Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

30/03/2012 11:28 #891 από DIMITRIS jk.boxer
Απαντήθηκε από DIMITRIS jk.boxer στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο μιχαλη μας ανεβασες το ηθικο.... :yahoo:
στο αβαταρ σου στον πατο του νεροχύτη ειναι ο (γυλος) υπευθηνος της επιτυχιας σου?

Το καλαμι ειναι για να το ψαρευμε και οχι για να το καβαλαμε!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 11:31 #892 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τα σηχαρητηρια μου μηχαλι σου παραδιδω το σκυπτρο για αυτη την χρωνια σου ανηκει δικεοματικα~~~~
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 11:42 #893 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

DIMITRIS jk.boxer έγραψε: μπραβο μιχαλη μας ανεβασες το ηθικο.... :yahoo:
στο αβαταρ σου στον πατο του νεροχύτη ειναι ο (γυλος) υπευθηνος της επιτυχιας σου?


ειναι ο δευτερος γυλος,τον ειχα στο αλλο καλαμι.η πετονια sufix xl strong 0.50 βερινιασε ολη απο το τραβηγμα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 11:48 #894 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αν εχεις μιχαλη διαβαινε ,αν εχεις γυλο ριξε ,και αν δεν εχεις τιποτα γυλο ξαναριξε!!!!!!!!!
μπραβο μιχαλη !!!!!!!!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 12:28 #895 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
οκ μιχαλη καταλαβα ,
απλα σκεφθηκα οτι επειδη γνωριζω οτι στην γεφυρα κραταει συναγριδες υπεθεσα οτι εκει την επιασες.
βεβαια δνε εχεικαμμια μα καμμια σημασια το που εγινε η συλληψη αλλα η συληψη αυτη καθ αυτη κ το εποτελσμα που επεφερε.
Μας ξεσηκωσες κ με βλεπω να κανω τα αδυνατα δυνατα μπας κ μπορεσω κ την κοπανησω το ΣΚ για ψαροαποστολη

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 12:59 #896 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: οκ μιχαλη καταλαβα ,
απλα σκεφθηκα οτι επειδη γνωριζω οτι στην γεφυρα κραταει συναγριδες υπεθεσα οτι εκει την επιασες.
βεβαια δνε εχεικαμμια μα καμμια σημασια το που εγινε η συλληψη αλλα η συληψη αυτη καθ αυτη κ το εποτελσμα που επεφερε.
Μας ξεσηκωσες κ με βλεπω να κανω τα αδυνατα δυνατα μπας κ μπορεσω κ την κοπανησω το ΣΚ για ψαροαποστολη

εσυ αν δε με παρεις τηλ να σε ευλογησω ξερεις τι θα πιασεις :non_banana1
μιχαλη :wav:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2012 02:37 - 31/03/2012 02:38 #897 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο στον Ευθύμη για τις μουρμουρες και τσιπουρες και στον Δημήτρη για τις κυρίες του ! (dimitris.7.1964)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2012 02:52 #898 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Μιχάλη συγχαρητήρια ρε φιλε , πολλά μπράβο !
Ψάρι όνειρο , τη κυνηγαω και εγω μήνες τώρα , πού θα μου πάει , πές μας λεπτομερειες , τι αρματωσια χρησιμοποίησες και πως έριξες τον γύλο , βολή κανονικά έτσι ?
Τι βάθος είχε περίπου στα 15-20 μετρα απο την ακτη που έριξες ?
Μπραβο φιλε και καλοφάγωτη !!!



καλημερα Ευτυχη!συναγριδες παραμαλα ψαρακια και λοιπα στοιχειοσαν τον υπνο μου χτες βραδυ!!! :yahoo:
αρματωσια με σισι,80 βαριδι,μεγαλο στριφταρι,και νημα 30λιμπρο.δυο αγκιστρια 02 μοριγκεν,ενα σταθερο στην πλατη του γυλου και ενα συρομενο λιγο πιο πισω απο τον κ... του!!ο αερας ηταν κοντρα οπως ειδες και στο βιντεο και η βολη μου ηταν πολυ κοντινη.(οχι οτι ριχνω και μακρια).η περιχη εκει δεν φημηζετε για μεγαλα βαθη και αποτομες αλλαγες του βυθου.δεν ξερω το βαθος.να σκεφτεις πηγα εκει μπας και παρω κανα λαυρακα!


Μιχάλη μου σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες !
Μιά χαρα αδέρφι καλοφάγωτη και να σαι σίγουρος απο τα ψαρια που θα σου μεινουν αξεχαστα για μια ζωη , τ σσυγχαρικια μου και παλι φιλε !!!
Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω (με τη καλη εννοια πάντα , !!! Να περνάς καλά !!!)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2012 14:33 #899 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε: Καλωςσηρθες Τασο.Γοπες κανει (για κοντα μιλαμε ε ?) στην παραλια του Μαδε διπλα στη λυγαρια εκατερωθεν του βραχου που υπαρχει μεσα στη θαλασσα και στον κολπο της Ψαρομουρας αριστερα.Απο κει και περα οσο πιο δυτικα πας τοσο καλυτερα....Τα παντα εχουμε απο ψαρια...αυτην την εποχη τελειωνουν τα καλαμαρια και αρχιζουν οι γοπες ,σκαθαρια ,φαγκρια και οι μεγαλυτεροι σαργοι του χρονου.


Γεια σου φιλε Αρη τι κανεςι κατω στο νησι ?
εχεις καλαρει κανενα παραγαδακι ?
εγω εδω με χει φαει η κολαση της πρωτευουσας παναθεματηνε
που θα παει ομως !!!!!!!! ισως να καταφερουμε να το αλλαξω αυτο κ να ησυχασω

Νασο μου χαθηκαμε ε?Η ψυχολογια στο ναδιρ....λογω κρισης.Τα ψαρια με συγκινουν ελαχιστα πλεον...Δεν μπορω σκεφτομαι την κατασταση αυτη συνεχεια.Παω μηχανικα στο ψαρεμα πλεον..για το γαμωτο και μονο.Δεν ριχνω πια παραγαδια.... :boredom: μονο ζωντανα δολωνω καλαμαρια και γοπες,απεξω και απο μεσα.Μια συναγριδουλα πηρα πριν καμια βδομαδα (την ποσταρα , περιεργως..) και τρια μαγιατικα πριν κανα μηνα.Και αυριο θα παω καιπαρω δεν παρω ψαρια η ψυχολογια δεν βλεπω να αλλαζει....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2012 14:44 #900 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια στο φιλο μιχαλη.Το σημαντικο ειναι οτι προσπαθησες ,επεμεινες και πετυχες.Φαινεται η συγκινηση απο τον τροπο που την αφηνεις στο τσιμεντο...σαν να ειναι μωρο :pleasantry: .Επισης αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εχεις κοπελα που ακολουθαει στο ψαρεμα!!Σπανιο πραγμα για τα δικα μου δεδομενα.Μπραβο!Τη γοπα δεν τη δολωσες?Ηταν μικρη σε μεγεθος?Αν τη δολωσες μου φαινεται περιεργο που χτυπησε το ψαρι στο γυλο...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.364 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection