Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

20/07/2008 17:22 #341 από Γιωργος (mihemmm)
Απαντήθηκε από Γιωργος (mihemmm) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Πολυ ωραια τα ψαρια αποστολη!
Και συγνωμη  :heart: φιλε αλλα η πρωτη μου παπαρα φετος στου πολυφυτου!Και την εφαγα ενω κανονισαμε....
Αλλα επειδη τσατιστηκα θα τα σκισω τα καλοψαρα.....9 απο σημερα συν 2 οι τοκοι συν 9 απο το επομενο αν δε βγαλω 20 εξω απο το νερο  δε θα φυγω(με 10 απλα θα συμβιβαστω)!!! :rtfm:

Συμβουλες δεν ακουω απο κανεναν, μ@λ@@@ες μπορω να κανω και μονος μου!
Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2008 17:34 #342 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Χαχαχαχα..... Δεν πιραζει Γιωργο..... μπορει να ειμαι και γκαντεμης :crazy: :crazy: χαχα....
χρονος υπαρχει ρε συ.... κανονιζουμε αλλη μερα χωρις εορτες κτλ κτλ με χρονο αρκετο στην διαθεση μας να τα βγαλουμε ολα εξω απο την λυμνη :spiteful: :crazy: :crazy: :dirol:

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/08/2008 21:04 #343 από Γιώργος (ANAFIOTIS)
Απαντήθηκε από Γιώργος (ANAFIOTIS) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι


Παιδες μηπως γνωριζει κανεις τι γινεται στον αχελωο μετα το φραγμα ( εννοω αν αξιζει για ψαρεμα) Το να λες ενα ποταμι αν αξιζει .... ειναι σχετικο με πολλους παραμετρους. (γενικα οι πεστροφες του Αχελωου λιγοστευουνε)
Επισκεφθηκα το μερος την τεταρτη  ( κοντα στο Μυροφυλλο)για καποια δουλεια και ειδα μερικες πανεμορφες τοποθεσιες . Βεβαια κατεβαζε νερο πολυ αλλα ηταν πεντακαθαρο.
Αχελωος παντα με καθαρα νερα ( βλ.Ασπροποταμος)


Οντως πανεμορφα ( τοπιο , φυση , ποταμι κτλ)
*Αν βρεις χρονο περνα απο το Δημαρχειο της πολης , να τα πουμε απο κοντα (λογιστηριο ,ζητας τον Γιωργο )

Φιλικα Γιωργοςν


ΦΙΛΕ ΣΤΟΝ ΑΧΕΛΩΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ  ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΩΡΕΣ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ 250-1200 ΓΡΑΜΜ. ΚΑΙ 2 ΣΤΡΙΦΤΑΡΙΑ 200 ΓΡ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ!!!!!!!!!!
ΟΛΑ ΠΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙ (ΓΛΙΤΣΑ) :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 16:30 #344 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
:bye: :dirol:
Αντε ρε παιδια :clapping:.........αντε να ζωντανεψουμε λιγο το τοπικ προτου τελειοσει και η περιοδος ψαρεματος για φετος.......

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2008 22:12 #345 από (novafish)Ζουφτη
Απαντήθηκε από (novafish)Ζουφτη στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
:bye:Για σας 


Ένα πρόσφατο ψάρεμα πέστροφας  . Έτσι για να ξυπνήσουμε λίγο .
:victory:

hΉ να φαίνεσαι όπως  είσαι ή να είσαι όπως φαίνεσαι .
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2008 22:17 #346 από (novafish)Ζουφτη
Απαντήθηκε από (novafish)Ζουφτη στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
:lazy:

hΉ να φαίνεσαι όπως  είσαι ή να είσαι όπως φαίνεσαι .
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2008 12:18 #347 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
τρομερά κομμάτια μπράβο φίλε  :ok: :good: :good:

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2008 20:38 #348 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
.

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2008 22:41 #349 από (novafish)Ζουφτη
Απαντήθηκε από (novafish)Ζουφτη στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μπράβο Τόλη !  :ok:
Καλά κομμάτια. Βλέπω τα  ψαρεύεις  με  fly . Εγώ δεν τα πολύ καταφέρνω με αυτό το σύστημα. Δεν μπορώ να κάνω μακρινές βολές ,ενώ από κοντά με βλέπουν και πονηρεύονται. Με πεταλούδα ώμος τα καταφέρνω πολύ καλά  . Κάνω βολές κεχρί και    30 μέτρα  , με  μεγάλη ακρίβεια .
Για μένα  το μυστικό της πέστροφας είναι η ώρα και το καμουφλάζ (να μη σε βλέπει) .Τίποτα άλλο Δε σας λεω . :secret: 

hΉ να φαίνεσαι όπως  είσαι ή να είσαι όπως φαίνεσαι .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2008 00:30 #350 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γεια σου φιλε Ζουφτή (novafish)!!
Με fly ψαρευω και ειμαι και νεος στην τεχνικη αυτη....φετος ξεκινισα και τελικα ειναι ευκολοτερη και διασκεδαστικοτερη απ'οτι νομιζα αυτη η τεχνικη!!!
Δεν χριαζετε να κανεις πολυ μακρινες βολες αρκη να πλισιαζεις διακριτικα στο σημιο που θελεις να ριξεις χωρης φασαρια κτλ κτλ......

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.297 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection