× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

24/05/2011 17:14 #1971 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το μολύβι φυλακα με νωπο δόλωμα (καλαμάρι,σουπια,ζαργανα) πιστεύω οτι είναι πιο δύσκολο με καγιάκ ,πρέπει να υπάρχει και δεύτερο άτομο για να κρατάει σταθερή ταχύτατα 1,2 και ο δεύτερος να έχει το καλάμι και να μαζεύει στα ανεβασματα του βυθού η να αφήνει στα κατεβασματα . Επίσης είναι προτιμότερο να πηγαίνουμε κοντα στο καιρο για να πλέει καλύτερα το νωπο μας. Όταν δεν συμβαίνει κάτι απο τα παραπάνω τότε το δόλωμα μας θα αρχίζει να κάνει περιστροφικες κινήσεις και θα χαλάει η πλευση του. Αντίθετα με το ζωντανό το οποίο μπορουμε να δουλέψουμε με χαμηλές ταχύτητες 0.6 - 0,8 καθώς μας πηγαινει το κυματακι. Σε προηγούμενο post διάβασα οτι πιάνεται μελανουρια τα οποία είναι μια χαρα για ζωντανό δόλωμα .
Η χρήση πάντως βυθομετρου ειναι και στις δυο περιπτώσεις απαραίτητη . Επίσης και τα κεφαλοπουλα είναι καλα όταν είναι ζωντανά . Βέβαια ο κορυφαίος μάζες για τα ψάρια είναι το καλαμάρι ( όπως και σε μας με ουζακι ....) τα οποία σε ενα καλο μέρος ισοδυναμούν 1 καλαμάρι = 1 ψάρι !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 17:56 #1972 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλά, εγώ είπα να το αφήσουμε... να μην σας πρήζω, αλλά εσείς με την τρελλάρα σας.!!...

...Ορίστε τώρα. Θ'αρχίσω τις ερωτήσεις:

Λοιπόν, οι απαντήσεις, πρέπει να λαμβάνουν υπ'όψη οτι είμαστε μόνοι στο καγιάκ (όπου απαιτούνται 2 άνθρωποι να λέγεται παρακαλώ), και οτι εχουμε μεγάλο περιορισμό χώρου. Εχουμε βυθόμετρο. Στο καλάμι εχουμε μηχανάκι που μας δείχνει τα μέτρα της πετονιάς που έχουν βγεί.

1)ΠΟυ ξέρουμε το βάθος που βρίσκεται το δόλωμά μας αφού η πετονιά απο το καλάμι είναι σε γωνία και οχι κάθετα κάτω μας;

2) Για σύρσιμο καλαμαριού σε 30μ βάθος με αρματωσιά για jigging και ταχύτητα πλεύσης 1,5μ/ω χωρίς ρεύμα. Απαιτείται βάρος 350γρ?

3)Πως συνδέεις το βάρος στην αρματωσιά;

4) Αν πιάσεις ψάρι πως βγάζεις το βαρύδι για να χειριστείς το καλάμι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 19:16 - 24/05/2011 19:22 #1973 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα φίλε Αντωνη , είναι λογικό να έχεις απορίες είναι γενικά μια εύκολη τεχνική ( σε σχέση με άλλες jigging) η οποία μπορει να γίνει αποδοτικότερη ειδικά στην περίπτωση που έχουμε ζωντανό δόλωμα . Λοιπόν το Α-Ω είναι η αρματωσια μας θα ξεκινήσω απο αυτή . Καταρχήν γεμίζουμε το μηχανάκι μας ( τύπου conventional ) με νήμα , στο τελειωμα του δένουμε ενα στριφταρη ( να αντέχει ) απο την μια πλευρά και στην άλλη συνεχίζουμε με αόρατη ( αυστηρά ειδικά στο νωπο) περίπου για 8-10 μέτρα παραμαλλο στο τελειωμα του διπλαρωνουμε την πετονια και δένουμε δυο αγγιστρια ενα σταθερό και ενα συρομενο .
Το μολύβι το δένουμε με πετονια μικρότερης αντοχής απο την αόρατη και αφήνουμε περίπου 1,5 μέτρο παραμαλο και στο τελειωμα βάζουμε μια στριφταροπαραμανα .
Ο εξοπλισμός μας είναι έτοιμος , όταν φτάσουμε στο μέρος που θα ψαρεψουμε , δολωνουμε το καλαμάρι με τα δυο αγκιστρια το ενα στο κεφάλι και το άλλο ( συρομενο) στο τελειωμα της κουκουλας. Όταν είναι νωπο θα χρειαστεί να χάσουμε και ενα μικρό ή δυο βαριδακια τύπου ελιάς στο τελειωμα της κουκουλας του. Ρίχνουμε το καλαμάρι στην θάλασσα και αφήνουμε 2-3 μέτρα να είναι πίσω μας για να το βλέπουμε και κάνουμε κουπί μέχρι να πιάσουμε μια ταχύτητα 1,2 κόμβων , παρατηρούμε την συμπεριφορά του καλαμαριου αν αυτο το σερνουμε και εκείνο δεν τουμπαρει τότε το έχουμε ζυγίσει σωστά αλλιώς ίσως πρέπει να βάλουμε άλλο ενα βαριδακι . Στην συνέχεια αφήνουμε όλοι την αόρατη μέχρι να φτάσουμε στο στριφταρη και στον πάνω κρίκο του στριφταριου ( απο εκει που έχουμε δέσει το νήμα) περνάμε την παραμανα του μολυβιου .Αφήνουμε να κατέβει το μολύβι μέχρι να πατωσει κλείνουμε τα φρένα του μηχανισμού και κάνουμε δυο μανιβελιες για να μην είναι πατωμενο το μολύβι μας . Στην συνέχεια ξεκινάμε το κουπί !! Αν τακτά διαστήματα ελευθερωνουμε το μηχανισμό για να πατωσει πάλι το μολύβι και κα κύμα άλλες δυο μανιβελλιες για να το σηκώσουμε λίγο απο το βυθό .
Τα παραπάνω για να γίνουν σωστά νομίζω οτι στο καγιάκ πρέπει να είναι δυο άνθρωποι . Ο ένας πρέπει να έχει μόνιμα το καλάμι στο χέρι για να καταλαβαίνει πότε εκείνο βρίσκει στον βυθό και να το σηκώνει λίγο και για να αισθάνεται τα πρώτα χτυπήματα της συναγριδας να κατεβάζει το καλάμι και στο επόμενο να καρφωνει .
Ολα τα παραπάνω γίνονται πολυ πιο εύκολα όταν έχουμε να κάνουμε με ζωντανο δόλωμα , όπου και ένας μόνος του μπορει να τα καταφέρει εξίσου καλα.
Το καλο Βυθομετρο είναι απαραίτητο !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Sea kayaker, speleanthropos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 19:26 #1974 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά sorry για τα πολλα λαθη αλλα είμαι εκτός και γράφω απο το iPhone

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 00:26 - 25/05/2011 00:29 #1975 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη ωραία, ευχαριστούμε. Φαίνονται για την ώρα κατανοητά.

Ερωτήσεις:

1) Γιατί το μηχανάκι μας ( τύπου conventional );

2) Η μόνη διαφορά με την αρματωσιά του jigging είναι το στριφτάρι; (και το βάρος)

3) Το βαρίδι αυτό πως είναι;

4)Αν πιάσεις ψάρι πως βγάζεις το βαρύδι για να χειριστείς το καλάμι;

5) Γιατί χρειάζεται καλό βυθόμετρο και οχι οτιδήποτε που να δείχνει το βάθος;

6) Δηλαδή το καλάμι δεν μπορεί να είναι στην καλαμοθήκη; πρέπει να το κρατάμε;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 09:16 #1976 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πω πω, ολόκληρη επιστήμη είναι το ψάρεμα,
πόνεσε το μυαλό μου πρωί πρωί,

βόλτες και πάλι βόλτες:bye: :non_cat:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 09:19 #1977 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παληκάρια καλημέρα. Γιάννη να σε ευχριστήσω και εγώ με την σειρά μου για τις χρησιμότατες πληροφορίες.
Αμέσως μετά φωτογραφίες απο την πυξίδα στο καγιάκ μου. Είναι βιαστικά τραβηγμένες και με το αυτόματο. Δεν μπορούν να δείξουν την ομορφιά της κατασκευής όταν είναι αναμένο το φώς, αλλά θα ανεβάσω και άλλες μάλλον αύριο. Πάρτε λοιπόν μια ιδέα

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 09:22 #1978 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Σάκη, πολύ ωραία πατέντα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 09:46 #1979 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Αντώνη 123...απειρο :laugh:
Τα υλικά που χρησιμοποίησα:
1. cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&i...EWAX:IT#ht_535wt_905 Αυτός ο τυπάς πουλάει και διακόπτες μαζί με το προστατευτικό. Εσείς νομίζω απο Αθήνα - Θεσ/νίκη μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα για σκάφη. Εγώ τον διακόπτη τον είχα ήδη αγοράσει
2. cgi.ebay.com/ebaymotors/Sea-Marine-Compa...5fAccessoriesQ5fGear
Η πυξίδα περιείχε λάμπα 12ν. Σιγά μην βάζω τώρα μπαταρία. Άλλαξα την λάμπα με 6ν της PETZL που μαμάει απο φώς και αγόρασα
3. Και μια μπαταριοθήκη για 4 ΑΑ μπαταρίες = 6ν.

Απλά και ωραία
Υ.Γ1: Η PETZL νομίζω οτι βγάζει τώρα την ίδια λάμπα σε 4.5ν, οπότε άν κάποιος φτάξει κάτι αντίστοιχο μπορεί να πάρει μπαταριοθήκη για 3 ΑΑ.
Υ.Γ2: Ωραίες και φτηνές φαίνονται και αυτές οι πυξίδες cgi.ebay.com/ebaymotors/Sea-Marine-Compa...5fAccessoriesQ5fGear

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 09:47 - 25/05/2011 09:57 #1980 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρομαι που έγινα κατανοητός .
Απαντήσεις …..χιχιχι
1) Το μηχανάκι πρέπει να είναι τύπου conventional γιατί πρέπει κατά διαστήματα να ελευθερώνεις τα φρένα για να κατεβαίνει το μολύβι και να πατώνει , επίσης με τον αντίχειρα σου μειώνεις την ταχύτητα βύθισης του μολυβιού ούτως ώστε το καλαμάρι που είναι δεμένο να μην κατεβαίνει σαν τρελό. Το παραπάνω δεν μπορείς να το κάνεις με spinning.
2) Σωστά, η διαφορά είναι το στριφτάρι , στο jigging ενώνουμε την αόρατη με το νήμα με κόμπο.
3) Το μολύβι είναι σαν και αυτό που σου επισυνάπτω στην photo.
4) To βαρίδι είναι συνδεδεμένο με στιφταροπαραμάνα ταχείας απελευθέρωσης (επισυνάπτω photo) μόλις φτάσεις στο στριφτάρι βγάζεις το μολύβι και συνεχίζεις να μαζεύεις την αόρατη . Υ.Σ. το στριφτάρι που θα βάλουμε στην ένωση νήμα με αόρατη πρέπει να είναι μικρό σε μέγεθος για να περνάει από τους οδηγούς του καλαμιού.
5) Με ένα καλό βυθόμετρο θα μπορείς να εντοπίσεις που είναι τα ψάρια που χρειάζεσαι για ζωντανό δόλωμα πχ καλαμάρια, σαργους , μελανούρια …. , επίσης θα βλέπεις και τα ψάρια λίγο δευτερόλεπτα πριν σου χτυπήσουν στο δόλωμα. Επίσης μπορείς να ξαναπεράσεις από το σημείο που είδες ψάρια με το δόλωμα σου. Από εκεί και πέρα και ένα βυθόμετρο απλό που δείχνει σωστά τα μέτρα μπορεί να σε βοηθήσει κατά την διάρκεια του ψαρέματος .
6) Το καλάμι μπορεί να είναι στην καλαμοθήκη σε πολύ ομαλούς βυθούς χωρίς ανεβοκατεβάσματα αλλά αυτό που χάνεις είναι τα πρώτα χτυπηματάκια που κάνουν πολλά ψάρια (για να σκοτώσουν το θήραμα ) πριν αρπάξουν το δόλωμα στο στόμα. Και αυτό γιατί με το που αισθανθούμε τα πρώτα χτυπήματα πρέπει να κατεβάσουμε το καλάμι για να κόψει η ταχύτητα που κινείται το δόλωμα και το ψάρι να μπουκώσει το δόλωμα και στο δεύτερο χτύπημα τραβάμε για να καρφώσουμε.
Ότι άλλο θες και μπορώ ευχαρίστως.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Sea kayaker, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.356 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection