Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ομως δεν μπορουσα να τις ελευθερωσω για το λογο οτι αρπαξανε πολυ "γερα" & "ασχημα" την πεταλουδα, η δε κατω αριστερα τρομαξα να την ξ'αγκιστρωσω.Νασαι σιγουρος οτι ειμαι με την αποψη σου.(στο συγκεκριμενο ψαρεμα αφησα πανω απο 10 πεστροφες
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εχω ασπαστει την αποψη σου (να ξεκινησω το fly ) θα προσπαθησω.
Πιαθανον την ερχομενη εβδομαδα ξεκινησω μαθηματα
Φιλικα Γιωργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μήπως να αρχίσουμε να δημοσιεύουμε φωτό με παράνομες δραστηριότητες 'ψαράδων' ?
Το Fly ωραίο φαίνεται και εντυπωσιακό αλλά μάλλον κάποιος πρέπει να σου το δείξει , ο καλός εξοπλισμός κοστίζει και άντε να τον βρείς ,και ταιριάζει σε ανοιχτά ποτάμια (νομίζω).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ακη καλημερα.
Βασικα καλα αυτα που λες εχουν νοημα & βαση.Ειμαι κοντα στο fly για πολλους λογους .
Ενας απλος λογος ειναι οτι πολλα παιδια του site ψαρευουν μ'αυτον τον τροπο & το ψαρεμα μαζι τους θα ειναι ποιο "οικειο".
Τωρα τι να σου πω ?
Πηγα το Σαββατο (18/07/2009) μεσα στη ζεστη , κουραση , ηλιαση ...στανταρ .
Ψαρεψα 10 ωρες : επιασα 21 πεστροφες.Καθως γυριζα απο ενα μονοπατι (το ποταμι απο κατω) βλεπω εναν ψαροντουφεκα (ειχε και αλλους τρεις απ'εξω).Αποτελεσμα 1 ωρα αυτος 20 ψαρια, μπηκε στο αυτοκινητο εφυγε χωρις να τρεχει τιποτα.
Τα νευρα μου στο φουλ.Ακομη και σημερα ειμαι χαλια ,οταν του ειπα τι κανεις ? δεν ντρεπεσαι , απογορευται κτλ γυριζει και μου λεει τι πειραζω εγω με το ψαροντουφεκο 20 ψαρακια επιασα χθες οι αλλοι ριξαν δυναμιτη εγω φταιω ? (ολοι οι μα@κες αυτο λενε:κοιτα τι κανει ο αλλος) .
Το καλυτερο στο τελος με πουλουσε & πνευμα:εσυ με το καλαμακι σε βλεπω τοσες ωρες δεν κουραζεσαι ,δεν βαριεσαι κτλ
-Να μην το ξεχασω σε ενα σημειο του ποταμου δεκαδες ψαρια ψοφια (μαλλον απο δυναμιτη) το επιβεβαιωσε ο μα@κας
Αν τον "αρπαζα" και τον βουτουσα στο νερο ποιος θα μ'εσωζε?
Οταν πηγα σπιτι λεω αξιζουν ολα αυτα ?
-Δεν ειχα σκοπο να τα γραψω .... αλλα μιας & ανεφερες για εξοπλισμο
Φιλικα Γιωργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD