Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

31/03/2012 15:08 #901 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλησπερα Αρη.γυναικα και ψαρεμα=καταστροφη και δεν υπαρχει εξαιρεση.απλως ετυχε εκεινη την ωρα να μου φερει καφε μιας και η παραλια ειναι κοντα!την γοπα δεν προλαβα να την δολωσω.επελεξα να δολωσω πρωτα τους δυο γυλους.καθως εστηνα το τριτο καλαμι ηρθε το πολυποθητο χτυπημα.
υγεια πανω απο ολα φιλε και ας προσπαθησουμε να ειμαστε αισιοδοξοι.
να εισαι καλα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Αρης ( ARKAlOS ), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2012 15:20 #902 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: καλησπερα Αρη.γυναικα και ψαρεμα=καταστροφη και δεν υπαρχει εξαιρεση.απλως ετυχε εκεινη την ωρα να μου φερει καφε μιας και η παραλια ειναι κοντα!την γοπα δεν προλαβα να την δολωσω.επελεξα να δολωσω πρωτα τους δυο γυλους.καθως εστηνα το τριτο καλαμι ηρθε το πολυποθητο χτυπημα.
υγεια πανω απο ολα φιλε και ας προσπαθησουμε να ειμαστε αισιοδοξοι.
να εισαι καλα!


Δε θα ξεχάσω ποτέ μια μέρα που μου έφερε φακές ενώ ήμουν σε πολύωρο ψάρεμα και έτρωγα στο αμάξι της , το δικό μου παρακαρισμένο και τα καλάμια μου στημένα .. Το καμπανάκι με το σιαλούμ πάνω στη μάνα και τα φρένα ανοιχτά , ξαφνικά ενώ έτρωγα βλέπω να παίρνει φρένα και το καμπανάκι να πέφτει στο πρώτο δαχτυλίδι , πως πεταξα τις φακες στο αμαξι και χαμω δε περιγραφεται , εννοειται οτι ουτε καφε μου ξαναφερε αχχαχχα..Τελικα ηταν ενα σκορπιδι που εφαγε σε ολοκληρη μανα , αλλά μου στοιχισε τους καφέδες στα επομενα ψαρεματα χαχαχαχαχαχα ...Πλάκα κανω εννοειται οτι μου φερνει ακόμα ότι χρειαστώ και πλέον δε γκρινιάζει ΠΟΛΥ , παντα θα γκρινιαζει αλλα εκεινη τη μερα ηταν το αποκορυφωμα χααχαχχαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Αρης ( ARKAlOS ), kostas genikis και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 13:48 #903 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Doradomania , ωραίοι σαργοί , καλως ήρθες και στο site !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 14:15 #904 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.


Γεια σου φιλε Αρη τι κανεςι κατω στο νησι ?
εχεις καλαρει κανενα παραγαδακι ?
εγω εδω με χει φαει η κολαση της πρωτευουσας παναθεματηνε
που θα παει ομως !!!!!!!! ισως να καταφερουμε να το αλλαξω αυτο κ να ησυχασω

Νασο μου χαθηκαμε ε?Η ψυχολογια στο ναδιρ....λογω κρισης.Τα ψαρια με συγκινουν ελαχιστα πλεον...Δεν μπορω σκεφτομαι την κατασταση αυτη συνεχεια.Παω μηχανικα στο ψαρεμα πλεον..για το γαμωτο και μονο.Δεν ριχνω πια παραγαδια.... :boredom: μονο ζωντανα δολωνω καλαμαρια και γοπες,απεξω και απο μεσα.Μια συναγριδουλα πηρα πριν καμια βδομαδα (την ποσταρα , περιεργως..) και τρια μαγιατικα πριν κανα μηνα.Και αυριο θα παω καιπαρω δεν παρω ψαρια η ψυχολογια δεν βλεπω να αλλαζει....


Γεια σου Αρη χαρηκα που σε ακουσα παρα πολυ,
τωρα για αυτα πο αναφερεις ενα θα σου πω ειμαι ακριβως στην ιδια κατασταση ψυχολογικη κ συναισθηματικη,
κ εγω εχω να παω για ψαρεμα ουτε εγω θυμαμε απο ποτε, το μονο που για μια περιοδο ετσι για να απασχολω τα χερια μου εκατσα κ αρματωσα δυο παραγαδακια καινουργια οχι γιατι τα χρειαζομουνα αλλα ετσι να !!!!!!!!!!
Αν καταλαβες τα τελευταια μου λογια ειμαι σε σοβαρη διαδικασια να την κανω γα κατω ΜΟΝΙΜΑ, θα δειξει η κατασταση δεν ειναι κ ευκολη αποφαση να αλλαξεις ατ παντα στην ζωη σου.
Υπομονη, μου την δινει κ να την λεω κ χειροτερα να την ακουω να μου την λενε αυτη την λεξη πλεον, κ θα δειξει.
να εισαι καλα ευχομε κ χαρηκα που σε ακουσα, καμμια τσικουδια πινεις τουλαχιστον χαχαχαχαχα
πολλα φιλια παλικαρι μου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 21:36 - 06/04/2012 21:43 #905 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευτυχη ευχαριστω
για τα σχολια σου ευχωμαι σε σενα και σε ολα τα παιδια του τοπικ καλα ψαρεματα !!!!!!!!!!!!!και πανω απο ολα υγεια !!!!!!!!!!!!!!καλα να ειστε ολοι !!!!!!!!!! :hello2: :hello2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2012 00:44 #906 από giorgos
Απαντήθηκε από giorgos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μόλις γύρισα από ψάρεμα στο λιμάνη τις πάχης...αποτέλεσμα από τις 5 η ώρα μέχρι τις 12 το βράδυ 0 ψάρια. μόνο δύο τσιμπίματα όλο κιόλο λογικά από καμιά γόπα που θα τρυγυρνουσε στο βυθό. δωλόματα αμερικάνο, ακρωβάτη, μονοδόλι.
Γενικά ήταν μια τραγική μέρα ψαρέματος και όλοι που ήταν εκεί πέρα δεν είχαν πιάσει τίποτα απότι είδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2012 03:34 #907 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

DORADOMANIA έγραψε: ευτυχη ευχαριστω
για τα σχολια σου ευχωμαι σε σενα και σε ολα τα παιδια του τοπικ καλα ψαρεματα !!!!!!!!!!!!!και πανω απο ολα υγεια !!!!!!!!!!!!!!καλα να ειστε ολοι !!!!!!!!!! :hello2: :hello2:


Να εισαι καλα !
Με εγγλέζικο είπες βγήκανε έ ? Μια χαρά στην επόμενη με το καλο γράψε μας καμια λεπτομερεια παραπανω να ακουμε να γλυκαινεται το αυτακι μας που εχουμε να παμε μερες για ψαρεμα !
Άααα και πες μας και το ονομα σου να ξερουμε πως να σε φωναζουμεεεεε , καλα να σαι πάντα και να περνας καλά πάνω απ όλα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2012 08:24 #908 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα φιλε Γιωργο κ καλωσορισες στην παρεα μας,
αυτο που εχω να σου πω ειναι οτι πανε περιπου δυο χρονια απο την τελευταια φορα που πηγα στην παχη για ψαρεμα.
Ο λογος ειναι οτι ενω ειναι κοντα στην αθηνα κ προσφερετε για τετοιες ψαροεπιδρομες κ ενω παλιοτερα το μερος κραταγε πολλα κ αξιολογα ψαρια πλεον δεν υπαρχει τπτ.
Εχει ψαρευτει κ εξακολουθει να ψαρευετε κατα σειροη ( την σκοτωσα την λεξη εχω την εντυπωση ) κ κατα εξακολουθηση
ειχα δει οτι κραταει στο λιμανακι μεγαλα λαβρακια αλλα δεν χτυπανε αυτα.
Κ γι αυτο πελον το εχω βγαλει το μερος απο τον ψαρευτικο μου χαρτη κ μονο για κανενα ουζο πηγαινουμε εκει.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 11:09 #909 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
χθεσινο ψαρεμα με εγγλεζικο στα νεα μουδανια απο 7 το απωγευμα του σαββατου μεχρι 6 το πρωι κυριακης !!!!!!!! τουλαχιστον βγαλαμε τον μεζε για το τσιπουρο !!!!!!! και ειναι και κυριακη των βαιων χρονια πολλα στους εωρταζοντες !!!! :non_banana1 :non_banana1 οσο γιατο ονομα μου ειναι δημητρης η μητσος !!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 14:09 #910 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

DORADOMANIA έγραψε: χθεσινο ψαρεμα με εγγλεζικο στα νεα μουδανια απο 7 το απωγευμα του σαββατου μεχρι 6 το πρωι κυριακης !!!!!!!! τουλαχιστον βγαλαμε τον μεζε για το τσιπουρο !!!!!!! και ειναι και κυριακη των βαιων χρονια πολλα στους εωρταζοντες !!!! :non_banana1 :non_banana1 οσο γιατο ονομα μου ειναι δημητρης η μητσος !!!!


Ε μπράβο Δημήτρη , ή Μήτσο χαχαχα , νά σαι καλα φιλαράκι και χρονια πολλα΄καλα να περασετε σημερα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.295 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection