Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Oχι και οτι καλυτερο...μην λεμε οτι θελουμε.Πολυ καλο ναι σε μια συγκεκριμενη τιμη.Αναλογα τι λεφτα θελει να δωσει ο καθενας..αυτη τη στιγμη οτι καλυτερο κυκλοφωρα σε βυθομετρο ειναι το HDS της LOWRANCE
με διαφορα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νομίζω πως δεν έχεις δίκιο φίλε , η σειρά HDS της Lowrance έχει πολύ καλή σχέση τιμή με αυτά που σου προσφέρει. Επίσης ο φίλος που είχε ρωτήσει μίλησε για μοντέλα που η αξία τους δεν είναι μακριά σε τιμή από το lowrance. Τέλος αξίζει τον κόπο να κάνεις κάποιος λίγο υπομονή για να πάρει ένα καλό βυθόμετρο το οποίο θα το κρατήσει για αρκετά χρόνια.
Oχι και οτι καλυτερο...μην λεμε οτι θελουμε.Πολυ καλο ναι σε μια συγκεκριμενη τιμη.Αναλογα τι λεφτα θελει να δωσει ο καθενας..αυτη τη στιγμη οτι καλυτερο κυκλοφωρα σε βυθομετρο ειναι το HDS της LOWRANCE
με διαφορα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Η γνώμη κάποιου ούτως η άλλως είναι κάτι υποκειμενικό, στην προκειμένη περίπτωση και εγώ το θεωρώ από τα κορυφαία . Τώρα ο καθένας είναι με ότι μάθει αλλά αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία από βυθόμετρα τότε καλύτερο είναι να ξεκινήσεις με ένα HDS 5 , έχει πολλά συν….. όπως καταγραφή βυθού, κατανοητή απεικόνιση των ψαριών, πολύ καλό service από Τεχνάβα και πολλά άλλα.Γιαννη συμφωνω μαζι σου.Το Hds εχει πολυ καλη σχεση τιμης-αξιας.
Ο φιλος ομως απο πανω ειπε οτι ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει σε βυθομετρο,το οποιο δεν στεκει.Τι να πουν δηλαδη τα Koden,Furuno,Simrad?Τι ειναι αυτα playstation?Πολυ καλο λοιπον ναι,οχι ομως οτι καλυτερο κυκλοφορει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Nαι θα κανεις τη δουλεια σου μια χαρα ,το εχει φιλος μου ,για να βαλεις στιγματα απλα ειναι οτι πρεπει.vasilis vitsentzatos έγραψε: καλησπερα σε ολους, τα φωτα σας παρακαλω! καποιος φιλος πουλαει ενα gps της garmin για να παρει ενα ακριβοτερο μηχανημα που ειναι και βυθομετρο μαζι, μου ειπε οτι ειναι το φτηνοτερο της σειρας και οτι το πηρε 80 ευρω πριν 2 μηνες . λογικα ειναι το garmin eTrex H το οποιο βρηκα στο scroutz 98 ευρω. το δινει 50 ευρω με αποδειξη αγορας και 2 χρονια εγγυηση και γιαυτο μπηκα στον πειρασμο να το παρω μιας και επι του παροντος δεν διαθετω χρηματα για αγορα τετοιου εξοπλισμου. η ερωτηση μου ειναι αν η συγκεκριμενη συσκευη (που απο οτι ειδα στα χαρακτηριστικα της ειναι πολυ απλη) θα με εξυπηρετησει καθολου (συρτη με φυλακα, παραγαδια καθετη) η απλα θα πεταξω το πενηνταρικακι .. επισης επειδη οπως ειπα δεν εχω προηγουμενη εμπειρια απο gps, οταν λεει οτι αποθηκευει 500 σημεια και 20 διαδρομες εγω για παραδειγμα κανοντας μια διαδρομη με συρτη βυθου αν παρω τσιμπια θα μπορεσω την επομενη φορα να συγκρατησω στην μνημη οχι μονο το σημειο που πηρα την τσιμπια αλλα και την διαδρομη που εκανα?? συγνωμη αν σας κουρασα αλλα λογω αγνοιας επρεπε να πλατιασω λιγο !
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD