× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

08/12/2011 20:40 #2421 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχαλη ηθελα να παμε EL για να παμε τελικο!!!Βεβαια ειμαστε εξω απο το CL με στησιμο χοντρο!!!Το ιδιο και ο Αγιαξ!!!Τελοs παντων!!!

Ελα στη συναντηση να τα πουμε!Θα ειναι μεγαλη μου χαρα να κερασω εγω το τραπεζι σου!!!Πηγαινε και δηλωσε συμμετοχη!!!Τωρα!!!

Πολλα φιλια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2011 00:22 - 10/12/2011 11:43 #2422 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ Και... Πού να τρέχουμε Τώρα Χειμώνα καιρό;

Σαββατοκύριακο εκδρομή.!! Πού;;;;

Λοιπόν, όπως ήδη εχουμε πεί σε συνεργασία με τις Μετεορολογικές υπηρεσίες της Ελλάδας, Ε.Ε. και NASA :tease: , το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται θα εχει πολύ καλό καιρό (στην Αττική τουλάχιστον) και ενδείκνυται για καγιάκ!!

Που πάμε;
Οπουδήποτε έχουμε πρόσβαση κοντά στην παραλία με το αμάξι και, η παραλία δεν είναι βραχώδης. Άπειρα μέρη στην Αττική που, δεν χρειάζεται κάν να τα προγραμματίσουμε. Πάμε με το αμάξι και βλέπουμε. Μας αρέσει σαν περιοχή; Εχει πολλούς κολπίσκους με εναλλαγές στο τοπίο και νησάκια γύρω; ΤΕΛΕΙΑ!!. Ορμάμε.!

Και, άμα δεν έχουμε στολή τι κάνουμε τώρα τον Χειμώνα; Τρελοί είμαστε να βουτήξουμε και να «βγούμε κατεψυγμένοι» που λένε και μερικοί άπειροι φίλοι; (και πολύ λογικά φοβούνται).

Λοιπόν, για άνθρωπο εως 60 χρονών (δεν σημαίνει οτι και μεγαλύτεροι δεν μπορούν, απλά εγω γνωρίζω μέχρι εκεί), σε μέτρια προς καλή φυσική κατάσταση, που σημαίνει πρακτικά ότι,

1) Η καρδιά του λειτουργεί κανονικά χωρίς προβλήματα
2) Εάν δεν γυμνάζεται ειδικά μέσα στην βδομάδα, τουλάχιστον προχωρά (κάνει περπάτημα-όχι τρέξιμο σώνει και καλά-) μεταξύ σπιτιού- δουλειάς, ψώνια σκάλες με τα πόδια κλπ, 5χλμ (πράγμα εύκολο και συνηθισμένο για διάστημα εβδομάδας)
3) Δεν εχει κάποιο κρύωμα-ίωση,

Το να πέσει στο νερό από το καγιάκ (χωρίς στολή) να κολυμπήσει λίγο και να ξανέβει στο καγιάκ Δεκέμβρη μήνα με 16ο χωρίς αέρα, και μετά να κάνει κουπί ή, να βγεί έξω και να σκουπιστεί, ΔΕΝ θα πάθει απολύτως τίποτα! Θα του φανεί κάπως ενοχλητικά κρύο το νερό, αλλά δεν θα πάθει απολύτως τίποτα και, αντίθετα, μετά θα αισθανθεί χαλάρωση και ηρεμία, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, κατά ένα περίεργο τρόπο για όσους δεν έχουν την εμπειρία.!!
Μάλιστα, εάν κάνει κουπί μετά, στεγνώνει πολύ γρήγορα και, δεν αισθάνεται ούτε το κρύο!! Μπορεί να ξαναπέσει και να ξανανέβει και να ξανακάνει κουπί..

Η θάλασσα στην Ελλάδα κρυώνει (μέγιστο) τον Μάρτιο και δεν «πέφτει» (εκτός ειδικών συνθηκών και πολύ τοπικών φαινόμενων) κάτω από 12ο.

Η Ελλαδίτσα μας έχει θερμοκρασίες τον Χειμώνα που υπάρχουν σε πολλές Ευρωπαϊκές Βόρειες χώρες το Καλοκαίρι!! Είναι κρίμα να μην το εκμεταλλευόμαστε….
Τα ανωτέρω δεν είναι απλά προσωπικές απόψεις, αλλά απόψεις ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ δεκάδων φίλων για πολλά χρόνια… Αναφερόμαστε βέβαια για απλή κοντινή βόλτα (χωρίς στολή) με ηλιοφάνεια > 16ο (χωρίς αέρα) και μεσημεριανές ώρες τον Χειμώνα. Οχι πολύωρες βόλτες και να καθόμαστε για ψάρεμα κλπ χωρίς στολή.

Γενικά να έχουμε υπόψη μας ότι, όσο κρύο και να κάνει, εάν κινούμαστε, ακόμα και αν αισθανόμαστε κρύο γιατί είμαστε ελαφρά ντυμένοι, εφόσον κινούμαστε, ΔΕν πρόκειται ποτέ να αρρωστήσουμε απο αυτό.

Υπενθυμίζουμε οτι οσοι θέλουν να μάθουν η, να αγοράσουν ειδικές στολές, μπορούν να βρούν σχετικές αναλύσεις και συζητήσεις στις Σελ. (278-284, 292) και χρησιμοποιώντας το εργαλείο "Αναζήτηση" στις συζητήσεις απο το μενού πάνω-πάνω στην σελίδα, χρησιμοποιώντας σαν λέξεις κλειδιά, «Χειμερινή Ενδυμασία» .

Τέλος, 'οπως μας επιβεβαιώνουν και οι LOcoMondo…. για τον καιρό στην Ελλάδα,



Το καγιάκ (καμμιά σχέση με Παπανδρέου) μας βοηθά ιδιαίτερα να ανταπεξέλθουμε σε συνθήκες μνημονίου :tease: και, κάνει πολύ καλό.! :yes3: :yes:

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2011 16:26 #2423 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ευχαριστω ρε φιλαρα ,εχω ανθρωπο στο νοσοκομειο και ειναι δυσκολη η θεση μου να ερθω για κρασι.Σ ευχαριστω πολυ ρε δημητρη μετρας πολύ ρε φιλε μπορει να πεταχτω για λιγο να στε ολοι καλα ρε παιδιά
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2011 16:32 #2424 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ναι σε καταλαβαινω Μιχαλη μου!!!Η υγεια πανω απο ολα!!!Θα τα πουμε άλλη φορα αδελφε!!!Και εγω απο το νοσοκομειο ερχομαι!!!Μεχρι τη Κυριακη αλλα ευτυχωs παω και κανω τη θεραπεια μου το πρωι και μετα με αφηνουν να φυγω!!!

Πολλα φιλια Μιχαλη μου και ευχομαι το καλυτερο!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2011 18:20 #2425 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω για τις ευχες παιδια! :thank_you2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2011 16:38 - 13/12/2011 17:53 #2426 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Γειά σας.

Σχετικά με την καγιακοβόλτα που προτείνουμε στην σελίδα της "ομάδας", προσθέτουμε 3 σχετικούς χάρτες..

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντ΄ωνης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2011 17:35 #2427 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ενημερωτικά:

Οι σελίδες με τις καγιακοβόλτες 481 Καβούρι και 483 Λουτράκι εμπλουτίστηκαν με χάρτες δορυφορικούς αλλά και των βαθών της περιοχής που ταξιδέψαμε.

Απο τούδε και στο εξής θα προσπαθούμε κάθε φορά (στις καγιακοβόλτες μας) να επισυνάπτουμε αντίστοιχους χάρτες.

χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2011 22:05 #2428 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη ποιανής εταιρείας είναι οι χάρτες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2011 23:43 #2429 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Aπο τουδε και στο εξεις αγαπητοί αντώνηδες με τα κίτρινα, θα βλέπουμε το ''μεγάλο νερο'' μάλον στις διακοπές(είμαστε μια ωρα δρόμο) η στους ...χάρτες.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2011 10:18 #2430 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τι εννοείς Μήτσε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.463 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection