Ερώτηση Αγορά βυθόμετρου και GPS

28/01/2012 15:30 #91 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/07/2012 17:20 #92 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Καλησπερα σε ολη την παρεα. Θα ηθελα να ρωτησω για βυθομετρο μιας που οταν παμε για καθετουλα, συνηθως βγάζουμε καλα ψαρακια οταν παιρνω το βυθομετρο φιλου,ετσι αποφάσισα να παω για αγορα.η αληθεια ειναι οτι δεν βγαινω οικονομικα για ακριβο(ξερω, οτι δινεις-παιρνεις)αλλα. Συνηθως ψαρευω μεχρι 20-25μετρα οποτε η ερωτηση μου ειναι, Garmin echo 100 ή EAGLECUDA 300 ? και τα δυο κοστιζουν το ιδιο 105ε. Οποιος γνωριζει κατι για τα συγκεκριμενα ας βοηθησει. Ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2012 10:08 #93 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
καλησπερα παιδια....εχω να κανω μια ερωτηση!! εχω το hamminbird 170 και δεν ξερω να το διαβαζω καλα μαλιστα ενας φιλος μου ειπε οτι κανονικα τα ψαρια δεν πρεπει να τα δειχνει με σχημα ψαριου αλλα με σημαδια,ξερεται αν ισχυει κατι τετοιο γιαυτο το βυθομετρο? και αν ναι πως θα το ρυθμισο??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2012 19:44 - 15/07/2012 19:47 #94 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
το βυθομετρο του φιλου σου λογικα ειναι φορητο, αν βλεπεις με αυτο σιγουρα θα βλεπεις και με τα αλλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2012 22:27 #95 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΓΓΕΛΑΚΗΣ έγραψε: καλησπερα παιδια....εχω να κανω μια ερωτηση!! εχω το hamminbird 170 και δεν ξερω να το διαβαζω καλα μαλιστα ενας φιλος μου ειπε οτι κανονικα τα ψαρια δεν πρεπει να τα δειχνει με σχημα ψαριου αλλα με σημαδια,ξερεται αν ισχυει κατι τετοιο γιαυτο το βυθομετρο? και αν ναι πως θα το ρυθμισο??


Καλησπέρα Γιάννη , τι έννοιες με σημάδια ; Αψιδες ;
Δες και το manual ίσως σε βοηθήσει store.humminbird.com/media/document/Pira...160-170-180-190c.pdf
Αν έχεις κάποια απόρροια και μπορω να σε βοηθήσω ευχαρίστως

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2013 18:36 - 26/02/2013 18:37 #96 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Αγορά βυθόμετρου και GPS
Καλησπερα σε ολη την παρεα.Σκεφτομαι την αγορα gps θαλασσης και θελω την βοηθεια σας.Καταρχας τα οικονομικα μου ειναι περιορισμενα οποτε ψαχνω κατι σχετικα φτηνο.2ο Να εχει ελληνικο μενου.3ο Να ειναι ευχρηστο και απλο στην λειτουργια του διοτι με τα ηλεκτρονικα δεν τα παω και τοσο καλα.Εαν ειναι δυνατον να μου πειτε και τιμες και εαν δεν θεωρειται διαφημιση απο που θα μπορεσω να το παρω.Ευχαριστω εκ των προτερων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 22:39 #97 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Αγορά βυθόμετρου και GPS
γιαννη αν θες κ μπορεις λιγο απαντησε μου στο ποστ που εβαλα επιδει αυριο θα παω προς τα εκει ευχαριστω..(εαν μπορεις αν οχι οκ :) )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 22:59 - 03/01/2014 23:01 #98 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Αγορά βυθόμετρου και GPS

manos έγραψε: γιαννη αν θες κ μπορεις λιγο απαντησε μου στο ποστ που εβαλα επιδει αυριο θα παω προς τα εκει ευχαριστω..(εαν μπορεις αν οχι οκ :) )


Θες να κοιτάξω σε αυτό το κομμάτι?


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 23:01 #99 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Αγορά βυθόμετρου και GPS
ναι αν εχεις την καλοσυνη(που την εχεις!!!) χαχαχαχα θα βοηθουσε πολυ σε εστειλα πμ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2014 23:24 #100 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Αγορά βυθόμετρου και GPS

manos έγραψε: ναι αν εχεις την καλοσυνη(που την εχεις!!!) χαχαχαχα θα βοηθουσε πολυ σε εστειλα πμ


Η μια που βλέπω είναι αυτή που βλέπεις στον χάρτη και γράφει 40 με ένα κύκλο και το στίγμα είναι
37 57 450
23 45 184

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.172 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection