Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

28/07/2009 19:23 #441 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
συμφωνα με το Π.Δ.373/85 και αν τα λεει σωστα εδω

www.naspor.gr/nomothessia/nomothesia_erasitehnikis_alieias.htm


Εάν όμως ψαρεύουμε σε λίμνη ή σε ποτάμι, τότε τα μεγέθη αυτά διαφοροποιούνται και είναι: Κάθε ερασιτέχνης ψαράς επιτρέπεται να συλλαμβάνει, μόνο με αγκιστρωτά εργαλεία, όπως καλαμίδι, πεταλούδα, καθετή, κ.λ.π. εκτός από παραγάδια. συνολικά μέχρι δύο (2) κιλά αλιευμάτων ή μέχρι τρία (3) άτομα το 24ωρο ανεξαρτήτως βάρους.

για να μην με παρεξηγησεις δηλαδη...

φιλικα Γιαννης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2009 20:31 #442 από vagelis.
Απαντήθηκε από vagelis. στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φιλε Γιαννη οι περισσοτεροι ψαραδες που γραφουν εδω πηγενουν για ψαρεμα με το "ΤΗΓΑΝΙ"

fly fishing the way of life!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 09:32 #443 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
δηλαδη αν επιανε 20 ψαρια με τα χερια αντι με ψαροντουφεκο θα αλλαζε κατι?
Σοβαρα μιλας ?

αν εξεραισουμε τον δυναμιτη και κατι χλωρια που σκοτωνουν τα παντα στην ακτινα δρασης τους,
κατα τα αλλα 20 ψαρια με ψαροντουφεκο η με καλαμι η με τα χερια, εμενα το ιδιο μου κανει μια φορα...
Το να πιασεις 20 ψαρια με το καλαμι ειναι τεχνη (περα απο τυχη) , τωρα με το ψαροντουφεκο ή με τα διχτυα, ή με το ρευμα αμα προσπαθησεις μπορεις να πιασεις ......
το μονο που αλλαζει ειναι οτι εσυ επαθες ηλιαση  :rofl:
Ευχαριστω για το ενδιαφερον νασαι καλα

Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 10:43 #444 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φίλοι ψαράδες να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Το ψάρεμα με ψαροτούφεκο στο ποτάμι είναι ανεπίτρεπτο. Ο λόγος φυσικά είναι οτι το ψάρι δεν ξεφεύγει με τίποτα. Πρόκειται για μια στενή λωρίδα νερού. Δεν είναι δα και το Ιόνιο πέλαγος. Αμα είναι να ψαρέυει ο οποιοσήποτε απο εδώ μέσα (δεν ξέρω αν υπάρχει κανείς σε αυτό το forum) γιατί πεινάει και δεν μπορεί να αγοράσει κάτι για να φάει, να πουλήσει τον εξοπλισμό του ψαροτούφεκου. Θα βγάλει αρκετά για να βολευτεί. Αν απο την άλλη την βρίσκει απλά με το κάθε μπάμ και ψάρι στη βέργα, γιατί το ψαρευτικό μένος είναι τεράστιο και δεν καταλαγιάζει με τίποτα πάλι έχω λύση. Έχω κανα δυό γνωστούς με ιχθυοτροφία (και γλυκό και αλμυρό νερό). Κανονίζω για ένα μικρό αντίτιμο, να τον πετάξουμε μέσα στα ψάρια να αγαλιάσει η ψυχή του.
Απλά δεν είναι ψαράδες του 2009. Είναι υπερήλικες απο την Τουρκοκρατία ή την κατοχή του σαράντα, με κατοχικό σύνδρομο και το εληξίριο της νιότης στα χέρια.
Φιλικά δεν έχει. Αν κάποιος το κάνει να πάει να πνιγεί :aggressive: :treaten:
Τώρα για το παράνομο ψάρεμα στο ποτάμι γενικώς, η λύση είναι μία. Δώσιμο στεγνά. Όυτε κουβέντα, ούτε τίποτα. Το Σάββατο που πέρασε ήμουν και εγώ σε ποτάμι βόλτα. Στον Βοϊδομάτη. Ένας τύπος ψάρευε με πεταλούδα μέσα στον πυρήνα του Δρυμού. Φυσικά η απάντηση ήταν να κοιτάω την δουλειά μου, την οποία και έκανα. Κάλεσα αμέσως την αστυνομία στο τηλέφωνο, για να μου δώσει το τηλ του δασαρχείου Κόνιτσας. Τί να το κάνεις; Όσπου να έρθουν αυτοί φέξε μου και γλύστρισα. Ο τύπος βέβαια τα μάζεψε. Φταίει λοιπόν και το κράτος. Έχει διορίσει φύλακες στην περιοχή, οι οποίοι δουλεύουν μέχρι τις 5 το απόγευμα. Μετά η χαρά του παρανόμου.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Όσπου να έρθει η αρμόδια αρχή, την έχουνε κάνει
Για την άλλη φορά λοιπόν ξέρω.ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΤΥΠΑΚΟ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ. Ο ΕΞΥΠΝΟΥΛΗΣ ΘΑ ΨΑΡΕΥΕΙ ΑΜΕΡΙΜΝΟΣ

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 11:02 #445 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φιλε καλημερα.
Ετσι ειναι τα πραγματα οπως τα γραφεις ( τα εχουμε γραψει κατα καιρους εδω μεσα ) απλα μερικες φορες υπαρχει & η αλλη αποψη.


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 11:59 #446 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
ειπες στον ψαρουντεφεκα οτι ειναι παρανομος, αλλα και εσυ εισαι παρανομος αφου επιασες 21 πεστροφες. περισσοτερες απο αυτον μαλιστα.

και πολυ σωστα ειπες οτι παντα κοιταμε τι εκανε ο αλλος.

και εσυ παρανομος δεν εισαι ομως?

κοιτα πως παει η αλυσιδα.

εγω κοιταω εσενα που παρανομησες στον αριθμο, εσυ τον ψαροντουφεκα που χρησημοποιει ψαροντουφεκο, και ο ψαροντουφεκας τον δυναμιτη.


δηλαδη εσυ φωναξες στον ψαροντουφεκα οτι απαγορευεται και θεωρεις οτι εκανες το σωστο.
οταν εγω σου λεω οτι αποαγορευεται να πιασεις πανω απο 3 ψαρια γιατι δεν κανω το σωστο αφου και αυτο απαγορευεται και ας ειναι τεχνη.

και επι της ουσιας γιατι θεωρεις οτι η τεχνη  η δικη σου δεν βλαπτει την πανιδα ενω επιασες περισσοτερα ψαρια αφου εν τελη το αποτελεσμα μετραει?

να στο θεσω διαφορετικα, εστω οτι εγω παω με το ψαροντουφεκο και πιανω 3 ψαρια, και εσυ με το καλαμι τα 21 σου....

ποιος ειναι ο παρανομος?


Υ.Γ. η αλλη αποψη αν δεν υπηρχε θα ειχαμε συμφωνησει ολοι εξ αρχης και ακομα θα λεγαμε οτι η γη ειναι επιπεδη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 12:20 #447 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Φίλοι ψαράδες να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Το ψάρεμα με ψαροτούφεκο στο ποτάμι είναι ανεπίτρεπτο. Ο λόγος φυσικά είναι οτι το ψάρι δεν ξεφεύγει με τίποτα. Πρόκειται για μια στενή λωρίδα νερού. Δεν είναι δα και το Ιόνιο πέλαγος.


εχεις ψαρεψει πεστροφα με ψαροντουφεκο και το λες αυτο?

και η σκοποβολη τεχνη ειναι αμα το παρουμε αλλιως... αλλα πεστροφα με ψαροντουφεκο νομιζω οτι ειναι απιθανο.

μαλλον εριξε πρωτα τον δυναμιτη ο τυπος και μετα τις μαζευε με το ψαροντουφεκο :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 12:23 #448 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

ειπες στον ψαρουντεφεκα οτι ειναι παρανομος, αλλα και εσυ εισαι παρανομος αφου επιασες 21 πεστροφες. περισσοτερες απο αυτον μαλιστα.

και πολυ σωστα ειπες οτι παντα κοιταμε τι εκανε ο αλλος.

και εσυ παρανομος δεν εισαι ομως?

κοιτα πως παει η αλυσιδα.

εγω κοιταω εσενα που παρανομησες στον αριθμο, εσυ τον ψαροντουφεκα που χρησημοποιει ψαροντουφεκο, και ο ψαροντουφεκας τον δυναμιτη.


