× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/11/2011 12:07 - 01/11/2011 12:08 #2321 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα, :bye:
Δημήτρη είσαι πολύ μπροστά :eusa_clap:

και καλό μήνα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2011 18:19 #2322 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας.

Λοιπόν, προσθέτοντας και γώ σκέψεις στην απάντηση του GL στον Δημήτρη για την σχέση διαστάσεων σκάφους με τον σωματότυπο του κωπηλάτη, αναφέρω:

Συμφωνώ με τον συνκωπηλάτη, που θάθελα κάποια στιγμή να μας πεί και 2 κουβέντες γιαυτόν. (Καινούργιος, παληός; Ψαρεύεις; που κάνεις συνήθως; έχεις σκαφος; τι; κλπ, κλπ οτι θέλεις..ηλικία, όνομα)

Επίσης, λοιπόν, να συμληρώσω την εξής εμπειρία. Εχω ενα φίλο που είναι 1,90, 150-160 κιλά. Ανέβηκε στο σκάφος μου που είναι 76εκ φαρδύ, 4μ μακρύ και σηκώνει 180 κιλά. Δεν μπορούσε να πάει πάνω απο 10μ και έπεφτε (γύριζε). Επίσης, δοκίμασα με άλλο φίλο μου 80 κιλά να καθήσει αυτός στον χώρο αποσκευών πίσω και γω (90κ) στην θέση κανονικά. Το σκάφος ήταν πολύ ασταθές. Δοκίμασα με την γυναίκα μου (55κ) στην ιδια θέση και με τον γιό μου (20κ) στο μπροστινό ταμπούκι. Πηγαίναμε αρκετά καλά. Αρα, δεν είναι απόλυτο μέγεθος το βάρος του κωπηλάτη σε σχέση με το βάρος που σηκωνει το σκάφος, αλλά, η κατανομή αυτών κατά μήκος του σκάφους. Δεν είναι τυχαίο που τα διπλά είναι πιο φαρδυά σε σχέση με τα μονά. Εστω και αν σε προδιαγραφές μπορεί ενα διπλό να σηκώσει λιγότερο βάρος απο ένα μονό, η γεωμετρία του το καθιστά πολύ περισσότερο ευσταθές απο το μονό (με κάποια άλλα μειονεκτήματα βέβαια).

Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει η κατανομή του βάρους καθ'ύψος. Δηλαδή, ο ψηλός ευτραφής φίλος μου, προφανώς εχοντας μεγάλο βάρος στην κοιλιά, εφερνε το κέντρο βάρους του συστήματος σκάφος-κωπηλάτης αρκετά ψηλά, με αποτέλεσμα να χάνει την ισοροπία του πολύ εύκολα.

Συμπέρασμα, για άνθρωπο πάνω απο 120-130 κιλά, το πλάτος του σκάφους, πρέπει να είναι > απο 81εκ. πιστεύω.

Χαιρετισμούς, :yahoo:

Αντώνης :yes3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2011 18:36 #2323 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:yahoo: :yahoo: :yahoo: !!!!! ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ !!!

:tr_hi:

Το επόμενο ΣΚ θάχει αρκετά καλό καιρό για καγιάκ.

Απ'ότι είδα εδώ γύρω, καλύτερος θάναι Κυριακή, στο Λουτράκι. 2Β Βορεινός. Είσαστε; Καγιακοβόλτες και Καγιακοψαρέματα. Φεύγουμε πρωί, γυρνάμε βράδυ, Τρώμε -πίνουμε στο σκάφος η σε διάλειμμα στην παραλία το μεσημέρι. Το αυτοκίνητο παρκάρεται δίπλα στο σημείο που θα τα ρίξουμε. ΟΛΑ τα είδη ψαρέματος ταιριάζουν, λόγω διαμόρφωσης του βυθού.

Αντε να ξαναβρεθούμε, αντε ντεεε :yes3: :yes:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2011 20:21 - 03/11/2011 13:08 #2324 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη μου με χαροποιει αφανταστα το οτι σε βλεπω!!!
Ευχομαι να σου πανε ομορφα τα πραγματα!Σου ευχομαι οτι καλυτερο!
Κυριωs βεβαια να εισαι παντα καλα,το ιδιο και η οικογενεια σου!!!
Πολλα φιλια!!!



Δημήτρη μου,

:thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:

Και σεις νάστε καλά.! ΚαγιακΑντώνης

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2011 20:40 #2325 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη δεν ντρέπεσαι?

την οικογένεια την φορτώνεις στα πορτ μπαγκάζ και στα ταμπούκια?

και μετά θέλεις να σε ακολουθήσουν στις τρέλες σου

δώς τους χώρο για να σ ακολουθήσουν,
κάνε τους να νιώσουν σαν καπεταναίοι και όχι σαν μούτσοι! :police:

σε λίγο σε βλέπω να μοιράζεις και υπηρεσίες καθαριότητας κλπ,

εσύ το κατάστρωμα κι εσύ το αμπάρι! :rtfm:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2011 22:57 #2326 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χα χα χα καλό.Παρεπιπτόντως για τέτοιες ανάγκες ,....πωλείται και διπλό!!!για να μη ξεχνιώμαστε.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2011 01:43 - 03/11/2011 01:55 #2327 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
2 κουβέντες για μένα.
Ονομάζομαι Γιώργος και είμαι 51 ετών. Μένω και έχω μεγαλώσει στη Καλαμάτα δίπλα στην θάλασσα, μου αρέσουν όμως και τα βουνά.
Έχω εδώ και πέντε χρόνια το καγιάκ Malibu Two XL και το χρησιμοποιώ για εκδρομές - εξερευνήσεις.
Μου αρέσει η φύση και έχω πλήρη εξοπλισμό για κάμπινγκ, πεζοπορία, ορειβασία, ψαροντούφεκο, κ.α. Τελευταία πήρα και εξοπλισμό για ψάρεμα από το καγιάκ, αλλά ακόμη δεν τον έχω χρησιμοποιήσει.
Κανονικά θα έπρεπε να γραφτώ, εάν υπήρχε, σε φόρουμ Καγιάκ-Κάμπινγκ.
Έχω σκοπό να κάνω πολυήμερες εκδρομές με το καγιάκ το μόνο πρόβλημα μου είναι να βρίσκω χρόνο.

Κάτι που θα ήθελα να ζητήσω από όσους συμμετέχουν στο φόρουμ, είναι να κανονιστεί μία συνάντηση, με διανυκτέρευση για να υπάρχει χρόνος, να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε όλα τα καγιάκ και τα κουπιά που έχουμε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), kardamitsos , mike, tom

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2011 09:19 - 03/11/2011 09:21 #2328 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Γιώργο, :bye:
καλώς όρισες στην παρέα των καγιάκερς, :wav:

απ τα όσα γράφεις σχετικά με τη δράση σου καταλαβαίνω οτι είσαι ο άνθρωπός μου,
άσχετα αν εγώ τα κάνω όλα αυτά για την ώρα μόνο στη φαντασία μου και στα όνειρά μου!
ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να τα πραγματοποιήσω,
έστω για μιά φορά.

και πάλι καλώς όρισες :bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2011 11:14 #2329 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλωs ηρθεs φιλε Γιωργο!
:tr_hi:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2011 01:50 - 04/11/2011 01:51 #2330 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλαμάτα -Γιάννινα .....με δυο κουπιά πανάλαφρα...μακριά πέφτει γι αυτό που πάσχουμε κυριως όλοι TO ΧΡΟΝΟ.
Επιτέλους και άλλος ενας με μονο-διπλο-τριπλό σκάφος.Βαρέθηκα μόνος τόσο καιρό.
Καλή συνέχεια GL.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.479 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection