολύ φαρδύ,σαν σκάφη ρε παιδιά,όχι ότι και τα υπόλοιπα μοντέλα πήγαιναν πίσω. Και από την μικρή μου πείρα ως ναυπηγός τα τελευταία 15 χρόνια μου φαίνεται πως θα πρέπει να είσαι μέλος της κωπηλατικής ομάδας της Οξφόρδης για να το τσουλίσεις αξιοπρεπώς. Ένα άλλο που με προβλημάτησε είναι ο μεγάλος αριθμός από πριτσίνια στα καπάκια(μέτρησα περίπου 70- 80)καιόχι μόνο ,σίγουρα θα υπάρχει πρόβλημα στεγανότητας ,όσο σιλικονη κι αν μπεί,με την πάροδο του χρόνου μόλις αρχίσουν να πετσικάρουν λίγο.
Εκεί είχε και κάτι άλλα κινέζικα αλλά μία που τα είδα μία που έστρεψα αλλού το βλέμμα μου.

Δημήτρης Ο σύντομα θα πάρω κι εγώ ένα καγιάκ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.516 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection