Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

19/03/2009 14:01 #371 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Λιακο στα γρηγορα γιατι εχω αγωνα
Το δημοσιευσανε οι τοπικες εφημεριδες
Τρικαλινα Νεα
Ερευνα 
δυο ενημερωμενες & εγκριτες εφημεριδες (οι αλλες 2 τοπικες δεν ξερω αν το γραψανε )
σ' αυτες τις 2 το διαβασα . Αυριο Παρασκευη θα παω για υπηρεσιακους λογους στη Νομαρχια θα ενημερωσω επ'ακριβως.




Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2009 15:15 #372 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Η απαγορευση ισχυει μονο για πηνειο,για την πεστροφα το μονο μετρο που μπορει να αποδωσει ειναι η αυστηρη αστυνομευση, η οποια δεν μπορει να γινει γιατι δεν υπαρχει προσωπικο κι οσον αφορα στη συγκεκριμενη ημερομηνια ειναι εντελως ανωφελο γιατι η fario μεχρι τελος Φεβρουαριου εχει γεννησει ενω αλλα ειδη οπως η rainbow γεννανε την ανοιξη, γι αυτο και η απαγορευση στο εξωτερικο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2009 00:41 #373 από jaeger1980
Απαντήθηκε από jaeger1980 στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Καλησπερα σε ολους. Ειναι η πρωτη φορα που "ποσταρω", αν και διαβαζω αρκετο καιρο τα σχετικα θεματα, που αφορουν το ψαρεμα της πεστροφας, μιας και αποτελει και δικο μου παθος. Οσον αφορα την εν λογω απαγορευση, και παντα υπο τον ορο οτι ισχυει ετσι, οπως αναφερθηκε, θα ηθελα να εκφρασω καποιες αμφιβολιες, για το κατα ποσον εχει οντως καποιο πρακτικο αντικρυσμα. Θελω να πω, και συμφωνω απολυτα εδω με το μελος Σταυρο Μπλετσο, πως η συγκεκριμενη περιοδος δεν αφορα τοσο τους παρανομους ψαραδες, καθως τα ποταμια κατα κανονα ειναι ακομη φουσκωμενα, οποτε ψαροντουφεκα, συρομενα διχτυα κτλ δεν ειναι ευκολο να γινουν αυτη την εποχη.
Για να μην παρεξηγηθω, τονιζω πως δεν ειμαι κατα της προστασιας των ποταμων, αρα και κατα της οποιας αποφασης εχει πραγματι τετοιο σκοπο. Ωστοσο, αν ισχυσει η απαγορευση για μια μικρη περιοδο και μετα παλι το ποταμι μεινει αφυλαχτο, ωστε καθε παρανομος να δρα ανενοχλητος, μαλλον δεν θα εχει τελικα καμια σημασια. Αρα η λυση ειναι προστασια και ελεγχος απο τα αρμοδια οργανα ολο τον χρονο και οχι αποσπασματικα μετρα. Ως συνηθως νομοι και απαγορευσεις υπαρχουν, το ζητημα ειναι ομως αν κ σε ποιο βαθμο εφαρμοζονται.
Ολα αυτα τα γραφω, γιατι στην περιοχη που ψαρευω εγω (Ευρυτανια), οι νομιμοι ψαραδες μαλλον αποτελουν μειονοτητα σε σχεση με τους παρανομουντες, τους οποιους μαλλον δεν ενοχλει κανενας.

Φιλικα,

Παναγιωτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2009 14:02 #374 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Καλημερα στα παιδια
Υστερα απο επισκεψη στο Νομαρχιακο Μεγαρο των Τρικαλων συναντησαμε τον κυριο Αντινομαρχη Ντινο Κοτρωνη αρμοδιο σχετικα με τα ποταμια του Νομου μας,. μας ειπε:
< Θα γινει εμπλουτισμος στον Αχελωο με πεστροφα , στον Πηνειο με χελια & η Απαγορευση εως τις 15 Μαιου ισχυει μονο  στον Πηνειο & τους παραποταμους του >
- Εγινε σκεψη για απαγορευσηση  & της πεστροφας αλλα αποφαση δεν παρθηκε ( ανεφερε τους λογους )*
-Βγηκε μαλιστα & στα τοπικα ραδιοφωνα & διευκρινισε (λογω οτι 2 εφημεριδες** γραψανε για απαγορευση ) οτι για την πεστροφα ισχυει γνωστη του Δασαρχειο:
απο 1 Νοεμβριου εως 15 Φεβρουαριου καθε ετους

*

**Οι εφημεριδες για τον λογω των Ιουδαιων υπαρχουν


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2009 14:21 #375 από Σωτήρης Μποτούρογλου (Sotis)
Απαντήθηκε από Σωτήρης Μποτούρογλου (Sotis) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
[quote < ...............Θα γινει εμπλουτισμος στον Αχελωο με πεστροφα..............[/quote]

Γιωργο μηπως γνωριζεις η πεστροφα με την οποια εμπλουτιζεται ο Αχελωος ειναι η αυθεντικη του ποταμου
η ερχεται απο αλλο μερος ?.
Υπαρχει εκκολαπτηριο στη περιοχη ?.
Μπορει να μου εχεις απαντησει σε αυτο παλια αλλα δεν το θυμαμαι

Φιλικα
Σωτηρης 

It's not the fly, it's the driver.

Φιλικα
Σωτηρης Μποτουρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2009 15:31 #376 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φιλε Σωτηρη καλημερα,
υπαρχει σταθμος στο δασικο συμπλεγμα ασπροποταμου αλλα δυστυχως οι εγκαταστασεις ειναι σε τραγικη κατασταση,υπαρχουν δυο υπαλληλοι μεγαλης ηλικιας που αρμεγουν τα ψαρια και φροντιζουν το γονο και αν παρουν συνταξη δεν θα μεινει τιποτα ορθιο.Εχουν δυο τρεις δεξαμενες με μανες fario και κανουν οτι μπορουν.Δυστυχως οσο γονο κι αν ριξουν το εμποριο πεστροφας ειναι τοσο διαδεδομενο στην περιοχη που  κατοικοι το εχουν σαν βασικο επαγγελμα και ξενοδοχεια της περιοχης το διαφημιζουν στο μενου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/03/2009 20:42 #377 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Πρωτο ψαρεμα,προηγουμενο Σαββατο
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2009 09:09 #378 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Σωτηρη καλημερα οπως & σ' ολα τα παιδια
Η κατασταση ειναι περιπου οπως την γραφει ο Ν. Θεοδωρου , ειναι να προσθεσω πολλα θα γραψω μερικα & με προσοχη .
Ναι η πεστροφα ειναι η αυθεντικη η γνησια η ντοπια *

- Καποτε ο εμπλουτισμος γινοτανε με μεγαλυτερη ορεξη (να το πω ετσι ? )

Ομως σε πολλα σημεια στους  παραποταμους του Αχελωου υπαρχουν ιχθυοτροφεια & απο εκει δραπετευουν μερικες "ιματασιον"

*Ειχουν  ερθει Γαλλοι ψαραραδες & εχουν παρει γοννο .

Σωτηρη επεσε δουλεια κατι βασικο σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει Αχελωος δυσκολα τα πραγματα , τουλαχιστον προλαβαμε (οικογενεια) & ψαρεψαμε τρεις γεννιες Παππους , εγω & οι πιτσιρικαδες

- Εμποριο ? σε τι ? μηπως επαγγελμα ταιριαζει καλυτερα (και παλι αθωα ειναι η λεξη )

Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2009 14:02 #379 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Να κανω μια ερωτηση σε σχεση με το ψαρεμα της πεστροφας θα παω σε λιγο καιρο να ψαρεψω στον Αραχθο εχει ψαρεψει κανεις εκει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2009 14:22 #380 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φίλε Νίκο :bye:

Για ρίξε και μια ματιά εδώ.

Θα σε ενδιαφέρει σίγουρα. :good:

www.psarema.gr/old_forum/index.php?topic=985.60

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.198 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection