× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

05/11/2010 14:51 #1281 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
  kαγιάκερς  καλησπέρα σας. :bye:
        Να πάμε κάπου και όπου θέλει ας είναι.
  Άλλη η χάρη του βουνού.ε?????Αντώνη για που με το καλό αν επιτρέπεται?
        Όπου και να είναι καλά θα είναι. :victory:
  'εγκώ φτοχώ ντε μπορεί,ντε μπορεί.' :cray:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2010 14:00 #1282 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καναρη  :tr_hi: :drinks: Ελπιζω το καγιακ σου να μην το εχεις τιγκα στο μπαρουτι, γιατι αμα παμε καπου μαζι, να ξερεις οτι εγω θα ειμαι τοσο μακρια σου, που αμα χρειαστει διασωση, δεν θα προλαβω να σε φτασω  :dance3: :rofl: :yahoo: Αυτο για το καλοσωρισμα. Ελπιζω να μην με παρεξηγεις. Το γελιο δινει ζωη  :give_rose:
Παιδια να συνδιασουμε βουνο με λιμνη. Λιμνη πλαστηρα ας πουμε, ή κρεμαστων και αναβαση σε καμια κοντινη κορyφη (θα το προτιμουσα με το μερος πνιγμενο στο χιονι βεβαια)! Για πηγες Αωου δεν σας λεω (αν και εχει καταπληκτικη αναβαση και περιπλανηση) γιατι δεν σας βλεπω λογω αποστασης. Ε; Ε; Ε; Ε; :yu:
Να και μια ωραια φωτο απο το Σαββατο που περασε. Πηγαμε με φιλους για κουπι (10-11κμ) στην Ηγουμενιτσα και φυσικα εγω εσερνα και κανα ψαρακι. Δεν χτυπησε ομως τιποτα :beee: Βρηκα κατι τεραστια κοπαδια απο μπαφες που οι φιλοι μου τα περασαν για ξερες :shok: (για τετοια ψαρια μιλαμε), αλλα δυστυχως για τετοιου ειδους ψαρεμα δεν ειμουν ετοιμος :sad:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2010 12:18 #1283 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      :bye:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2010 16:10 #1284 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σαββατο πρωι στην Ν.Μακρη εωs στον Μαραθωνα,ποιοs ηταν με το καγιακ?Ηταν κανεναs απο εδω?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2010 09:06 #1285 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα και καλή βδομάδα :bye:

αν ήταν κόκκινο σίγουρα ο Αντώνης θα ήταν :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2010 11:10 #1286 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Καλημέρα και καλή βδομάδα :bye:

αν ήταν κόκκινο σίγουρα ο Αντώνης θα ήταν :crazy:

Καλημερα και καλη εβδομαδα!
Κοκκινο δεν ηταν αν και περασε μακρυα απο εκει που καθομουν.Μαυρο ή μπλε ηταν!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2010 10:25 #1287 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημέρα και καλώς σας βρίσκω.

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δεν ήμουν Μαραθώνα, ήμουν Καρπενήσι.

Γενικά η περιοχή Μαραθώνας, Σχοινιάς Ν.Μάκρη, εχει χρόνο με χρόνο, όλο και περισσότερους καγιάκερς... Μάλιστα εκεί που τόριχνα εγώ, μου έλεγαν οτι θα πάρουν κιάλλοι και θα βγαίνουν για ψάρεμα..Αντε να δούμε..

Παιδιά το Καρπενήσι (η γύρω περιοχή-όχι η πόλη) είναι πανέμορφο. Πανέμορφα ψηλά βουνά, γεμάτα έλατα. Πολλά μικρά ποτάμια επίσης. Το πιο κοντινό για καγιάκ είναι στον Ταυρωπό, (1 ώρα απο Καρπενήσι), αλλά ειναι και ορμητικό, και ρηχό. Δεν κάνει για τα δικά μας. Εκεί κάνουν καταβάσεις εργανωμένες, με μεγάλες φουσκωτές βάρκες και οδηγούς. Δεν εχω δεί καγιάκ μόνα, απο αυτά τα μικρά ποταμίσια. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως, να μάθουμε μερικά πράγματα γιάυτά.
Θανάση;

Επίσης, ωραία η ιδέα του Δημήτρη και παληότερα του Αντώνη για συνάντηση. Ποιά λίμνη είναι κοντύτερα σε όλους για να βρισκόμαστε; :yahoo:


Για ρίξτε ιδέες.. :this:

Με καγιακοχαιρετισμούς,

καγιακαντών :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2010 11:54 #1288 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς τον,
θα μας πεις για την ορειβασία ή θα μας σκάσεις κι άλλο??? :violent1:

για λίμνη η Πλαστήρα νομίζω οτι είναι κάπως πιο κεντρική για όλους

για τους Αθηναίους βέβαια είναι αρκετά μακριά αλλα εντάξει, δε το κάνεις και κάθε μέρα,

για τους υπόλοιπους απο βόρεια και δυτικά είναι περίπου 100 χλμ κοντίτερα σε σχέση με εμάς.

Η Πλαστήρα πρέπει να είναι απίστευτης ομορφιάς και φυσικού κάλλους,
και γι αυτό κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε μια περιήγηση οι καγιάκερς
και νομίζω η καλύτερη εποχή είναι άνοιξη. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2010 12:23 #1289 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλά ντέε...

Δεν κατάλαβα οτι ήθελες.συγνώμη.. Μα, για ορειβασία σε ιστότοπο για καγιάκ; :tease: :tease:

Λοιπόν, δεν ανεβήκαμε κορυφή, βόλτες στο βουνό κάναμε, με 2 πιστιρίκια 7,5 χρ. μαζί. Ολη η πεςριοχή εκεί είναι υπέροχη, με πολλά και σηματοδοτημένα μονοπάτια. Επίσης χάρτες πολλοί υπάρχουν αρκετά λεπτομερείς. Είχαμε και μικρές περιπέτειες με χάσιμο του μονοπατιού, μας έπιασε νύχτα, κλπ. Τελικά τα πιστιρίκια, αντέχουν όσο και μείς οι αγύμναστοι. Περπατούν 3-4 ώρες πορεία με αρκετό ανέβασμα (και μετά απότομο κατέβασμα), χωρίς πρόβλημα.΄Ανεβήκαμε την Καλιακούδα, πάνω απο το μεγάλο χωρηό.

Εχει σε όλα τα βουνά γύρω μονοπάτια για κορυφές, μέσα απο κατάφυτα με έλατα εδάφη στο μεγαλύτερο μέρος. Αυτή η εποχή είναι ιδανική (παντού στην Ελλάδα) λόγω των πολύ όμορφων χρωμάτων και εναλλαγών που βλέπεις στις πλαγιές. Εκτος απο το πράσινο, βλέπεις κίτρινα, κόκκινα, καφέ, πορτοκαλί.. Είναι σαν ζωγραφικοί πίνακες και, είσαι στην μέση..

Το ανέβασμα και η θέα απο ψηλά, είναι πάντα μεγαλειώδη.! Η γυμναστική (ψυχική και σωματική) που κάνει κανείς στο βουνό περπατώντας, επίσης βοηθά πάρα μα πάρα πολύ τον οργανισμό μας...

Περιττό να αναφέρω οτι μετά πηγαίναμε σε ταβέρνες και, απολαμβάναμε υπέροχες γεύσεις και κρασιά, υπεραναπληρώνοντας τα κιλά που χάναμε.. :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 09:02 #1290 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα,

μπράβο Αντώνη, ωραία η περιγραφή σου,
μακάρι να μπορούσαμε να πηγαίνουμε όλοι στο βουνό να περπατάμε!!!

Αλλά........για μισο λεπτό γιατί κάτι σκέφτηκα,
και γιατί δε μπορούμε??? μήπως δεν υπάρχουν βουνά στην Αττική???
υπάρχουν κι απ τα καλύτερα μάλιστα, Πάρνηθα, Πεντέλη, Υμηττός, μήπως πρέπει να το δρομολογήσουμε????

Αντώνη? παιδιά?  τι λέτε??? :clapping: :clapping: :clapping:
έτσι κι αλλιώς το καγιάκ είναι για πολύ συγκεκριμένες μέρες με συγκεκριμένο καιρό
το περπάτημα στο βουνό είναι πιο ελεύθερο, :dance3: :dance3: :yahoo: :yahoo:

ψήνεστε??? :eusa_dance:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.417 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection