Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

23/11/2013 19:40 #311 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
9 :happy1:

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου ρε γιαννη με τους γριφους σου. ευκολακι ομως

Καλησπέρα φιλαράκι μου, πριν απο καμία εβδομάδα είδα την συγκεκριμένη έγγραφη και καταλαβαίνεις τι έπαθα, που να δεις και την υπόλοιπη !!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2013 21:26 #312 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
gianni kalispera apo to garmin to 150 to kainoyrio xeris tipota ; pos fenonte ta psaria o bithos ti apoxrosis exei otan exei fikiada i braxodes i amo. kamia foto apo aspromayra bythometra; :12:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2013 21:55 #313 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2013 21:57 #314 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης έγραψε: 9 :happy1:

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου ρε γιαννη με τους γριφους σου. ευκολακι ομως

Καλησπέρα φιλαράκι μου, πριν απο καμία εβδομάδα είδα την συγκεκριμένη έγγραφη και καταλαβαίνεις τι έπαθα, που να δεις και την υπόλοιπη !!!!!

για πες για πες................δωσε μου τυρακι φιλαρακι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2013 22:18 #315 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα

file mano einai to 150 exei apoxrosis toy gri.
kai kati allo diabasa kapoy gia apoxh ston bitho ti enooyn ta paidia ; mhpos einai i kateyasia poy kani o bythos h apotomi;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2013 23:08 #316 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:

Γιαννης έγραψε: 9 :happy1:

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου ρε γιαννη με τους γριφους σου. ευκολακι ομως

Καλησπέρα φιλαράκι μου, πριν απο καμία εβδομάδα είδα την συγκεκριμένη έγγραφη και καταλαβαίνεις τι έπαθα, που να δεις και την υπόλοιπη !!!!!

για πες για πες................δωσε μου τυρακι φιλαρακι

Μια εικόνα χίλιες λέξεις φιλε μου, είναι να τρελένεσαι τόσα ψάρια και εσύ να ρίχνεις για καλαμάρια !!!!!! Βέβαια κάποια από αυτά την πλήρωσαν στο επόμενο ψάρεμα του φίλου μου!!!!!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, fkostis, XeNoS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2013 23:18 - 23/11/2013 23:22 #317 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε:

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα

file mano einai to 150 exei apoxrosis toy gri.
kai kati allo diabasa kapoy gia apoxh ston bitho ti enooyn ta paidia ; mhpos einai i kateyasia poy kani o bythos h apotomi;

Καλησπέρα Μάκη , το βυθόμετρο σου είναι στην κατηγορία ψηφιακά αλλά είναι οι πιο οικονομική σειρά που σημαίνει ότι δεν είναι έγχρωμο που θα σε βοηθούσε να καταλάβεις πολύ πιο εύκολα την σύσταση του βυθού και η ανάλυση του (Pixels) είναι χαμηλή. Συνεπώς δύσκολα θα δεις καλαμάρια και θα μπορέσεις να καταλάβεις ότι είναι καλαμάρια αλλά το βυθόμετρο θα στα δείξει. Βέβαια όπως λέει και ο Μανώλης αν αφιερώσεις χρόνο θα μπορέσεις να καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι γίνεται κάτω από την βάρκα σου.
Απόχή είναι το απότομο κατέβασμα της ξέρας , πολύ καλό μέρος για ψάρεμα γενικότερα.
Με τι είδους ψάρεμα ασχολείσαι Μάκη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2013 01:58 #318 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης έγραψε:

makis kiriakidis έγραψε:

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα

file mano einai to 150 exei apoxrosis toy gri.
kai kati allo diabasa kapoy gia apoxh ston bitho ti enooyn ta paidia ; mhpos einai i kateyasia poy kani o bythos h apotomi;

Καλησπέρα Μάκη , το βυθόμετρο σου είναι στην κατηγορία ψηφιακά αλλά είναι οι πιο οικονομική σειρά που σημαίνει ότι δεν είναι έγχρωμο που θα σε βοηθούσε να καταλάβεις πολύ πιο εύκολα την σύσταση του βυθού και η ανάλυση του (Pixels) είναι χαμηλή. Συνεπώς δύσκολα θα δεις καλαμάρια και θα μπορέσεις να καταλάβεις ότι είναι καλαμάρια αλλά το βυθόμετρο θα στα δείξει. Βέβαια όπως λέει και ο Μανώλης αν αφιερώσεις χρόνο θα μπορέσεις να καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι γίνεται κάτω από την βάρκα σου.
Απόχή είναι το απότομο κατέβασμα της ξέρας , πολύ καλό μέρος για ψάρεμα γενικότερα.
Με τι είδους ψάρεμα ασχολείσαι Μάκη?

φιλε γιαννη επιτοπλιστων με πετονια και κανενα παραγαδακι αλλα θα ηθελα να ασχοληθώ και με κάποιο αλλο ψάρεμα και για αυτο το λογο αγόρασα το συγκεκριμένο βυθομετρο γιατι διαβασα οτι στην κατηγορια του ειναι καλο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2013 15:45 #319 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2013 19:33 #320 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε: Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?

Καλησπέρα φίλε , να σαι καλα .
Ποιο βυθομετρο έχεις ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.262 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection