- Δημοσιεύσεις: 39
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το καγιακ θελει ασφαλεια?
Ξέρει κανείς αν το λιμενικό κάνει δεκτό ενα φάξ αντί της κανονικής ασφάλειας λόγο απώλειας?
Εαν οχι,πόσο παίζει το πρόστιμο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
χαχα Σωστός ο Δημήτρης. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Εγώ απλά πλακώνομαι στο κουπί και αφήνω τις μπύρες για μετάΑntonis Zou η πρόταση σου είναι καταπληκτική.Αν ήθελα μηχανή θα έπαιρνα το φουσκωτό μου.Αν ήθελα πανί το παραπέντε μου.Τώρα που θέλω να κερδίζω λίγο χρόνο ψαρέματος έπειτα απο δεκαπέντε ας πούμε μίλια και δυο-τρείς μπύρες είναι κακό για την ηλικία μου?(τι λες anton?)
![]()
![]()
(δοκίμασε τα άσπρα φτερά για τα 'τονάκια')
Ξέρει κανείς αν το λιμενικό κάνει δεκτό ενα φάξ αντί της κανονικής ασφάλειας λόγο απώλειας?
Εαν οχι,πόσο παίζει το πρόστιμο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αντωνη(Zou) εχουμε πει οτι σε ορισμενα μηνυματα θα σου βγαζει αυτο.Μη δινειs σημασια το μηνυμα σου παει κανονικα!Δεν ειναι και τοσο τραγικο φιλε μου!Σφάλμα βάσης δεδομένων
Παρακαλούμε ξαναπροσπαθήστε. Αν το σφάλμα ξαναεμφανιστεί, αναφέρετέ το σε έναν διαχειριστή.
Πίσω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Βαγγελη, να δούμε πώς θα βγει το δικό μου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Τα πανιά και οι μηχανές με αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση να κάνεις κουπί για 3-4 μίλια με συρτή και να τσιμπάει το τονάκι!!! Αν είναι να βάλω πανί ή μηχάνή γιατί να μην πάρω ένα φουσκοτώ;; Είναι σαν να έχεις ηλεκτρικό ποδήλατο. Πάμε κουπί ρε παίδες και αφήστε τις πατέντες. Πανί στα ιστιοπλοικά, μηχανή στα φουσκωτά και κουπί στα kayak!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD