× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/03/2011 22:30 #1561 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ορίστε και φωτογραφίες! :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2011 01:17 #1562 από nikos tsimidakis
Απαντήθηκε από nikos tsimidakis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
παιδια καλησπερα για μεταχειρισμενα καγιακ ξερει κανεις κανα site ή εαν υπαρχουν αγγελιες ξερετε που αναρτιουνται στο psarema.gr ?
ποιο πολυ ενδιαφερομαι για hobie kayak  , γιατι εδω στην πατρα δεν υπαρχει τιποτα .....
ευχαριστω εκ των προτερων :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2011 10:27 #1563 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συνκαγιακάδες συνκαγιακούδες Καλημέρα !

Ε, ρε κίνηση στον χώρο, χαμός! :yahoo: Και, μ'όλο αυτό τον χιονιά έ; :yahoo: Μάλλον ανυπομονούμε όλοι να βραχούμε!!

Με το καλό.

Λοιπόν, κατ'αρχήν καλημέρα και απο μένα στον Νίκο και τον Μιχάλη(σωστό;). Καλώς ήρθατε και με το καλό να μας γράφετε εμπειρίες.

Αναφορές για αγορά καγιάκ, θα βρείτε περίπου 30 σελίδες πίσω, γύρω στο Φθινόπωρο αν θυμάμαι καλά. Επίσης εισαγωγικά υπάρχουν στο ηλεκτρονικό  περιοδικό μας, τεύχος 1 και το 2 που θα εκδοθεί (ηλεκτρονικά) σε λίγο. Μην βιαστείτε καθόλου για αγορά. Ψάξτε το συστηματικά. Διαβάστε πολλά άρθρα για να δείτε συνολικά την χρήση του και το τι μπορεί να χρειαστείτε.
Μεταχειρισμένα, εχω δεί κατά καιριούς στην Χρυσή ευκαιρία. Αλλού δεν γνωρίζω, και αν κάποιος φίλος ξέρει, καλό θάναι να μας το μεταφέρει και εδώ.

Δημήτρη, είναι κάπως δύσκολο να κάνεις κουπί και μετάλι μαζί, λόγω του τρόπου που κάθεσαι στο καγιάκ. Ταχύτητα είχα μετρήσει μόνο με πετάλια, αλλά δεν θυμάμαι.

Χαιρετισμούς για την ώρα,

Αντώνης Κ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2011 14:16 #1564 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Είναι αυτο που λένε 'σαν τα χιόνια'
έτσι λοιπόν μαζί με τα χιόνια εμφανίστηκε και ο Αντώνης. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2011 11:20 #1565 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Με γειά το καινούριο ''μας''.:wav:

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2011 14:51 #1566 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πολλά Χαιρετίσματα σε όλους

Παιδιά επιτέλους τα κατάφερα και δοκιμασα στην πράξη οτι εφτιαχνα στο καγιακ τον προηγουμενο καιρο και δουλευουν ολα, μονο το πανι δεν πήρα (δεν χωραγε)

Πηγαμε λοιπον για ψαρεμα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, δεν πιάσαμε ούτε λέπι..Καθετη, συρτή, καστινγκ, πεταχτάρια
Κανείς στην ευρυτερη περιοχη απο οσους συναντησαμε δεν είχε κάνει τιποτα επίσης.

Δείτε και τα βιντεα.. σε HD παρακαλώ



Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2011 14:53 #1567 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Με διπλο κλικ θα σας παει στο youtube οπου μπορειτε να αλλάξετε την ρυθμιση και να το δειτε σε υψηλη ευκρίνεια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/03/2011 12:14 #1568 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Με γειά το καινούριο μας site! Οι αλλαγές μας κάνουν να αισθανόμαστε ανανεωμένοι! Παληκάρια μπράβο για τα βιντεακια. Φτιαχνόμαστε:yahoo:
Φιλικά πάντα, τα κουπιά σας είναι ανάποδα. Οχι φυσικά το μπρός πίσω, αλλά το πάνω κάτω.
Ρε Κατσουλίδη θα κάνουμε τίποτα γαμώτο;

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/03/2011 20:31 #1569 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρομαι εάν σας αρέσουν τα βίντεο..Μου πήρε και ωρα να ανεβάσω σε HD. Έχεις δικιο για το κουπί. ο φίλος μπροστά δεν είχ ξανακάνει, εγω τα εφτιαξα μετά.. :good: (μην νομίζεις κόντευα να το ξεχάσω το σπόρ..) :help:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2011 13:36 #1570 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βαγγέλη, επιτέλους εμφανίστηκες!

Σούχω στείλει καμμιά 100στή μυνήματα απο το Φθινόπωρο χωρίς απάντηση!Σνίφ!!

Σε ζητούσα στο "πάμε πακέτο", στην "Νικολούλη", ούτε και αυτές μπορούσαν να σε βρούν όμως!...

ΤΩΡΑ εξηγείται! Ησουν με το Καγιάκ.! Επιτέλους.!!..

Λοιπόν,συγχαρητήρια για τα βιντεάκια, αλλά επειδή οικολογικά ντοκυμαντέρ (λίιιγο πιο μεγάλα σε διάρκεια) βλέπουμε και στην τηλεόραση, περιμένουμε να μας δείξεις τις πατέντες σου, που Δέν μπορούμε να τις βρούμε αλλού. Μάλιστα τώρα, είσαι αποδεδειγμένα και μάστορας στο Βίντεο.

Αντε, καλώς ήρθες και πάλι και, εύχομαι να μην ξαναχαθείς γιατί μας έλειψες. Εχεις ΠΜ.

Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.445 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection