Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

01/01/2014 18:55 #361 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:

loukas έγραψε:

Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps

Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.

δεν ξερω απο θεμα χωρου αν θα βολευτεις να εχεις δυο μηχανηματα σχετικα μεγαλα στην κονσολα σου. πιστευω οτι σε αλλη περιπτωση το hds ειναι μονοδρομος


Μετα απο παρα πολυ ψαξιμο αποφασισα να παρω το FURUNO GP1870F με 600αρι ματι το p66 νομιζω οτι ειναι απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο της αγορας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2014 22:19 #362 από kostas
Απαντήθηκε από kostas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 00:01 #363 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μερικές ωραίες φωτογραφίες από το HDS μου, από το ολιγόωρο ψάρεμα της Δευτέρας.....


Ενα ωραίο μαύρο περίπου 3 κιλά λίγο πριν ρίξουμε τις καλαμαριέρες μας αλλά δυστυχώς δεν είχα ετοιμάσει το jiggοκάλαμο !!!




Καλαμάρια ..... μερικά μπήκαν στην βάρκα



Ενα ναυάγιο που περάσαμε, για να ελένξουμε μήπως κυκλοφορούν μαγιάτικα



Και ένα ωραίο κοπαδάκι από συναγρίδες (12 περίπου κομμάτια κατέγραψε το βυθόμετρο) αλλά καμία δεν τίμησε τα δύο καλαμαρια που σέρναμε !!!!

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Τασοs Αμανατιδηs, Φώτης Σαρρηγεωργίου, manos, makis kiriakidis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 11:21 #364 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλη χρονια γιαννη ειχα κανει μια ερωτηση πριν μερες σχετικα με βυθ τις lowrance to elite me ena gen2 ti les
? καποιο μελος με ειπε για το οτι ειναι ψηφιακο το ενα οχι το αλλο....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 11:37 #365 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

manos έγραψε: καλη χρονια γιαννη ειχα κανει μια ερωτηση πριν μερες σχετικα με βυθ τις lowrance to elite me ena gen2 ti les
? καποιο μελος με ειπε για το οτι ειναι ψηφιακο το ενα οχι το αλλο....

Καλη χρονιά και σε σένα Μάνο , με υγεία .
Ναι το elite δεν είναι ψηφιακο γι' αυτό και το μέγιστο βάθος που μπορείς να δεις ειναι 180 μέτρα. Συνεπως δεν θα έχεις την ίδια απεικόνιση και σε ρηχότερα νερα σε σχεση με το HDS.
Για τι ψαρέματα το θες ?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 12:01 #366 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καθετη κ συρτη εξαλου τα βαθη πανω απο 150 δεν ειναι που παω συνηθως....αλλα..σε οποια περιπτωση ενα gen2 5 einai ποιο καλα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 12:30 #367 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

manos έγραψε: καθετη κ συρτη εξαλου τα βαθη πανω απο 150 δεν ειναι που παω συνηθως....αλλα..σε οποια περιπτωση ενα gen2 5 einai ποιο καλα?


To hds όπως μπορείς να δεις και σε φωτογραφίες που έχω ανεβάσει δείχνει τον βυθό με μεγάλη λεπτομέρεια δλδ μπορείς να ξεχωρίσεις τις καλαμαριέρες σου , μπορείς να δεις στην καθετή (και να ξεχωρίσεις) την αρματωσιά σου (δολώματα-μολύβι-στριφτάρι) επίσης μπορείς να ξεχωρίσεις ακόμα και το είδος των ψαριών που έχεις κάτω από την βάρκα σου. Το Elite θα στα δείξει αλλά όχι με τόση λεπτομέρεια πάντα μιλάω για βάθος μικρότερο των 90 μέτρων.
Θα σου έλεγα να πάρεις HDS αν έχεις σκοπό να ασχοληθείς με πιο απαιτητικά ψαρέματα πχ jigging, συρτή με μολύβι φύλακα, ζοκα για φαγκριά ή tenya κτλ
Επίσης νομίζω ότι η διαφορά τιμής του Elite με το HDS δεν είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με αυτά που προσφέρει το HDS !!!! Το 5αρι το combo (GPS-Βυθόμετρο) έχει 680€!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 14:29 #368 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
ναι αν μπορεσω να δωσω αυτο που εχω το lowrance χ-515 κ βαλω κατι απο πανω οκ... :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 14:30 #369 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
κ εαν σε περιπτωσει το παρω απο το ebay θα εχω προβλημα με χαρτες κλπ? η θα λειτουργει κανονικα? εκει εχει κατι ευκαιριες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 15:19 #370 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

manos έγραψε: κ εαν σε περιπτωσει το παρω απο το ebay θα εχω προβλημα με χαρτες κλπ? η θα λειτουργει κανονικα? εκει εχει κατι ευκαιριες

Από Αμερική θέλει μεγάλη προσοχή γιατί τα περισσότερα είναι με κλειδωμένους τους δορυφόρους Αμερική και όταν το ανοίξεις Ελλάδα δεν θα σου βρίσκει δορυφόρους αρα δεν θα έχεις GPS. Η αντιπροσωπεία για να στο φτιάξει θα σου ζητήσει πολλα (παλαιότερα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει 400€).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.316 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection