× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

23/06/2011 02:15 #2131 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)










C:\fakepath\180.JPG
κατι εστειλα WINDOWS RULES....................
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/06/2011 13:58 #2132 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα στους αδερφούς καγιακοψαράδες. Βλέπω αρκετή κίνηση με νέα μέλη και ωραίες βουτιές από τον Μιχάλη. Περιττό να πω ότι σας ζηλεύω!! Εγώ έχω κολλήσει λόγω επέκτασης της οικογενείας και απο ότι μαθαίνω και υπόλοιποι συντοπίτες μου δεν τα πάνε καλύτερα. Το μόνο που καταφέραμε να κάνουμε πρόσφατα είναι να μπούμε στη λίμνη (εγώ, ο Στέφανος με την Τζένη και η Κατερίνα) 3 σκάφη για να παρακολουθήσουμε μια εκδήλωση επ’ονόματι "Βαρκαρόλα στη λίμνη Παμβώτιδα" από τους τροβαδούρους των Ιωαννίνων. Για όσους δεν ξέρουν βαρκαρόλα είναι σαν καντάδα πάνω σε βάρκα που κινείται παράκτια. Ήταν πολύ ωραία και δεν γίνεται συχνά. Το διασκεδάσαμε αρκετά μπορώ να πω. Θα συνεννοηθώ με τα παιδιά μήπως ανεβάσω τίποτε φωτογραφίες. Τις αγάπες μου σε όλους

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/06/2011 19:43 #2133 από Σιμος Β
Απαντήθηκε από Σιμος Β στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Mike αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα, αμολαμε τισ φωτο απ το Νυδρι κ οποιον παρει ο Χαρος. Δλδ να τα κλεισοθμε ολα κ να φυγουμε για Λευκαδα, λεσ και δεν εχουμε δουλειες εμεις....
Mike και γω απο Λευκαδα ειμαι κ ζηλεψα.....
Ελπιζω φετος να κατσω περισσοτερο
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2011 17:43 #2134 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για κάντε και κανένα μάθημα έστω και θεωρητικό,



www.kayakpaddling.net/


και αυτό, έτσι για κουτσομπολιό,


www.antinews.gr/2011/04/10/95915/
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), speleanthropos, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2011 00:49 #2135 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
1 2 3 πολυ καλο φίλε παντα τετοια ,βαζε ενδιαφέρον ήταν. :victory: :victory: :victory: :victory: :victory: :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 00:04 #2136 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Αντώνη.

Οποιος εχει υπομονή, μπορεί να κατατοπιστεί αρκετά καλά για πολλά σχετικά με τα καγιάκ σε αυτό τον ιστότοπο!

Λοιπόν, Σαββατοκύριακο και πήγαμε για ψάρεμα στα Στραβά Περαχώρας Λουτρακίου. Μας το σύστησε ενας φίλος, χωρίς να ξέρουμετην περιοχή. Μεχρι να ενημερωθούμε και να ξεκινήσουμε (και φορτώσουμε βέβαια) πηγε Σάββατο απόγευμα, μιας και το αποφασίσαμε Σάββατο μεσημέρι. εκινήσαμε 5μμ και φθάσαμε, 7μμ. Χωματόδρομος για 2-3χλμ, όπου σε κάποια σημεία πάει δύσκολα το αμάξι. Προς το τελος, 150μ, άγριας κακής κατηφόρας. Αφήσαμε το αμάξι σε ενα πλάτωμα, και κατεβάσαμε τα πράγματα με τα χερια και, το καγιάκ με το τρέιλερ όπου κάποιες στιγμές μ'έπαιρνε η κατηφόρα καίλεγα, "αμάν, θα πέσει πάνω μου"!! :shok: :shout:

Φθάσαμε λοιπόν, ενας μικρός όρμος με πεύκα γύρω, άγριας ομορφιάς. Ησυχη θάλασσα που σε τράβαγε αμέσως να βουτήξεις, ιδίως μετά το ιδρωμα με την μεταφορά! Ημουν με τον φίλο τον Δημήτρη τον ψαρά, (χωρίς καγιάκ αυτός).
Στήνω στα γρήγορα την σκηνή, πετάω μέσα τα βασικά, υπνόσακο κλπ, ωστε να μην τόχω εννοια να γυρίσω την νύχτα με το καγιάκ..Ο Δημήτρης άπλωσε τα καλάμια του στον τρίποδα και περίμενε τσίμπο.. Εβαλε φωτάκια, κουδουνάκια, βαράκια, απ'όλα. Πιο κεί, μια παρέα νεων, (μάλλον φοιτητές) ειχαν ανάψει φωτιά, κιθάρα, γέλια, όμορφη χαλάρωση.. :wav:

30 λεπτά μεχρι να τα φορτώσω όλα στο καγιάκ και, επιτέλους!! Μέέέέσαααα :yahoo: ..

Βγαίνω απο τον κόλπο και, μη γνωρίζοντας τα νερά, εβαλα ενα 8εκ ασπρο-κόκκινο και ενα 13εκ ραπάλα (ζαργάνα) που πάει βαθειά για συρτή.. Κατεύθυνση, κατά μήκος της ακτής, νοτιοδυτικά, πρός την δύση.. Μπροστά, ενας ύφαλος, και, πισω ο ήλιος...



Συνεχίζω και, σκεφτόμενος τον καπετάν Θόδωρα που μας είπε οτι ήρθαν τα κοκάλια, βάζω τσαπαρί στο ενα καλάμι και, συνεχίζω..



Συνεχίζω για 4 χλμ ακόμα, χαζεύοντας τις ακτές και, κάποια στιγμή βλέπω μια τεράστια σπηλιά με μια κλειστή αμουδιά μέσα.. Πλησιάζω κοντά και, βλ΄πω πάλι μια παρέα νέων με κιθάρες και φωτιά να τραγουδούν στο βράδυ..

Συνεχίζω μέχρι που νυχτώνει για τα καλά.. Ουτε τσίμπος. Ανάβω φώς πλεύσης, ετοιμάζω φακό κεφαλής, βάζω και 2ο πρόγραμμα στο ράδιο και, ξεκινώ για τον γυρισμό.. Κουράστηκα στην επιστροφή. Τελικά, είχα απομακρυνθεί πολύ, χωρίς να το καταλάβω..

Φθάνω με χαρά πίσω στον ανήσυχο φίλο μου που με ρωτά τιέκανα 2,5 ώρες μέσα στην Νύχτα! :tease: Και ο Δημήτρης επίσης, ούτε τσίμπο.. Χαζέψαμε λίγο ακόμα, φάγαμε και, κατά τις 12 λέμε να πέσουμε για ύπνο, να σηκωθούμε πουρνό-πουρνό για να πάρουμε καλά ψάρια!! πχ, 6-7πμ.

Κατά τις 12.30, σηκώνεται ενας αέρας και κύμα, που, ψέκαζε όλα τα πράγματα κοντά στην ακτή και, βέβαια την σκηνή, η οποία με τον αέρα, έπαιρνε διάφορα αστεία σχήματα, που εκανε τον υπνο αδύνατο μέσα...
Νάμαστε λοιπόν, πτώματα στην κούραση, να πρέπει στις 1πμ να βρούμε κάποιο ίσιο μέρος για να μεταφέρουμε την σκηνή, αφου την αδειάσουμε απ'όλα τα πράγματα, την στηρίξουμε πολύ γερά γύρω-γύρω, κλπ, κλπ...

Τελος πάντων, κατά τις 2πμ, καταφέρνουμε να κοιμηθούμε.. Το κύμα να ακούγεται τόσο δυνατά, που δυσκόλευε τον ύπνο σε μάς τους μεσήλικες Αθηναίους...

Το πρωί,



ο φίλος Δημήτρης,





και,

τελικά εβγαλε 5 ψαράκια (σαργούς) στην αφρουδιά..
Βέβαια, με 1-1,5μ κύμα δεν μπήκα με το καγιάκ για ψάρεμα, για παιχνίδι θα μπορούσα, (γυμνό όχι ψάρεμα) αλλά εκανα ωραίες βουτιές και, η θάλασσα μέσα περιέργως ήταν πιο ζεστή από την εξωτερική θερμοκρασία.

Μετά, καταταλαιπωρήθηκα να ανεβάσω το καγιάκ στην ανηφόρα κακό χωματόδρομο των 150μ.. Τέλος πάντων, Δόξα τω Θεό.
Είμαστε καλά, και μπορούμε να απολαμβάνουμε την φύση έτσι, τόσο κοντά, ζώντας με ασφάλεια μικροπεριπέτειες!!

Αξίζει τον κόπο.! Αδειάζει το μυαλό απο άγχη και γεμίζει με όμορφες εικόνες, εμπειρίες και δύναμη.!

Καί σε άλλα με υγεία! :yahoo: :yes3: :yahoo:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI), Δημήτρηs Κουζούπηs, antonis123, Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 10:21 #2137 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συγχαρητήρια, :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
νομίζω είναι η πιό ωραία περιγραφή που έχει γίνει σε αυτόν εδώ το χώρο :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 10:26 #2138 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα στους καγιακερς ,
αντωνη ομορφες φωτο κ ωραιο σκαφακι βρε μπαγασα μερακλιδικο μπραβο σου,
κανα κοκκαλι τπτ ? δοκιμασε κ με τα ραγκλου την επομενη σε συρτη στυλ .
κ παλι την καλημερα μου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 11:14 #2139 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Αντώνη!!Πολύ ωραίες φώτο και ωραία περιγραφή!Αφού πέρασες καλά και το ευχαριστήθηκες δεν πειράζει για τα ψάρια!

Και για τα κοκάλια δοκίμασε 55mm raglou σε χρώμα άσπρο ή πράσινη ή μπλέ ράχη με άσπρη κοιλιά ή και το πράσινο το φωσφοριζέ!

Να σαι καλά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 17:53 #2140 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καγιακοκαπετάνιε μας έφτιαξες πάλι! :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.370 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection