Λοιπόν, την προηγούμενη Κυριακή, αντι για Λουτράκι, τελικά, εξέδραμα στο...εξωτικό! Καβούρι.
Δεν πήγα Λουτράκι γιατί δεν είχα ετοιμαστεί απο την προηγούμενη (χρειάζομαι 2,5 ώρες καθε φορά για την προετοιμασία και φόρτωση), άργησα το Σάββατο, καφές και οικογενειακό παιχνίδι Κυριακή πρωί, σκέψεις για κόστη βενζίνης κλπ, οπότε, τελικά, λέω "κάπου κοντά και, βόλτα μόνο. Οχι ψάρεμα."

Ηθελα να κάνω και τον γύρο του Πειραιά, απο ΣΕΦ πρός Πασαλιμάνι κλπ, αλλά, δεν ξέρω κοντά στο ΣΕΦ που εχει πρόσβαση κοντά σε παραλία με αυτοκίνητο. Παίρνω 2 φίλους τηλέφωνο, αλλά είχαν κανονίσει αλλα..
Οπότε, σκέφτομαι, το εξωτικό Καβούρι, που έχουμε πάει και άλλες φορές καγιακοβόλτες (5 καμπαλέρος κλπ..

). Καιρός καταπληκτικός,

λίγοι κολυμβητές, γεμάτες οι παραλιακές καφετέριες. Παιδιά, είναι ωραία περιοχή και, με φανταστικά ηλιοβασιλέματα. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Επίσης, τα παιδιά μπορούν να παίζουν άνετα στην μεγάλη παραλία χωρίς κανένα φοβο.
Οπότε, ρίχνω την καγιακάρα μου, και αρχινώ τις βόλτες μου (κωπήλατα μόνο). Μιάς και δεν τόχα κάνει ποτέ (απο Καβούρι), πήγα μια βόλτα μεχρι την Υδρούσα, (πανέμορφο νησάκι στα 3 χλμ), βγήκα στην παραλία της, πήγα μα βόλτα με τα πόδια όπου είδα εκτός απο του τοπικούς αυθαιρετούχους που έψηναν και έπιναν-διασκέδαζαν, 2 λαγούς να τρέχουν άνετοι-άφοβοι, πολλούς γλάρους και, κάτι όμορφους κορμοράνους να βολτάρουν-βουτούν.
Ηταν και μιά παρέα 3 νέων συνκαγιακάδων με ένα τριθέσιο feelfree που πηγαίνει συχνά εκεί.
Στην επιστροφή "τα χρειάστηκα", γιατί σήκωσε αντίθετο αέρα 4Β, που με δυσκόλευε αρκετά. Μήν έχοντας την συχνή άσκηση του Καλοκαιριού, αυτό που πρίν ήταν άνετο, τώρα είναι δύσκολο. Ο καιρός σε 2 ιστότοπους, έδινε εως 3Β πρόβλεψη. Πάντα λοιπόν να υπολογίζουμε τις δυνάμεις μας για +1Β όπως έχουμε πεί...
Τέλος καλό, όλα καλα. "Ψόφησα", αλλά το ευχαριστήθηκα. Και σε άλλα με παρέααα