δηλαδη εσυ φωναξες στον ψαροντουφεκα οτι απαγορευεται και θεωρεις οτι εκανες το σωστο.
οταν εγω σου λεω οτι αποαγορευεται να πιασεις πανω απο 3 ψαρια γιατι δεν κανω το σωστο αφου και αυτο απαγορευεται και ας ειναι τεχνη.

και επι της ουσιας γιατι θεωρεις οτι η τεχνη  η δικη σου δεν βλαπτει την πανιδα ενω επιασες περισσοτερα ψαρια αφου εν τελη το αποτελεσμα μετραει?

να στο θεσω διαφορετικα, εστω οτι εγω παω με το ψαροντουφεκο και πιανω 3 ψαρια, και εσυ με το καλαμι τα 21 σου....

ποιος ειναι ο παρανομος?


Υ.Γ. η αλλη αποψη αν δεν υπηρχε θα ειχαμε συμφωνησει ολοι εξ αρχης και ακομα θα λεγαμε οτι η γη ειναι επιπεδη.

Κατα τη γνώμη μου είναι και οι δύο παράνομοι και (αφού λειτουργούν παρά του νόμου) και ο ψαροτουφεκάς είναι ανήθικος και κουτοπόνηρος
Ο φίλος στον οποίο απευθύνεσαι δεν ξέρω τι άποψη έχει

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 12:26 #449 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
ειπες στον ψαρουντεφεκα οτι ειναι παρανομος, αλλα και εσυ εισαι παρανομος αφου επιασες 21 πεστροφες. περισσοτερες απο αυτον μαλιστα.

Ενα-Ενα. Το να ψαρευει ο αλλος με παρανομο τροπο δεν θελω να το συζητω.Ειναι παρανομος ΤΕΛΟΣ 

και πολυ σωστα ειπες οτι παντα κοιταμε τι εκανε ο αλλος. Ναι

και εσυ παρανομος δεν εισαι ομως? Οχι. Ακου να μαθαινεις ή διαβασε. Πολλες φορες παιρνω μαζι μου τη γυναικα ή τα παιδια μου για ψαρεμα ή καποιον καλο μου φιλο

κοιτα πως παει η αλυσιδα.

εγω κοιταω εσενα που παρανομησες στον αριθμο, εσυ τον ψαροντουφεκα που χρησημοποιει ψαροντουφεκο, και ο ψαροντουφεκας τον δυναμιτη. Δικια σου λογικη: Ο διπλανος μου τα παιρνει (βγαζει παραπανω λεφτα) , ο αλλος εκανε ληστεια στη τραπεζα .... ενω εμεις στο καταπιεστικο μεροκαμματο. Δεν πειραζει ειναι τιμιο και μ'αρεσει φιλε
και επι της ουσιας γιατι θεωρεις οτι η τεχνη  η δικη σου δεν βλαπτει την πανιδα ενω επιασες περισσοτερα ψαρια αφου εν τελη το αποτελεσμα μετραει? Γιατι την δικια μου τεχνη ο Νομος μου την επιτρεπει & η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
να στο θεσω διαφορετικα, εστω οτι εγω παω με το ψαροντουφεκο και πιανω 3 ψαρια, και εσυ με το καλαμι τα 21 σου.... Εξαρχης εισαι παρανομος που πας με παρανομο τροπο. ΤΕΛΟΣ

ποιος ειναι ο παρανομος?

Υ.Γ. η αλλη αποψη αν δεν υπηρχε θα ειχαμε συμφωνησει ολοι εξ αρχης και ακομα θα λεγαμε οτι η γη ειναι επιπεδη.

Ναι ετσι ειναι γιαυτο ειμαστε εδω

Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2009 12:30 #450 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
εγω ρωταω το αυτονοητο. υποτιθεται μας ενδιαφερει να εχουν ψαρια τα ποταμια μας, να διαφυλαξουμε την πανιδα κλπ.

ας πουμε οτι εγω δεν ειμαι ψαρας και δεν ξερω απο νομους. ειμαι ενας τυχαιος περαστικος
η ας πουμε οτι δεν υπαρχουν νομοι και ο καθενας κανει οτι θελει.

και βλπεω εναν ψαροντουφεκα με 20 πεστροφες και εναν με καλαμι με 20 πεστροφες.
γιατι να θεωρησω οτι ο ενας κανει περισσοτερο κακο απο τον αλλον αφου οπως ειπα και πριν το αποτελεσμα μετραει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.287 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection