Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

26/12/2013 17:42 #341 από kostas
Απαντήθηκε από kostas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα και χρονια πολλά .
Εχω αγορασει ενα σκαφος που ειχε πανω LMS-527 LOWRANCE.
Τα ψαρέματα είναι κυριος συρτι -το βυθομετρο το εχω δουλεψει κανενα 2μηνο και τωρα αρχιζω να το καταλαβαινω .
Σκέφτομαι μηπως και χρειαζεται να το αντικαταστήσω με κατι καλυτερο?
Καμια ιδεα.?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2013 10:48 #342 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλημερα και χρονιά πολα σε όλους μετα απο καιρο που είχα να μπω λόγο σοβαρου οικογενειακού προβλήματος καταφερα και έριξα το φουσκωτό
θέλω να σας ρωτήσω πως μπορώ να αποφύγω τα παράσιτα απο το βυθόμετρο [garmin 150 ego] οταν ανηγ
ω το γκαζι ειναι τοποθετημένο 15 cm απο την δεξια μερια της προπελας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2013 19:20 #343 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλησπερα κ χρονια πολλα σε ολουσ με υγεια (κ καλεσ θαλασσες) να εχουμε ..θελω να με πειι καποιος εαν υπαρχει διαφορα κ ποια ειναι αυτη (εκτοσ το κοστος) στα βυθομετρα τις lowrance μεταξυ hdsgean2 sonar gps kai elite5 k elite 5dsi ευχαριστω εκ τον προτερων!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2013 10:31 #344 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
ο πιο σημαντικος που δικαιολογει το οικονομικο ειναι οτι το hds ειναι οτι ειναι ψηφιακο. Μεγαλο πλεονεκτημα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2013 11:28 #345 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
εκτος αυτο...την δουλεια του να δειχνει τα ψαρια,τον τοπο μιας που ειναι κ gps δεν θα μου την κανει? τωρα εχω ενα lowrance 515 μονο βυθ ειναι...κ ειπα να το αλλαξω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2013 18:28 #346 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
τίποτα για τα παράσιτα ; :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2013 19:32 #347 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

manos έγραψε: εκτος αυτο...την δουλεια του να δειχνει τα ψαρια,τον τοπο μιας που ειναι κ gps δεν θα μου την κανει? τωρα εχω ενα lowrance 515 μονο βυθ ειναι...κ ειπα να το αλλαξω

θα νομιζεις οοτι βλεπεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 01:53 #348 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Εχει καποιος βυθομετρο raymarine? ενδιαφερομε για το μοντελο a77 ξερει κανεις? ειναι καλο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 12:14 #349 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε: καλημερα και χρονιά πολα σε όλους μετα απο καιρο που είχα να μπω λόγο σοβαρου οικογενειακού προβλήματος καταφερα και έριξα το φουσκωτό
θέλω να σας ρωτήσω πως μπορώ να αποφύγω τα παράσιτα απο το βυθόμετρο [garmin 150 ego] οταν ανηγ
ω το γκαζι ειναι τοποθετημένο 15 cm απο την δεξια μερια της προπελας

Μακη καλημερα και χρονια πολλα.
Εαν εννοεις οτι σου βγαζει παρασιτα απο την στιγμη που αναπτυσει ταχυτητα το σκαφος,τοτε φταιει η τοποθετηση του ματιου.Δεν ειναι ολο κατω απο την γαστρα του σκαφους γι αυτο και σου βγαζει παρασιτα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 12:51 #350 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

kostas έγραψε: Καλησπέρα και χρονια πολλά .
Εχω αγορασει ενα σκαφος που ειχε πανω LMS-527 LOWRANCE.
Τα ψαρέματα είναι κυριος συρτι -το βυθομετρο το εχω δουλεψει κανενα 2μηνο και τωρα αρχιζω να το καταλαβαινω .
Σκέφτομαι μηπως και χρειαζεται να το αντικαταστήσω με κατι καλυτερο?
Καμια ιδεα.?

Kωστα καλημερα και χρονια πολλα.
Εαν κανεις συρτη αφρου πιστευω πως με το βυθομετρο που εχεις εισαι οκ,εαν ομως κανεις συρτη βυθου η με μολυβι φυλακα τοτε ενα ψηφιακο βυθομετρο θα σε βοηθουσε πολυ περισσοτερο.
Οτι κι αν αποφασισεις παντως κοιταξε να το μαθεις καλα και θα αποκτησεις εναν καλο συμμαχο στα ψαρεματα σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.275 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection