× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

15/05/2011 10:26 #1881 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα. Υπέροχη μέρα!

:yahoo: :XXsunsmile: :yahoo:

Γράφω σύντομα, (σχόλια αργότερα και..πολλά) για να ευχαριστήσω την όμορφη και χαμογελαστή παρέα μου, (Αντώνη 123 μάς έλειψες) για την υπέροχη χθεσινή βόλτα.!:yes: :yes3: :XXsunsmile: :yahoo:

Αρκετούτσικες ώρες, εξερεύνηση, ψάρεμα, πλάκα, χαλάρωση, γυμναστική, γέμισμα ψυχής και σώματος.!:yes3:

Στό τέλος, με τον Μιχάλη (και την σύζυγο), είχαμε και ένα πολύ ωραίο γέμισμα στομαχιού με πολύ και καλή κρασοκατάνυξη.

Περισσότερα αργότερα. Μιχάλη, εκτός απο πολύύύύ χαλαρός, είσαι και πολύ φιλόξενος.! Σ'ευχαριστώ.

καγιακαντώνης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2011 12:05 #1882 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο μπράβο,:eusa_clap: :eusa_clap: απ ότι βλέπω το καταδιασκεδάσατε:wav:

την επόμενη φορά ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω,
σίγουρα αυτή δεν θα είναι το επόμενο σαβ/κο, το λέω απο τώρα,
γιορτές βαφτίσεις κτλ.

Δε σας κρύβω οτι χθές όλη μέρα το μυαλό μου ήταν σ εσάς,
έμπαινα και ξανάμπαινα στο φόρουμ μπάς και είχατε γράψει κανένα νέο!

Μιχάλη, πολύ αραλίκι ρε φίλε, πως δε σε πήρε ο ύπνος εκεί πάνω? :rofl::rofl: :rofl:

Αντώνη Καραό η ομπρέλα σου πολύ σούπερ, τη χρησιμοποίησες και για πανί?
αν και απ ότι είδα στις φωτό του άλλου Αντώνη (του μέγιστου) η θάλασσα ήταν λάδι!
Αλήθεια δε μας είπατε τα αποτελέσματα της ψαριάς,

ακούμε λοιπόν:non_cat:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2011 17:07 #1883 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Όπως ανέφερε και ο συνονόματος η χτεσινή βόλτα ήταν φανταστική. Και αναφέρομαι μόνο στη βόλτα, γιατί από ψάρια......ΔΝΤ. Μεγάλη ύφεση και στη θάλασσα. Το μέρος εγκρίνεται πάντως κια καγιακοβόλτες.Βολική πρόσβαση του καγιάκ στη θάλασσα, ωραία νερά και υπό αλλες συνθήκες και εποχή...... ίσως και υποσχόμενο ψαρευτικά. Με βορειους ανέμους όμως.....λίγο δύσκολα. Σωστή επιλογή Μιχάλη, Μπράβο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2011 19:36 #1884 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Mπράβο παιδιά ζήλεψα.Κι εγω που νόμιζα εμένα υπερβολικό με την ομπρέλα μου.Ουφφφφφφ!!!Πάντως Αντώνη123 με ούριο άνεμο έχει πλάκα η ομπρέλα.Σε πάει μιλάμε ...φέτες.Πάντως παιδιά θα ήταν καλό να ξεκαθαρίζεται απο πρίν το τι θα περιλαμβάνει μια εξόρμιση.Μόνο ψάρεμα?Τι είδους?Αραχτό η συρτούλα?Γρήγορο κουπί και στάση για τζίκινκ η ολη μέρα κουπί( βόλτα)?Προσπάθησα να τα κάνω ολα μαζί αρκετές φορές αλλά... μάταια.Τώρα κάνω συνδιασμούς.Το καλάμι του τζιγκ θα μου χρησιμευσει στη συρτή με φύλακα και το σπινοκάλαμο ενίοται και για καθετή.
Βλέποντας πάντως τις φοτώ σε πιάνει μια χαλαρότητα βρε παιδί μου...

πάντα τέτοια.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2011 20:51 - 15/05/2011 20:56 #1885 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη κινέζε
τα καφάσια τα κλέβεις απ τους μανάβιδες μαζί με τα φρούτα ή άδεια?:rofl: :tease:
τους έχεις ριμάξει τους ταλαίπωρους:tease:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2011 22:43 #1886 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλησπέρα καγιακοαλάνια,μόλις ανοιξα το εργαλείο .Λοιπόν η χτεσινή μέρα κύλησε σούπερ,μπήκαμε στην γαλάζια κατά τις μια με τον "αρχηγό" και μετά απο κανα δίωρο ήρθε και ο λοχίας aρχιgadgetakias .πρέπει να κωπηλατήσαμε 4με5 μίλια εξού και το αραλίκι μην μας περάσετε και για τίποτα τεμπέληδες.Απο ψάρια 2 μελανουράκια ο china ένα γυλο και 1 χανο εγώ αυτά τα πολλά δυστυχώς αλλά και 1η ώρα που μπήκαμε... Κατά τις 7 παρά βγήκαμε πράγμα απίστευτο για μένα τοσες ωρεσ πάνω στο καγιάκ φανταστείτε ομορφιά κι η θάλασσα σούπερ...Ε ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ήπιαμε και 3 κιλα κρασί για το καλό.Κ Α Λ Ο Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι ΣΕ ΌΛΟΥΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 01:15 #1887 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για τα τρία κιλά ...λυπάμε που δεν ήμουν.:drinks: :cray:


Πάντα τέτοια.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 09:57 #1888 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 10:25 #1889 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βρέ βρε σαν τα χιόνια.!!

Καλημέρα Νικολή, τί έγινες; χάθηκες..

Πως και σήμερα πρωί; Μαθήματα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 11:20 #1890 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα αγαπητοι φιλοι!
Ο Νικοs ειχε ενα προβλημα Αντωνη μου με τη συνδεση του στο σαιτ!Λυθηκε και ειναι παλι κοντα μαs!
Καλωs ορισεs και παλι Νικο!:give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.452 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection