× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

05/10/2011 11:44 #2291 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπραβο σε όλους σας για τα βίντεο ειναι ωραίο να μας ταξιδεύετε γιατί έχουμε πήξει .Θέλουμε κι άλλο κιάλλο
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2011 13:03 #2292 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια νικολη κ ενα μεγαλο μπραβο για τα καγιακοψαρεματα σου ,
οπως ειδα στο ομορφο βιντεακι σου ολα τα γοπια τα πηρες οπως ειδες στο πρωτο παραμαλακι σου,
στην επομενη εξορμηση σου για καθετη απ το καγιακ θα σου προτεινα να δοκιμασεις στην αρματωσια σου να βαλεις κ ενα κλεφτη δλδ θα εχεις κανονικα τα δυο παραμαλα σου αλλα θα βαλεςι αλλο ενα το οποιο η συνδεση του θα ειναι λιγο πανω απο το βαριδι κ το παραμαλο θα κρεμετε κατω απο αυτο , μαλιστα σε αυτο το παραμαλο μπορεις να βαλεις κ κανενα παραπανω νουμερο αγκιστρι ισως για κανενα μεγαλυτερο ψαρι.
κ παλι μπραβο σου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2011 10:04 - 06/10/2011 10:08 #2293 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα παληκάρια. Εχτές μετά απο ολίγη μόνο σκέψη (ευτυχώς), την τελευταία στιγμή το μεσημέρι, την κάναμε με το ξαδερφάκι μου για ψαροτούφεκο. Είχα πρόταση να πάω και για ψάρεμα με το καγιάκ αλλά με ταλαιπωρεί η μέση μου τελευταία και δεν το αποφάσισα. Ξέρω, ξέρω, "και τα κιλά στη μέση απο το ψαροτούφεκο;". Αυτά είναι τοποθετημένα στην λεκάνη με κορδονάκι απο κάτω για να μήν ανεβαίνουν στη μέση ούτε κατα την διάρκεια της βουτιάς. :14: :beach: Επειδή πιάσαμε ένα ωραίο σπάνιο ψάρι, σας παραπέμπω στη συζήτηση των ψαροτουφεκάδων
www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...20&Itemid=240#213813
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΕΜΕΕΕΕ

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), antonis123, Τασοs Αμανατιδηs, GIANNIS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2011 12:20 - 06/10/2011 12:22 #2294 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Sάκη υπάρχουν νεώτερα για τη λίμνη.Ασε τους γκρανιούς να ξεχειμονιάσουν.
Εδω μιλάμε για silver -bighead-graas και θέλω κι άλλα μιλάμε.Σε 5'απ τη πόρτα μας, και κυρίως πάμφθηνα!!






ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ψάρι πάντως.Συγχαρητήρια.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2011 21:43 #2295 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία αφήστε τώρα αυτά που ξέρατε.
Το πρώτο ήρθε.
ΧΙΟΝΙ ενοώ κύριοι, οχι το μεγάλο ψάρι του μήνα.Και το τζακι... αναψε.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2011 10:25 - 10/10/2011 10:28 #2296 από Θοδωρής
Απαντήθηκε από Θοδωρής στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα,
μου ήρθε αυτή η φωτογραφία στο mail. Δεν ξέρω αν είναι αληθινή και να σας πω δε με ενδιαφέρει να το ψάξω, σίγουρα όμως έχει ενδιαφέρον.
Ίσως βέβαια κολλάει περισσότερο σε topic που λέγεται 'ψάρεμα καγιάκ' αντί για 'ψάρεμα με καγιάκ' :15:



Το κείμενο που συνοδεύει τη φωτό: "The photo was taken at the entrance to Katlian Bay at the end of the road in Sitka , Alaska ...
The whale is coming up to scoop up a mouthful of herring......... (the small fish seen at the surface around the kayak). The kayaker is a local Sitka Dentist. He apparently didn't sustain any injuries from the terrifying experience."
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , Βασιλης Τζανινης, nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2011 11:13 #2297 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αντε να του κολησεις μετα του εν λογο τυπου για το ποιος εχει δει το μεγαλυτερο ψαρι απο κοντα ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2011 11:16 #2298 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτή η φωτογραφία είχε ανέβει ξανά σ αυτή την ενότητα πριν πολυυυυυυυυ καιρό,
την είχαμε αναλύση και το αποτέλεσμα ήταν οτι είναι μοντάζ.

Πάντα αν θυμάμαι καλά! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2011 02:43 #2299 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θυμάσαι.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2011 10:36 #2300 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σωστό για την εκόνα. Είναι montage.

Γιάννη, Σάκη, Νίκο, μπράβο για τα ψάρια-ψαρούκλες.! :yahoo:

Σάκη τι είναι αυτό για το οποίο αναφέρεσαι στην λίμνη;

Ανδρέα Ζαργάνα είσαι καταπληκτικός.! Μ :yu: :yes3: Μπράβο για τις πατέντες σου! :yahoo: Τι γνώσεις έχεις; Είσαι ναυπηγός μήπως; πάντως απο ιστιοπλοία θα πρέπει να ξέρεις.. Πόσο κόστισε το πανί (μόνο) τελικά; Που τόραψες; Αν μπορείς στείλε κάποια φωτό απο την βάση στήριξης του ιστίου στο καγιάκ.
Προσπαθώ να σου στείλω ΠΜ με τηλέφωνο για να μιλήσουμε αλλά δεν φεύγει. Αν θες στείλε μου εσύ.

Με καγιακοχαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης.

Υ.Γ. Θέλω να πάω για καλαμάρια. Ξέρει κανείς τίποτα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.334 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection