× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

20/05/2011 22:50 #1951 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
θα σε βολεψουμε με καμια φωτο αγόρι μου.Φατε ματια ψάρια κι εσυ ρε φίλε αντε να ρθεις να κάνει κι ο china καμιά κόντρα γιατί εγω δεν είμαι για μαραθώνιους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2011 09:42 #1952 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κάντε προπόνηση κι έρχομαι!
απ την άλλη βδομάδα και μετά ελπίζω να μη τύχει κάποια άλλη υποχρέωση.

Καλά να περάσετε:hat9:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2011 10:14 #1953 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θοδωρή καλώς ήρθες:tr_hi: Σου εύχομαι και εγώ ατελείωτες ευχάριστες ώρες με το σκάφος σου. Μακάρι κάποια στιγμή να μπορέσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2011 14:45 #1954 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), speleanthropos, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2011 16:58 #1955 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τι είναι αυτό ρε Μιχάλη? Αυτο δεν ήταν που κρεμόταν στη ταβέρνα το πρωί? το βγαλες βόλτα?.....Άξιος και πάντα τέτοια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2011 18:07 #1956 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΑΥΤΟ βγηκε από μένα και τον κινεζο συνεταιρικά θες να μάθεις πως ε σου λέω με καθετή ν αποκαλύψω και το δόλωμα καραβίδα μιση περασμένη σε μονάγκιστρο 4αρι .Αυτο σημαίνει θάλασσα και ποτέ δεν ξέρεις τι δώρο θα σου κάνει πρέπει ναταν δίκιλο και το μοιραστήκαμε με τον αρχηγό.Παντως εσύ πήρες απουσία κάτσαμε κανα πενταωράκι πάλι τέλεια δεθήκαμε με αγκυρούλα, κουνηθήκαμε κανονικά αφού η τρέλλα δεν πάει στο βουνό την κατεβάσαμε στην θάλασσα.Κάναμε καγιακοσέρφινγκ ,άλλο ενα σούπερσάββατο έλαβε τέλος γαμώτο....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/05/2011 21:29 #1957 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
123 να χαιρεσαι την γυναικα σου ρε το ξεχασα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 09:19 #1958 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ φίλε, να σαι καλά,

τη χτυπήσατε βλέπω τη χταποδούκλα,:eusa_clap:

λοιπόν, αυτό θα πρέπει να το φτιάξετε στο κάρβουνο και οι δυό μαζί
να μαζευτούμε να πιούμε κανένα τσίπουρο,:drinks: :drinks: :drinks:

το τσίπουρο θα το βάλω εγώ,
έχω ωραίο και καθαρό απο δικά μας αμπέλια:dance3: :yes3: :yahoo: :yes: :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 09:24 #1959 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα!

Γράφω και γω τώρα που μπορώ. Λοιπόν, όπως είπε και ο Μιχάλης, το φχαριστηθήκαμε αρκετά, παρόλο που δεν πιάσαμε ψάρια. Μόνο ενα μελανούρι σε συρτή. Το περίεργο με το χταπόδι είναι οτι το ψαρέμαψε στα 30μ βάθος και, ενω είμαστε δεμένοι σε τσαμαδούρα με τα καλάμια μας σε 10μ απόσταση, πιάστηκε στα αγκίστρια και των 2.!!:tease:
Πάντως, καλό σημάδι, για γουρλίδικη ομάδα.:yess:

Η ΄γαλανή μας τα χάλασε λίγο γιατί ενώ το freemeteo εδινε 2 και το meteo 4, ξεκίνησε με 2+ και εγινε 4. Πράγμα που μας απαγόρευε να ξανανοιχτούμε σύν το κούνημα που εμένα τουλάχιστον μ'ανακατώνει.. Βέβαια απο την άλλη, οφείλουμε να την ευχαριστήσουμε πολλαπλά για το ωραίο δώρο!!:yahoo: Εδώ που τά λέμε, ίσως μας φοβήθηκε οτι θα βγάζαμε πολλά και έτσι σήκωσε κύμα!!:tease: .
Ο Μιχάλης αν και του αρέσει το πολύ χαλαρό, (χαρακτηριστικό οτι ψάρευε με ενα αγκίστρι ενω εγώ με 6!!), δεν τον χάλαγε το κύμα και στην επιστροφή, ενώ τον προβλημάτιζε το κύμα, έκανε ταυτόχρονα και συρτή!!

Εγώ εκανα και την συρτή που ήθελα στα βαθειά, 30-80μ για 2,5+ χλμ με δόλωμα νωπό καλαμάρι. Τίποτα. Βέβαια, είχα και το θέμα οτι δεν κατέβαινε κάτω. Μόλις προχωρούσα λίγο, ανέβαινε σχεδόν στην επιφάνεια, παρόλα τα 2 βαρυδάκια (μικρά) που είχα βάλει. Καμμιά ιδέα;

Αντε, και εις άλλα με υγεία!

καγιακαντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 09:32 - 23/05/2011 09:34 #1960 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπραβο ρε παιδιά! Πάντα τέτοια (και σε 10κιλα:new_2gunsfi )! Τα χταποδια, απ'οτι γνωριζω, βγαίνουν στα ρηχά τον χειμώνα για να ζευγαρώσουν και ξανακατηφορίζουν. Λογικά λοιπόν τα 30 μέτρα. Οχι οτι δεν έχει και στα ρηχα, αλλά η εποχη τους είναι Γενάρη - Φλεβάρη (τί γνώσεις έχω τέλος πάντων!!!!!!!!!!!!)

Α! Αντώνη 123456789... :6: χρόνια πολλά της γυναίκας σου και απο εμένα. Χρυσή γυναίκα απ'ότι θυμάμαι (αφού σε αντέχει:eusa_dance: :crazy: :suicide2: :crazy: )

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.523 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection