Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

12/05/2009 15:24 #411 από Γιωργος (mihemmm)
Απαντήθηκε από Γιωργος (mihemmm) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι



Η απαγορευση ισχυει για τη λιμνη.Οχι για το ποταμι.

Συμβουλες δεν ακουω απο κανεναν, μ@λ@@@ες μπορω να κανω και μονος μου!
Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2009 19:25 #412 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Προηγουμενη Πεμπτη
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2009 23:16 #413 από vagelis.
Απαντήθηκε από vagelis. στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Καλησπέρα σε όλους ,συγγνώμη ρε παιδία αλλά έχω μια απορία (απευθύνομε σε αυτούς που έδωσαν τα συγχαρητήρια για την παραπάνω φωτογραφία)τα συγχαρητήρια γιατί τα δίνετε για την ποσότητα των ψαριών η για το μέγεθος τους ?

fly fishing the way of life!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2009 13:07 #414 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Για την ποσότητα τα συγχαρητήρια.
Το μέγεθος δεν μπορείς να το καθορίσεις καθώς δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Πάντως αν τα ψάρια είναι εντός των ορίων του νόμου (ψάρια άνω των 17 cm  :rtfm:)  -και μάλλον είναι-  τότε σαφώς και για το μέγεθος η επιβράβευση (το μέγεθος δεν μετράει πάντα  :good:)

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2009 14:58 #415 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Τι σε ενοχλει περισσοτερο,το μεγεθος,η ποσοτητα η τα συγχαρητηρια?Οσον αφορα στο μεγεθος,ειναι ολες πανω απο 20cm,η ποσοτητα ειναι νομιμη και οσο για τα
συγχαρητηρια θα παρακαλεσω τους φιλους ψαραδες να μη μου ξαναβαλουν γιατι απ οτι φαινεται καποιοι ενοχλουνται και δεν εχω καμια προθεση να
στεναχωρησω κανεναν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2009 23:02 #416 από vagelis.
Απαντήθηκε από vagelis. στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Νίκο καλησπέρα εμένα προσωπικά με ενοχλείσαι  το  μέγεθος  και λιγότερο η ποσότητα. Τα  ψαριά δεξιά στην φωτογραφία μου φαίνονται μικρά .Άποψη μου είναι πως τα ψαριά πρέπει να τα αφήνουμε να αναπαράγονται το λιγότερο τρεις χρονιές  για το καλό των ψαριών πρώτα και μετά για το δικό μας. .Δεν  να έχω καμία διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου ,αλλά το νόμιμο μέγεθος και την νόμιμη ποσότητα την καθορίσει η(ψαρευτική)συνείδηση του καθενός.

Φιλικά Βαγγέλης

fly fishing the way of life!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2009 20:22 #417 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Υπάρχει και άλλη λύση για 'καθαρή' συνείδηση: αγκίστρι χωρίς ακίδα, μικρή απόχη και απελευθέρωση όλων των ψαριών. Μιλάμε  για 'αθλητικό' ψάρεμα δηλ.  (Όχι, δεν είμαι ψαράς-αθλητής αλλά κρατάω τα μεγαλύτερα ψάρια-όταν πιάνω :give_rose: )

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2009 01:10 #418 από leas
Απαντήθηκε από leas στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
μπράβο ρε μάγκα για την ψαριά

μάγκες εγώ πήγα με το cocoon (megabait) αυτό που μοιάζει με προνύμφη και έπιασα μία μισόκιλη και είδα να το ακολουθούν
δυστηχώς μάγκες την έφαγα και δεν μπορώ να την βάλω φώτο (όχι την προνύμφη) σωστός???
Επίσης αυτό το τεχνητό δόλωμα μου έβγαλε από πολούς μπελάδες, δηλ επιπλέει λίγο πιο κάτω από την επιφάνεια πάει, όχι σαν τις πεταλούδες που δίνω μάχη από σκαλώματα, και έχω και τον θείο να λέει τράβα να πάρεις την πεταλούδα κινδυνεύοντας να με πάρει το ποτάμι :)

Τώρα έμαθα ότι δεν χρειάζονται και πολύ οι μπότες λόγω ζέστης
αθλητικό παπουτσάκι και βουρ μέσα

καλά ψαρέματα σε όλους σας και προσοχή παιδιά εκεί στα ποτάμια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2009 01:07 #419 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
.

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2009 01:13 #420 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
.

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.286 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection