Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

29/10/2008 15:12 #361 από pestrofakias
Απαντήθηκε από pestrofakias στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
μπραβο ρε ακη!ωραια ψαρια.τα επασες ενω παρελαζαν και μαλλον επιασες και τον σημαιοφορο!!!! :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 18:19 #362 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ο σημαιοφόρος είχε κάτι δοντάρες ναααα..
Ακόμα έχω τα σημάδια στον αντίχειρα γιατί είχα την φαεινή ιδέα να τον απαγκιστρώσω με τα δάκτυλα.
Πάντως το παράμαλλο Νο16-18 θα το εγκαταλείψω από του χρόνου και θα προτιμήσω  Νο020-022 (πάντα Fluorocarbon) καθώς μετά από κάθε τσιμπιμα ήθελε αλλαγή αφού τριβόταν από τα δόντια (μια φορά έχασα ψάρι από κόψιμο παράμαλλου, δεν το ξαναπαθαίνω).
Επίσης, ο φελλός που θα χρησιμοποιήσω θα είναι κοντόχοντρος στα 3 γρμ. καθώς ο στενόμακρος που έβαζα ήταν αρκετά ευπαθής(στις συγκρούσεις στα βράχια) και ευαίσθητος στο ρεύμα του ποταμού.

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 18:24 #363 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Όλα τα ψάρια των φωτό πιάστηκαν μετά την Βωβούσα αρκετά μακριά από το χωριό, καθώς ΄στα κοντινά μέρη τα ψάρια τα έχουν ξεκ...σει με δίχτυα , χλωρίνη και φυσικά με ψαροτούφεκα.
αν πάτε προσοχή μην μπείτε κατά λαθος στον Εθνικό Δρυμό όπου απαγορεύεται το ψάρεμα.
Από το χωριό και προς τα πάνω μέχρι και μια καφετέρεια που υπάρχει (και λίγο παραπάνω) επιτρέπεται όπως και μετά το χωριό όπου είναι πολύ καλύτερα σημεία

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/03/2009 10:32 #364 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Προς ολους τους φιλους ψαραδες της πεστροφας

O Αχελώος (ή Ασπροπόταμος όπως τον λένε οι ντόπιοι) είναι ο δεύτερος ,σε μήκος, ποταμός της Ελλάδος.Πηγάζει από τη  τοποθεσία Ρόνα και από τις νότιες πλαγιές του όρους Λάκμος κοντα στο χωριό Χαλίκι και διασχίζει τα βλαχοχώρια που είναι ανάμεσα στον Κόζιακα και τα Αθαμανικά όρη ώσπου στο τέλος χύνεται στο Ιόνιο πέλαγος, στα νότια των Εχινάδων νήσων.Τα νερά του ενισχύονται από πλήθος ποταμών  και ρεμάτων, όπως το κρανιώτικο ρέμα και το ρέμα της Λεπενίτσας.Το πρώτο τμήμα του Αχελώου ονομάζεται Ασπροπόταμος διότι τα νερά του έχουν λευκό, σχεδόν κρυστάλλινο χρώμα, εξαιτίας της καθαρότητάς του.O Αχελώος ή Ασπροπόταμος είναι γνωστός για τη οικολογική αξία των βιοτόπων που δημιουργεί γύρω από τις όχθες του, ενώ παράλληλα, στηρίζει την οικολογική ισορροπία της ευρύτερης περιοχής.Η άγρια πέστροφα του Ασπροποτάμου θεωρείται σπάνιο είδος ψαριού και την συναντάμε στα ποτάμια της περιοχής.Ο πληθυσμός της θεωρείται ο μεγαλύτερος της Ελλάδας, αλλά η υπερβολική (και συνήθως , παράνομη αλιεία) έχει οδηγήσει σε ελάτωση του πληθυσμού της.Με φόντο αυτή την άποψη και δεδομένου ότι η παράνομη αλιεία τείνε να εξοντώσει το είδος, το Νομαρχιακό Συμβούλιο Τρικάλων πήρε ομόφωνα την απόφαση να απαγορεύσει την αλιεία με κάθε μέσο και εργαλείο στο Νομό Τρικάλων από τις 20 Μαρτίου και όχι από 1η Απριλίου , μέχρι στις 15 Μαϊου.

Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/03/2009 10:42 #365 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

το Νομαρχιακό Συμβούλιο Τρικάλων πήρε ομόφωνα την απόφαση να απαγορεύσει την αλιεία με κάθε μέσο και εργαλείο στο Νομό Τρικάλων από τις 20 Μαρτίου και όχι από 1η Απριλίου , μέχρι στις 15 Μαϊου.

Φιλικα Γιωργος


Που το ακουσες αυτο Γιωργο? βγηκε τετεια διαταγη απαγορευσης για την πεστροφα? νομιζω πως η συγκεκριμενη απαγορευση ειναι για τα υπολιπα ψαρια των γλυκων νερος και οχι της πεστροφας....... Εξαλου η περιοδος αναπαραγογης της πεστροφας εχει περασει..... και η απαγορευση της που ειναι απο 1 Νοεμβριου μεχρι και 15 Φεβρουαριου.....

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/03/2009 10:51 #366 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
το Νομαρχιακό Συμβούλιο Τρικάλων πήρε ομόφωνα την απόφαση να απαγορεύσει την αλιεία με κάθε μέσο και εργαλείο στο Νομό Τρικάλων από τις 20 Μαρτίου και όχι από 1η Απριλίου , μέχρι στις 15 Μαϊου.

Φιλικα Γιωργος


Που το ακουσες αυτο Γιωργο? βγηκε τετεια διαταγη απαγορευσης για την πεστροφα? Aκριβως γιαυτο και το εγραψα νομιζω πως η συγκεκριμενη απαγορευση ειναι για τα υπολιπα ψαρια των γλυκων νερος και οχι της πεστροφας....... Εξαλου η περιοδος αναπαραγογης της πεστροφας εχει περασει..... και η απαγορευση της που ειναι απο 1 Νοεμβριου μεχρι και 15 Φεβρουαριου..... Εχω γραψει στην ιδια ενοτητα στις πρωτες σελιδες ποτε απαγορευται.
Σε μια προσπαθεια της τοπικης Αυτοδιοικησης για την πεστροφα πηρε την αποφαση αυτη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/03/2009 10:59 #367 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

το Νομαρχιακό Συμβούλιο Τρικάλων πήρε ομόφωνα την απόφαση να απαγορεύσει την αλιεία με κάθε μέσο και εργαλείο στο Νομό Τρικάλων από τις 20 Μαρτίου και όχι από 1η Απριλίου , μέχρι στις 15 Μαϊου.

Φιλικα Γιωργος


Κυριακή ετοιμαζόμουν για Νεράιδα Τρικάλων, μάλλον στο Λούρο θα την βγάλω τώρα  >:(  :treaten:  #sick0021#

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/03/2009 14:50 #368 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μπράβο στο Νομαρχιακό συμβούλιο των Τρικάλων. :crazy: !!!! Αν είναι δυνατών. Μια απαγόρευση χωρίς καμία ουσία, χωρίς καμία μελέτη, τι θα προστατέψει μια τέτοια απαγόρευση; τίποτα  μιας και αυτήν την εποχή οι μόνοι που μπορούν να ψαρέψουν είναι αυτοί με τα καλάμια και ο λόγος; η ποσότητα των νερών, αργότερα όταν τα νερά έχουν λιγοστέψει πιάνουν δράση αυτοί οι δολοφόνοι. Αν πραγματικά ήθελε να προστατέψει τα ποτάμια το Νομαρχιακό συμβούλιο θα προσλάμβανε έναν υπάλληλο να τα φιλάει τα ποτάμια από αυτούς που πραγματικά καταστρέφουν τα ποτάμια και όχι από τους νόμιμους ψαράδες, μιας και οι μοναδικοί που δεν θα πάνε για ψάρεμα αυτή την περίοδο είναι οι νόμιμοι ψαράδες . Για ακόμη μια φορά μπράβο στο Νομαρχιακό συμβούλιο Τρικάλων 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2009 09:21 #369 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Kαλημερα παιδια.
Καλο ειναι να μην χλευαζουμε βιαστικα καποιες εξαγγελιες  που κανουνε οι τοπικοι φορεις χωρις να δουμε πρωτα τι προσφερουν & κατα ποσο θα εφαρμοστουν.
Πρωτα απ' ολα συγχαρητηρια στον Νομαρχη (εδω ξεκαθαριζω δεν ειμαι ψηφοφορος του) που ειναι ο μονος στα τελευταια 20 χρονια που εχει δειξει μεγαλη ευαισθησια για τα ποταμια του Νομου (βλ.σε αλλη σελιδα για τον πηνειο) και ειναι διαθεσιμος να ακουσει τα προβληματα αλλα και τι λυσεις δινουμε εμεις για ολα αυτα (ποταμια).
Κανει την απαγορευση με σκοπο την προστασια του συγκεκριμενου ειδος (αγρια ορεινη πεστροφα ) να μην αφανιστει ολοκληρωτικα.Συμφωνω οτι η συγκεκριμενη περιοδος (αναλογα με τη χειμωνα κανει καθε χρονο) ειναι καπως "νεκρη" για μας τους καθαρους ψαραδες, σκεψου ομως οτι στη Γερμανια αρχιζει στις 1 Μαιου στην Αυστρια στις 15 Μαιου (εδω αναλογα την περιοχη & το ποταμι ) πιστευω καπου εκει ητανε το σκεπτικο του.
Τωρα ειπε οτι θα εμπλουτισει τα ποταμια με πεστροφα & δε τα ποταμια του καμπου με χελια ,ακομη ειναι σε σκεψη να υπαρχει τηλεφωνικη γραμμη ολο το 24ωρο να δεχεται τις καταγγελιες για παρανομη αλιεια.Ας αφησουμε να δουμε τι θα κανει απ' ολα αυτα και μετα ας τον κρινουμε (στην Ελλαδα ο καθε μακακας ... τρεχει) και πρωτος θα γραψω τι απο ολα αυτα εχει κανει.
-Συμφωνω οτι η παρανομη αλιεια της πεστροφας (εχω γραψει σ'αλλη σελ.& τους τροπους) ειναι ο μεγαλος "μπελας" και η αιτια της καταστροφης.
-Αστυνομευση γινεται στον βαθμο που γινεται απο το Δασαρχειο (μαλιστα εχει πολλους υπαληλλους) κανουν καλα τι δουλεια τους ? τι να πεις εδω ? οπως σε ολα τα επαγγελματα ετσι γινεται & εδω υπαρχουν καλοι & αδιαφοροι .
Ετσι καλο ειναι να περιμενουμε τι θα υλοποιειθει πρωτα.
-Θα προσπαθησω να δω προσωπικα τον Νομαρχη να του επισημανω τα προβληματα  που εχουμε & οτι το προβλημα ειναι η
ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΛΙΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2009 13:52 #370 από liakos koutso
Απαντήθηκε από liakos koutso στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Tους χαιρετισμούς μου σε όλους τους φίλους "συνχομπίστες" και από μένα , μετά από πολύ καιρό...  :bye:
Γιώργο που είδες την σχετική απόφαση που αναφέρεις?  :search:
Παραθέτω το σύνδεσμο με τις αποφάσεις του νομαρχ. συμβουλίου Τρικάλων  www.trikala.gr/index.php?option=com_cont...w&id=4843&Itemid=163   εκεί λέει (ΘΕΜΑ 3ο Ημερήσιας Διάταξης) ότι πάρθηκε απόφαση απαγόρευσης μόνο για τον Πηνειο και τους παραποτάμους του.
Αραγε τι ισχύει πραγματικά?  :search:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.208 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection