Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

18/06/2009 00:18 #431 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Πριν λίγο γύρισα από ψάρεμα με αποτέλεσμα το παρακάτω "μωράκι" που με ενθουσίασε αρκετά μπορώ να πω!!!

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 13:36 #432 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δεν ειναι ολες κυριες ειναι και μερικες δεσποινιδες....  ας τις αφηνουμε καλυτερα να γινουν κυριες για να κανουν
πολλους απογονους ( η διορθωση που εγραφες). Σωτηρη οντως οι 3 ειναι μικρες "κυριες" & κατω απο τα 20cm.Ομως δεν μπορουσα να τις ελευθερωσω για το λογο οτι αρπαξανε πολυ "γερα" & "ασχημα" την πεταλουδα, η δε κατω αριστερα τρομαξα να την ξ'αγκιστρωσω.Νασαι σιγουρος οτι ειμαι με την αποψη σου.(στο συγκεκριμενο ψαρεμα αφησα πανω απο 10 πεστροφες
Γεια σου Γιωργο να χαιρεσαι τα αγορια σου. Ευχαριστω  :bye:
Ευχαριστω πολυ για την αφιερωση . :give_rose:

Τολη πολυ καλο ψαρι μπραβο σου.

Φιλικα Γιωργος




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 14:08 #433 από Σωτήρης Μποτούρογλου (Sotis)
Απαντήθηκε από Σωτήρης Μποτούρογλου (Sotis) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Ομως δεν μπορουσα να τις ελευθερωσω για το λογο οτι αρπαξανε πολυ "γερα" & "ασχημα" την πεταλουδα, η δε κατω αριστερα τρομαξα να την ξ'αγκιστρωσω.Νασαι σιγουρος οτι ειμαι με την αποψη σου.(στο συγκεκριμενο ψαρεμα αφησα πανω απο 10 πεστροφες


..... κατανοητο, αυτο ακριβως ειναι και το προβλημα με το ψαρεμα με πεταλουδα. Υπαρχει ομως
λυση στο προβλημα....... Fly fishing...... ξεκινα το δεν θα χασεις

Φιλικα
Σωτηρης

It's not the fly, it's the driver.

Φιλικα
Σωτηρης Μποτουρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/06/2009 09:25 #434 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ομως δεν μπορουσα να τις ελευθερωσω για το λογο οτι αρπαξανε πολυ "γερα" & "ασχημα" την πεταλουδα, η δε κατω αριστερα τρομαξα να την ξ'αγκιστρωσω.Νασαι σιγουρος οτι ειμαι με την αποψη σου.(στο συγκεκριμενο ψαρεμα αφησα πανω απο 10 πεστροφες

Σωτηρη καλημερα

..... κατανοητο, αυτο ακριβως ειναι και το προβλημα με το ψαρεμα με πεταλουδα. Ναι καθε τροπος εχει τα υπερ του & τα κατα του  Υπαρχει ομως
λυση στο προβλημα....... Fly fishing...... ξεκινα το δεν θα χασεις Μηπως χασω τον χρονο μου  :lol2: :yahoo:

Λοιπον τοσο κατιδιαν οσο & μεσα απο τα μεσα επικοινωνιας (βλ.τηλεφωνο,site.κτλ) εχω ασπαστει την αποψη σου (να ξεκινησω το fly ) θα προσπαθησω.
Πιαθανον την ερχομενη εβδομαδα ξεκινησω μαθηματα


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2009 19:19 #435 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

εχω ασπαστει την αποψη σου (να ξεκινησω το fly ) θα προσπαθησω.
Πιαθανον την ερχομενη εβδομαδα ξεκινησω μαθηματα

Φιλικα Γιωργος


καλα ξεμπερδεματα...

επλιζω να εισαι πεισματαρης   :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2009 11:36 #436 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γιώργο (και λοιποί αναγνώστες) αν πρόκειται να αλλάξεις μέθοδο και εξοπλισμό γιατί με τις πεταλούδες πληγώνεις τις μικρές πέστροφες , γιατί δεν δοκιμάζεις πρώτα την κλασική μέθοδο ψαρέματος με μικρό φελό και αγκίστρι με δόλωμα κάποιο ζωντανό (σκουλίκι, βατραχάκι, ακρίδα-super-  ,έντομα κλπ).
Με αγκίστρι Νο 5-6 δεν έχεις πρόβλημα να μην μπορείς να απαγκιστρώσεις το ψάρι. Το εφαρμόζω τα τελευταία 3 χρόνια με πολύ καλά αποτελέσματα και όσο για την απελευθέρωση σας πληροφορώ ότι και σε Νο5 πιάνονται μπριάνες αλλά δεν καταπίνουν βαθιά το αγκίστρι. Και επιπλέον μπορείς να βάλεις barbless αγκίστρι (χωρίς ακίδα). Το Fly ωραίο φαίνεται και εντυπωσιακό αλλά μάλλον κάποιος πρέπει να σου το δείξει , ο καλός εξοπλισμός κοστίζει και άντε να τον βρείς ,και ταιριάζει σε ανοιχτά ποτάμια (νομίζω).

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2009 12:21 #437 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ακη καλημερα.
Βασικα καλα αυτα που λες εχουν νοημα & βαση.Ειμαι κοντα στο fly για πολλους λογους .
Ενας απλος λογος ειναι οτι πολλα παιδια του site ψαρευουν μ'αυτον τον τροπο & το ψαρεμα μαζι τους θα ειναι ποιο "οικειο".
Τωρα τι να σου πω ?
Πηγα το Σαββατο (18/07/2009) μεσα στη ζεστη , κουραση , ηλιαση ...στανταρ .
Ψαρεψα 10 ωρες : επιασα 21 πεστροφες.Καθως γυριζα απο ενα μονοπατι (το ποταμι απο κατω) βλεπω εναν ψαροντουφεκα (ειχε και αλλους τρεις απ'εξω).Αποτελεσμα 1 ωρα αυτος 20 ψαρια, μπηκε στο αυτοκινητο εφυγε χωρις να τρεχει τιποτα.
Τα νευρα μου στο φουλ.Ακομη και σημερα ειμαι χαλια ,οταν του ειπα τι κανεις ? δεν ντρεπεσαι , απογορευται κτλ γυριζει και μου λεει τι πειραζω εγω με το ψαροντουφεκο 20 ψαρακια επιασα χθες οι αλλοι ριξαν δυναμιτη εγω φταιω ? (ολοι οι μα@κες αυτο λενε:κοιτα τι κανει ο αλλος) .
Το καλυτερο στο τελος με πουλουσε & πνευμα:εσυ με το καλαμακι σε βλεπω τοσες ωρες δεν κουραζεσαι ,δεν βαριεσαι κτλ
-Να μην το ξεχασω  σε ενα σημειο του ποταμου δεκαδες ψαρια ψοφια (μαλλον απο δυναμιτη) το επιβεβαιωσε ο μα@κας
Αν τον "αρπαζα" και τον βουτουσα στο νερο ποιος θα μ'εσωζε?
Οταν πηγα σπιτι λεω αξιζουν ολα αυτα ?
-Δεν ειχα σκοπο να τα γραψω .... αλλα μιας & ανεφερες για εξοπλισμο

Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2009 13:23 #438 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Τα ίδια και με ένα φίλο που πήγε στον Αώο Σ/Κ. Αυτός με το καλάμι του και δίπλα ο 'έξυπνος' με τα δίχτυα. Πάντως πέρυσι με ένα φίλο πέσαμε πάνω σε τρείς που σκόπευαν να ρίξουν δίχτυ σε ένα βιρό (όχι τίποτε μεγάλα δίχτυα, γύρω στα 30 μ ήτανε ???). Δεν φτάνει που παρανομούσαν είχαν και το θράσος να μας ζητήσουν να πάμε αλλού να ψαρέψουμε. Όταν τους είπα να πάμε να τα πούνε αυτά και στο αστυνομικό τμήμα τα μάζεψαν και έφυγαν (είχαν βγεί και φωτογραφίες πριν). Μήπως να αρχίσουμε να δημοσιεύουμε φωτό με παράνομες δραστηριότητες 'ψαράδων' ?  :rtfm:

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2009 19:06 #439 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Μήπως να αρχίσουμε να δημοσιεύουμε φωτό με παράνομες δραστηριότητες 'ψαράδων' ?  :rtfm:


Ναι Ακη, νομιζω ειναι μια καλη αρχη για την προστασια των ποταμιων μας.... Και γιατι οχι ακομη και στα περιοδικα του χωρου....

Θα ηθελα να κανω μερικες ερωτισεις/προτασεις στα ατομα των συλογων και των ομοσπονδιων.....
Μπορούνε να βοηθήσουν? Μπορούνε να προβούν σε μηνύσεις και καταγγελίες? Μήπως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι αγώνες και οι προκρίσεις?

Το Fly ωραίο φαίνεται και εντυπωσιακό αλλά μάλλον κάποιος πρέπει να σου το δείξει , ο καλός εξοπλισμός κοστίζει και άντε να τον βρείς ,και ταιριάζει σε ανοιχτά ποτάμια (νομίζω).


Ακη και Γιώργο, το fly το μονο που χρειάζεται να διαθέσεις για να το μάθεις ειναι μερακι και υπομονή, ε και λιγα χρηματα..... αυτα τα λεω εκ πείρας....
Ιντερνετ διαθέτετε, οποτε με λιγο ψαξιμο θα βρειτε άπειρα βιντεακια και πληροφοριες....
Και οσο για τον εξωπλισμο ειναι πολυ ευκολο να κανεις μια παραγγελια απο το εξωτερικο! ειπαρχουν αρκετα αξιοπιστα μαγαζια....
Οποιο χριαζεται βοηθεια, πληροφοριες και οτιδιποτε αλλο πανω στο fly fishing μπορει να με ροτισει :yes:
Ακη, μπορεις να ψαρεψεις και σε κλειστα ποταμια σχετικα ανετα! Απλα χρειαζεται λιγο εξασκιση στη αρχη.... δες την παρακατω φωτο....

Υ.Γ. Μηπος τελικα πρεπει να ανασυνταχθουμε/μαζευτουμε ολοι εμεις οι ερασιτεχνες ψαραδες τις πεστροφας αφήνοντας στην άκρη τις μυστικοπάθειες και την λεμαργια μας για υπερψαριες και να κανουμε κατι για το καλο των ποταμιων?

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2009 18:53 #440 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Ακη καλημερα.
Βασικα καλα αυτα που λες εχουν νοημα & βαση.Ειμαι κοντα στο fly για πολλους λογους .
Ενας απλος λογος ειναι οτι πολλα παιδια του site ψαρευουν μ'αυτον τον τροπο & το ψαρεμα μαζι τους θα ειναι ποιο "οικειο".
Τωρα τι να σου πω ?
Πηγα το Σαββατο (18/07/2009) μεσα στη ζεστη , κουραση , ηλιαση ...στανταρ .
Ψαρεψα 10 ωρες : επιασα 21 πεστροφες.Καθως γυριζα απο ενα μονοπατι (το ποταμι απο κατω) βλεπω εναν ψαροντουφεκα (ειχε και αλλους τρεις απ'εξω).Αποτελεσμα 1 ωρα αυτος 20 ψαρια, μπηκε στο αυτοκινητο εφυγε χωρις να τρεχει τιποτα.
Τα νευρα μου στο φουλ.Ακομη και σημερα ειμαι χαλια ,οταν του ειπα τι κανεις ? δεν ντρεπεσαι , απογορευται κτλ γυριζει και μου λεει τι πειραζω εγω με το ψαροντουφεκο 20 ψαρακια επιασα χθες οι αλλοι ριξαν δυναμιτη εγω φταιω ? (ολοι οι μα@κες αυτο λενε:κοιτα τι κανει ο αλλος) .
Το καλυτερο στο τελος με πουλουσε & πνευμα:εσυ με το καλαμακι σε βλεπω τοσες ωρες δεν κουραζεσαι ,δεν βαριεσαι κτλ
-Να μην το ξεχασω  σε ενα σημειο του ποταμου δεκαδες ψαρια ψοφια (μαλλον απο δυναμιτη) το επιβεβαιωσε ο μα@κας
Αν τον "αρπαζα" και τον βουτουσα στο νερο ποιος θα μ'εσωζε?
Οταν πηγα σπιτι λεω αξιζουν ολα αυτα ?
-Δεν ειχα σκοπο να τα γραψω .... αλλα μιας & ανεφερες για εξοπλισμο

Φιλικα Γιωργος


δηλαδη αν επιανε 20 ψαρια με τα χερια αντι με ψαροντουφεκο θα αλλαζε κατι?

αν εξεραισουμε τον δυναμιτη και κατι χλωρια που σκοτωνουν τα παντα στην ακτινα δρασης τους,
κατα τα αλλα 20 ψαρια με ψαροντουφεκο η με καλαμι η με τα χερια, εμενα το ιδιο μου κανει μια φορα...

το μονο που αλλαζει ειναι οτι εσυ επαθες ηλιαση  :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.248 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection