× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

08/11/2011 09:36 #2341 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη πολύχρονος. Εύχομαι ότι καλύτερο και πάντα καλοτάξιδες θάλασσες!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2011 09:42 #2342 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρόνια Πολλά Μιχάληηηηη
ότι επιθυμείς, με υγεία πάνω απ όλα!

Πολύχρονος!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2011 10:48 #2343 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη, Χρόνια Καλά και Πολλά!

:wav:

Υγεία, χαρά, καθαρή σκέψη.

Νάσαι καλά να το βρέχεις, να κωπηλατείς και να πιάνεις ψάρια.!

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2011 12:31 #2344 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπόν, την προηγούμενη Κυριακή, αντι για Λουτράκι, τελικά, εξέδραμα στο...εξωτικό! Καβούρι.

Δεν πήγα Λουτράκι γιατί δεν είχα ετοιμαστεί απο την προηγούμενη (χρειάζομαι 2,5 ώρες καθε φορά για την προετοιμασία και φόρτωση), άργησα το Σάββατο, καφές και οικογενειακό παιχνίδι Κυριακή πρωί, σκέψεις για κόστη βενζίνης κλπ, οπότε, τελικά, λέω "κάπου κοντά και, βόλτα μόνο. Οχι ψάρεμα." :yes3: Ηθελα να κάνω και τον γύρο του Πειραιά, απο ΣΕΦ πρός Πασαλιμάνι κλπ, αλλά, δεν ξέρω κοντά στο ΣΕΦ που εχει πρόσβαση κοντά σε παραλία με αυτοκίνητο. Παίρνω 2 φίλους τηλέφωνο, αλλά είχαν κανονίσει αλλα..

Οπότε, σκέφτομαι, το εξωτικό Καβούρι, που έχουμε πάει και άλλες φορές καγιακοβόλτες (5 καμπαλέρος κλπ.. :yahoo: ). Καιρός καταπληκτικός, :XXsunsmile: λίγοι κολυμβητές, γεμάτες οι παραλιακές καφετέριες. Παιδιά, είναι ωραία περιοχή και, με φανταστικά ηλιοβασιλέματα. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Επίσης, τα παιδιά μπορούν να παίζουν άνετα στην μεγάλη παραλία χωρίς κανένα φοβο.

Οπότε, ρίχνω την καγιακάρα μου, και αρχινώ τις βόλτες μου (κωπήλατα μόνο). Μιάς και δεν τόχα κάνει ποτέ (απο Καβούρι), πήγα μια βόλτα μεχρι την Υδρούσα, (πανέμορφο νησάκι στα 3 χλμ), βγήκα στην παραλία της, πήγα μα βόλτα με τα πόδια όπου είδα εκτός απο του τοπικούς αυθαιρετούχους που έψηναν και έπιναν-διασκέδαζαν, 2 λαγούς να τρέχουν άνετοι-άφοβοι, πολλούς γλάρους και, κάτι όμορφους κορμοράνους να βολτάρουν-βουτούν.
Ηταν και μιά παρέα 3 νέων συνκαγιακάδων με ένα τριθέσιο feelfree που πηγαίνει συχνά εκεί.

Στην επιστροφή "τα χρειάστηκα", γιατί σήκωσε αντίθετο αέρα 4Β, που με δυσκόλευε αρκετά. Μήν έχοντας την συχνή άσκηση του Καλοκαιριού, αυτό που πρίν ήταν άνετο, τώρα είναι δύσκολο. Ο καιρός σε 2 ιστότοπους, έδινε εως 3Β πρόβλεψη. Πάντα λοιπόν να υπολογίζουμε τις δυνάμεις μας για +1Β όπως έχουμε πεί...

Τέλος καλό, όλα καλα. "Ψόφησα", αλλά το ευχαριστήθηκα. Και σε άλλα με παρέααα :yahoo: :yes:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Χρήστος Κονταξάκης (chrispic), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE) και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2011 01:07 #2345 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρόνια καλά και πολλά Μιχάλη και χωρίς πολύ ''κουπί''.Πάντα βρεγμένος και άψαρος.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2011 19:55 #2346 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη χρόνια πολλά και απο εμένα. Στα αγκίστρια σου να πιάνεις πάντα φύκια και σκουπίδια!
Ρε καπετάν κινέζο πολύ μου αρέσει η π΄ρωτη φωτογραφία απο το Google. Καταφέρνεις και κινήσε τόσο ευθύγραμμα στο νερό;!;!;! :eusa_dance: :crazy: :rofl: :rofl: :rofl:
Ωραία βόλτα πάντως. Σίγουρα θα έφυγες με μπαταρίες γεμάτες!
Παληκάρια σε ένα ωραίο βίντεο που παρακολούθησα με καγιακοψάρεμα (γιατί πλέον μόνο απο τα βίντεο το απολαμβάνουμε) άκουσα και τον ήχο που κάνει ο Γκρανιός όταν είναι έξω απο το νερό. Γι άυτό και τον λένε Γκρανιό (γκρ...γκρ...γκρ...γκρ) Τον δικό μου βέβαι δεν πρόλαβα να τον ακούσω, γιατί τον θανάτωσα πολύ γρήγορα. Ειδού:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Χρήστος Κονταξάκης (chrispic), kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2011 23:39 #2347 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΓΕΙΆ ΣΕ ΌΛΟΥΣ

Αντώνη123 τι μήκος και πλάτος έχει το ''δοχείο'' δολωμάτων πίσω απ το κάθισμα?
Δεν ακούω τίποτε για το ''πράσινο πυραυλάκι'',καμιά φωτό η κανα σχόλιο βρε φίλε.Ο σάκης έπειτα απ τη ψαρούκλα βλέπω να χρησιμοποιεί το καγιακ μόνο για ψαροντούφεκο.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2011 13:33 - 13/11/2011 13:40 #2348 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χειμώνιασε παιδιάααα........ :bye:

Δημήτρη εγώ δεν έχω δοχείο, έχει βέβαια θέση για δοχείο, η οποία είναι κυρτή για βαρελάκι,
θα τη μετρήσω και θα σου πώ αύριο.
Δεν ακούς τίποτα γιατί το πράσινο πυραυλάκι έχει βραχεί μόνο 2 φορές, οπότε δεν υπάρχει εμπειρία,
δεν υπάρχουν εικόνες και καταστάσεις για να περιγράψω.

Βλέπεις εγώ είμαι ειδικών προδιαγραφών για να το ρίξω στο νερό, θέλω κατάλληλες συνθήκες και παρέα,
δεν είμαι σαν κάποιους απο δω μέσα που πάνε ακόμα και μόνοι τους και κάθονται με τις ώρες.
Και πραγματικά ζηλεύω που δεν μπορώ κι εγώ να το κάνω αλλά δεν μου βγαίνει, όχι οτι με κρατάει κάτι.

Σκέφτεσαι να αγοράσεις κι εσύ πυραυλάκι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2011 16:19 #2349 από antonis123
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2011 18:18 #2350 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπαααααα!! για ''κολόνα της ΔΕΗ '' το παω ,καθώς και για ενα μεταχ. κοντό και σχετικά φαρδύ,για τους μικρούς..οτι βρεθεί σχετικό .

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.477 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection