Ερώτηση Αγορά βυθόμετρου και GPS

28/06/2010 14:50 #61 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Καλησπέρα .
Εγώ πάντως με το fish finder 90 αν και έχω την προσομοίωση  off ,σήμα  sonar κλασικό  δεν μου δείχνει!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2010 18:08 #62 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Καλησπέρα .
Εγώ πάντως με το fish finder 90 αν και έχω την προσομοίωση  off ,σήμα  sonar κλασικό  δεν μου δείχνει!

Δημητρη καλησπερα.
Μαλλον δεν εχω καταλαβει τι εννοειs!Δηλαδη αν βρει εναν τετοιο τοπο δεν θα στον δειξει?

Μηπωs κατι εχειs βαλει λαθοs στιs ρυθμισειs?
Υπαρχει ρυθμιση που δεν σου δειχνει στοιχεια περιβαλοντοs,βυθοθ δηλαδη!!!
Φιλια φιλε να εισαι καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2010 21:18 #63 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
καποια αποψη για garmin 421s? το εχει δουλεψει κανεις,ειναι αξιοπιστο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2010 14:00 #64 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Ποπο Δημητρη εχεις δικιο............
ΝΑΙ μεν ειχα την προσομοιωση off ΑΛΛΑ τα ψαρια ,που ειναι συναφη ρυθμιση με με την προσομοιωση την ειχα ΟΝ.Οταν το εκλεισα ολα οκ!!!!!!!!

Εχεις  δικιο φιλε δεν χρειαζεται να μεγενθηνεις αλλο την photo.......χαχαχαχααχ :tease: :tease: :ok: :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2010 14:58 #65 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Μπραβο Δημητρη πολυ χαιρομαι!!!Να το εχειs στη θεση που σου δειχνει ψαρια και σε ποσα μετρα ειναι αλλα και πληροφοριεs περιβαλοντοs,διαμορφωση βυθου δηλαδη!!!
Φιλια,να εισαι παντα καλα!!! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2010 23:35 #66 από Enty
Απαντήθηκε από Enty στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Γεια σας.
Ενδιαφερομαι για αγορα βυθομετρου.
Ειμαι αναμεσα σε δυο μαρκες Furuno το μοντελο FCV620 ή FCV585 και τα Koden CVS 118 ή το CVS 832.
θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας, και την εμπειρια σας'
Ευχαριστω.

                                                                      :ok: :ok:
Φιλικα
Ανδρεας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2011 16:48 #67 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Γεια σας.
Ενδιαφερομαι για αγορα βυθομετρου.
Ειμαι αναμεσα σε δυο μαρκες Furuno το μοντελο FCV620 ή FCV585 και τα Koden CVS 118 ή το CVS 832.
θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας, και την εμπειρια σας'
Ευχαριστω.

                                                                      :ok: :ok:
Φιλικα
Ανδρεας

Καλησπέρα φίλε μου ,
Δυστυχώς θα σε βάλω στην διαδικασία να δεις και ένα τρίτο βυθόμετρο. Που στα χρήματα που διαθέτεις νομίζω ότι είναι ότι πρέπει και έχει και GPS !!! Πολύ σημαντικό στο ψάρεμα. Το μοντέλο είναι το HDS 5 της Lowrance, απλά φοβερό βυθόμετρο με πολύ καλό a-scope, πολύ καλή ανάλυση οθόνης, εύκολο στην χρήση , κατανοείς εύκολα αυτό που βλέπεις (σύσταση βυθού, ταυτότητα ψαριού), κάνει καταγραφή βυθού και πολλά άλλα.
Για ότι άλλη πληροφορία θες εδώ είμαι.
Α! Τιμή πιστεύω στην έκθεση ψαρέματος κάπου το Μάρτιο θα το πάρεις κανα 700αρι ευρώ (χωρίς χάρτη της navionics ).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2011 19:48 #68 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Γεια σας.
Ενδιαφερομαι για αγορα βυθομετρου.
Ειμαι αναμεσα σε δυο μαρκες Furuno το μοντελο FCV620 ή FCV585 και τα Koden CVS 118 ή το CVS 832.
θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας, και την εμπειρια σας'
Ευχαριστω.

                                                                      :ok: :ok:
Φιλικα
Ανδρεας

Καλησπέρα φίλε μου ,
Δυστυχώς θα σε βάλω στην διαδικασία να δεις και ένα τρίτο βυθόμετρο. Που στα χρήματα που διαθέτεις νομίζω ότι είναι ότι πρέπει και έχει και GPS !!! Πολύ σημαντικό στο ψάρεμα. Το μοντέλο είναι το HDS 5 της Lowrance, απλά φοβερό βυθόμετρο με πολύ καλό a-scope, πολύ καλή ανάλυση οθόνης, εύκολο στην χρήση , κατανοείς εύκολα αυτό που βλέπεις (σύσταση βυθού, ταυτότητα ψαριού), κάνει καταγραφή βυθού και πολλά άλλα.
Για ότι άλλη πληροφορία θες εδώ είμαι.
Α! Τιμή πιστεύω στην έκθεση ψαρέματος κάπου το Μάρτιο θα το πάρεις κανα 700αρι ευρώ (χωρίς χάρτη της navionics ).

φιλε γιαννη εχεις απολυτο δικιο για το μηχανημα αυτο αλλα οι χαρτες απ οτι λιγο που το εψαξα εχουν 180 ευρω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 10:52 #69 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Σίγουρα θα υπάρχει διάφορα στην τιμή αλλά δεν νομίζω οτι είναι τόσο μεγάλη . Σίγουρα μιλάμε για τους ίδιους χάρτες ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 17:07 #70 από Δημήτρης (dimpapag)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (dimpapag) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
παιδια εχω το garmin fishfinder 400 και ειμαι πολλη ευχαριστιμενος  www.meimaris.com/product.asp?intProdID=2191..... ψαχτετομ παιδια και σε πολλη καλλη τιμη.....to gps μου ειναι το garmin venture www.meimaris.com/product.asp?intProdID=2227...kai αυτο παρα πολη καλλο και καθολου απετιτικο σε μπαταριες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.220 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection