Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

10/10/2008 19:28 #351 από (novafish)Ζουφτη
Απαντήθηκε από (novafish)Ζουφτη στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Από μύγες ποια προτιμάνε πιο πολύ ;Μπορείς να μου δόσης  κάποιες πληροφορίες , έστω με προσωπικό μήνυμα . Από πεταλούδες πάντως το καλύτερο για μένα είναι εκείνο της φωτογραφίας :unknw:

hΉ να φαίνεσαι όπως  είσαι ή να είσαι όπως φαίνεσαι .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2008 19:44 #352 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Από μύγες ποια προτιμάνε πιο πολύ ;Μπορείς να μου δόσης  κάποιες πληροφορίες , έστω με προσωπικό μήνυμα . Από πεταλούδες πάντως το καλύτερο για μένα είναι εκείνο της φωτογραφίας :unknw:


Το τι προτιμανε διαφερει απο ποταμι σε ποταμι και απο εποχη σε εποχη..... πεζουν ρολο τα εντομα που κυκλοφορουνε στο ποταμι την εποχη που θα ψαρεψεις.....
Μια αρκετα καλη μυγα ειναι η Adams

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2008 20:03 #353 από pestrofakias
Απαντήθηκε από pestrofakias στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
χαιρετω την πεστροφοπαρεα!ειμαι καινουριος στο σαιτ και δυστυχως σας ανακαλυψα τωρα που τελειωνει η ψαρευτικη περιοδος.. :cray: ψαρευω πεστροφα με πεταλουδα(ακομη) αν και θελω να μαθω κι εγω την τεχνικη fly fishing.βεβαια ολα αυτα τον φλεβαρη... :mda: παρτε και καμια φωτο απτο χτεσινο ψαρεμα>
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2008 20:50 #354 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φίλε άργησες αλλά βρήκες το κατάλληλο μέρος για να μάθεις και καινούριες τεχνικές!  :good:

Ωραία τα ψαράκια...για δώσε μας καμιά πληροφορία παραπάνω(ποτάμι, καλάμι, μηχανάκι, καιρός κ.α.)

Φιλικά Νίκος

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2008 21:08 #355 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γεια σου φιλε pestrofakias :bye:
Ωραια κοματια τα 2 μεγαλα!!!
Αν θελεις πες και σε ποιο ποταμι τα πηρες και τη ωρα???

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 17:52 #356 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ναι , ωραία τα δύο μεγάλα κομμάτια που πήρες.
Τα μικρότερα όμως τι μέγεθος έχουν ? (είναι στα επιτρεπόμενα όρια ή ??????)
Το catch and release έχει μεγάλη σημασία αν θες να πιάνεις και στο μέλον άξιόλογα ψάρια.

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 23:53 #357 από pestrofakias
Απαντήθηκε από pestrofakias στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Ναι , ωραία τα δύο μεγάλα κομμάτια που πήρες.
Τα μικρότερα όμως τι μέγεθος έχουν ? (είναι στα επιτρεπόμενα όρια ή ??????)
Το catch and release έχει μεγάλη σημασία αν θες να πιάνεις και στο μέλον άξιόλογα ψάρια.

αναλογα τι θεωρεις εσυ φιλε ΑΚΗΣ_Τ ως επιτρεπομενο οριο.εχω την εντυπωση οτι ειναι ολες οι πεστροφες που επιασα στο οριο και πανω..(κοντα στα 20 εκ. οι μικρες)χωρια αυτες που απελευθερωνω καθε φορα οταν ειναι μικροτερες.υπαρχουν βεβαια και φορες,θα το γνωριζεις πιστευω, που μικρες πληγωνονται ασχημα και η επιβιωση τους δεν ειναι καθολου βεβαια!αυτος ειναι ενας απο τους λογους που ενδιαφερομαι για αλλαγη τεχνικης,για το fly fishing συγκεκριμενα..εσυ με τι ψαρευεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 10:42 #358 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Χαίρομαι που είσαι από τους ευσυνείδητους ψαράδες. Δυστυχώς έχω δεί και φίλους μου να κρατούν πέστροφες σε μέγεθος μπριάνας με την δικαιολογία 'αν δεν την κρατήσω εγώ θα την πιάσει κάποιος με χλωρίνη , ρεύμα , δίχτυα κλπ'. Απαράδεκτο  :treaten:
Πάντως, ψάρευα παλαιότερα με πεταλούδες, μετά με μυγάκια και Buldo, αλλά τώρα ψαρεύω σχεδόν πάντα με ζωντανό δόλωμα όπως μικρά βατράχια ή σκουληκι (γλύστρα) αγκίστρι Νο5-6 μαύρο High Carbon με ακίδα για σκουλήκι , παράμαλλο 1μ. μονό ή διπλάρι από πετονιά Fluorocarbon/ igfa 0.16-0.18, μάνα 0.22 και δίσπαστο καλάμι 2μ.
Με τα παραπάνω έβγαλα πέστροφα 1350 γρμ. που φαίνεται και στην φωτό με την αφεντιά μου χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Όσο για τις μικρές πέστροφες, ναι μεν παίρνουν το δόλωμα αλλά λόγω μεγέθους αγκιστριού είναι πολύ εύκολο με τον απαγγιστρωτή να τις ελευθερώσω.
Την 28η Οκτωβρίου πήγα για ένα τελευταίο ψάρεμα για να κλείσει η σαιζόν, τα αποτελέσματα θα τα στείλω με φωτό άμεσα.

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 11:36 #359 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
28η Οκτωβρίου και παρευλάνει μια πέστροφα 600 γρ. μια 500 γρ. μια 250 γρ. και τρεις το έσκασαν γιατί είχαν να πάνε αλλού.
Γιώργο ,και η 1350 γρ που έχω στην φωτό μου πιάστηκε την ώρα που η Εθνική Μπάσκετ έπαιζε στον τελικό του Μουντομπάσκετ!!!!
Τελικά , η σημαντικές ημέρες δίνουν και καλές ψαριές :dance3: :dance3:

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2008 11:43 #360 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μραβο Ακη!!! καλη ψαρια!!! ιδικα αυτη που εχεις στο προφιλ σου...... φανταζομαι εδοσε καλη μαχη......... Σε ποιο ποταμι ψαρευεις????

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.246 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection