Ερώτηση Αγορά βυθόμετρου και GPS

04/10/2007 15:47 #11 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Καλημερα,

Επειδη ενδιαφερομαι και εγω για GPS εχω την εξης απορια:
Οταν αγοραζεις ενα GPS που κοστιζει π.χ. 150€,
(GPS 100 EXPLORER MAGELLAN)μεσα σε αυτη την
τιμη ή το πακετο εχει και χαρτη ή πρεπει να αγορασεις
ξεχωριστα τον χαρτη?

Φιλικα
Αλεξης

Μακάρι να ήταν έτσι Αλέξη :cray: Οι αγορές GPS μέσω internet θέλουν προσοχή από την άποψη του να γνωρίζεις τι πακέτο αγοράζεις. Κάποιες φορές το μηχάνημα είναι χωρίς καθόλου χάρτες, αλλες έχει ένα χοντρικό της Ελλάδας, άλλες φορές κάποιον οδικό κλπ. Πάντως ναυτικό χάρτη (με βάθη, ξέρες κλπ) δεν έχει κανένα (από όσο ξέρω) και πρέπει να τον αγοράσεις έξτρα.
Τώρα το τι χάρτες παίρνει έχει να κάνει με την μάρκα του GPS. Σε κάποια παίρνει δισκετούλες. σε άλλα περνάν τον χάρτη στην μνήμη του GPS. Κάποιοι χάρτες έχουν όλη την Ελλάδα, άλλοι κομμάτια και άλλοι μπορούν να φορτωθούν από ένα υπολογιστή στο GPS. Θέλει ψάξιμο και προσοχή. Για περισσότερες πληροφορίες ψάξε στο site της Magellan.
Εγώ έχω το έγχρωμο και ψάχνω για χάρτες... :yes: :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 18:17 #12 από volt (Βασίλης)
Απαντήθηκε από volt (Βασίλης) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Γειά σου φίλε Αλέξη,

Τα περισσότερα φθηνά φορητά δεν έχουν την δυνατότητα να υποστηρίζουν χάρτη. Είναι απλά για να σημειώνεις το στίγμα που είσαι ή για να σου δίνει πορεία προς το στίγμα που θέλεις να πας.
Εάν θέλεις να χρησιμοποιείς χάρτες θα πρέπει να ανέβεις κατηγορία τιμής. Και εκεί ισχύουν όλα όσα ανέφερε προηγουμένως ο Γιώργος.


:bye:  Καλές θάλασσες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 20:50 #13 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Αγαπητοι φιλοι να ξερετε οτι κανενα μηχανημα δεν πουλιεται φτηνα με χαρτη.Ο χαρτης κοστιζει 200-250 ευρω και ειναι ειτε σε cd ειτε σε sd καρτες.Εγω εχω ενα Magellan FX324 color με καρτα (Navionics gold) και ενα φορητο Garmin 176c παλι με καρτα.Απλα στο Garmin κατευαζω τις καινουργιες εκδοσεις(bluechart Atlantic v9.5 τελευταια) μεσω του υπολογιστη μου.
Να ξερετε βεβαια οτι απο version σε version δεν αλλαζει τιποτα.Μην πατε και πεταξετε λεφτα αδικως.Παραδειγμα απο την version v7.0 μεχρι την v9.5 για την Ελλαδα ειναι ακριβως τα ιδια.Αντε σε μερικες περιπτωσεις να αλλαξουν τα λιμανια η οι μαρινες (v6.5 με v8.5) οχι ομως οι ξερες και τα βυθομετρικα.
Ενας καλος φιλος μου ειπε μην περιμενεις να αλλαξουν τωρα,ισως σε 5 χρονια να αξιζει να παρεις την καινουργια εκδοση.
Βεβαια στο pc μου που εχω τους χαρτες για το Garmin (torrent files) εχω καταφερει να τους περασω στο μηχανημα χωρις demo.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 20:54 #14 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Ευχαριστω πολυ Γιωργο,Volt για τις πληροφοριες
οι οποιες ειναι πραγματικα πολυ σημαντικες.Μηπως
εχετε να προτεινετε καποιο μηχανημα απο την
πειρα σας?

Φιλικα
Αλεξης

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 21:19 #15 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Φίλε Αλέξη θέλεις φορητό η σταθερό? Να είναι μόνο GPS η να έχει και βυθόμετρο? Πόσα χρήματα θα ήθελες να διαθέσεις?
Εγω για παραδειγμα θελω το βυθομετρο με το gps να ειναι χωριστα για να εχω καλυτερη απεικονιση τον 2.Εχω αυτα τα δυο το οποιο Magellan που δουλευω 98% γιατι ειναι πανω στο σκαφος ειναι φοβερο μηχανημα με ισως λιγο καλυτερη απεικονιση χαρτη απο το Garmin.Το Garmin gpsmap 176c εχει αντικατασταθει απο το 278c.Εγω το πηρα δευτερο χερι μονο και μονο αν πηγαινω με φιλους με αλλο σκαφος να ξερω που ψαρευω.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 21:43 #16 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Φιλε Σπυρο λεω για κατι γυρο στα 200-300€,χωρις βυθομετρο
(εχω το HUMMINBIRD 535X) και να ειναι φορητο.Πιο πολυ το θελω για στιγματα
αλλα πιστευω πως ειναι καλο να εχει και χαρτι με βαθη και ξερες τουλαχιστον
στην Χαλκιδικη που ψαρευω.Βοηθησε μου πανω στο θεμα γιατι τωρα μαθαινω
τα περι της βαρκας (4 μηνες εχει που την αγορασα)  :good: :good: :good:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 21:52 #17 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Φιλε Σπυρο λεω για κατι γυρο στα 200-300€,χωρις βυθομετρο
(εχω το HUMMINBIRD 535X) και να ειναι φορητο.Πιο πολυ το θελω για στιγματα
αλλα πιστευω πως ειναι καλο να εχει και χαρτι με βαθη και ξερες τουλαχιστον
στην Χαλκιδικη που ψαρευω.Βοηθησε μου πανω στο θεμα γιατι τωρα μαθαινω
τα περι της βαρκας (4 μηνες εχει που την αγορασα)  :good: :good: :good:

Φυσικα ειναι καλυτερο με χαρτες γιατι μπορεις να οδηγηθεις σε ξερες και αποχες ενω μονο με στιγμα ειναι καλο οταν εχεις βρει καποιους τοπους κατα τυχη και θελεις να ξαναπας εκει.Στον χαρτη ομως παρατηρεις, υπολογιζεις αποσταση και απλα πας!
Εγω θα σου προτεινα σε αυτην την κλιμακα τιμης για φορητο σιγουρα Magellan που και πολλα μοντελα εχει χειρος να διαλεξεις και ειδικευεται σε αυτα τα χειρος.
Τωρα συγκεκριμενα μοντελο δωσε μου χρονο και θα σου δωσω πληροφοριες.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι οι χαρτες που για χρηση περιοχης θελουν 150 ευρω και ολης της ελλαδας 250 ευρω!!!
Αν ηταν για Garmin θα σου εδινα λυση αλλα η Garmin τα φορητα της (λιγο μεγαλα) ειναι ακριβα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 22:00 #18 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Σπυρο σε ευχαριστω και παλι.
Θα περημενω τις πληροφοριες σου που ειναι αρκετα συμαντικες
πριν κανω οποιαδηποτε κινησει αγορας.

Φιλικα
Αλεξης

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 22:16 #19 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Δυστηχως για 200-300 ευρω δυσκολα θα βρεις ενχρωμο.Τα δυο παρακατω που σου παραθετω ειναι μονοχρωμα αλλα πολυ καλα μηχανηματα και φυσικα χωρις χαρτη.Ολα τα ενχρωμα ακουμπανε στα 450-500 ευρω.
Magellan eXplorist 210 europe και Magellan eXplorist 300.Το δευτερο ισως καλυτερο για εμας της θαλασσας.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2007 22:25 #20 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Σπυρο μολισ καταληξω στιν επιλογη μου θα σου στειλω
μυνημα για να μου πεις την γνωμη σου.
:thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection