Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

22/04/2012 08:52 #931 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ έγραψε: αλλη μια εξορμηση ελαβε αισιο τελος με αρκετα απροοπτα αυτη την φορα.οσοι ηταν παρων γνωριζουν και ακομα γελανε...(παρεαχαριστος τεο,δημητρης τσιφου,κωστας λαμπ.)σας παρουσιαζω τα ψαρακια μας!



ερωτηση τι ειναι αυτο που κανει το καλαμι να λυγιζει και περνει φρενα σαν τρελο. σου κανει τα χερια να τρεμουν την καρδια σου να χτυπαει δυνατα και να μην μπορεις να το βγαλεις εξω τι ειναι?τι ειναι κωστακι ηρεμισες η ακομη πινεις μπυρες για να ξεχασεις ε ?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2012 09:19 #932 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε ητανε γυρω στα 75 κιλα,περιπου 1.70 μακρυ και ισα που το βλεπαμε,ασε τα κεφαλια που εκανε!!!.για οσους δεν καταλαβανε ητανε ο αληταμπουρας απο την απεναντι μερια του λιμανιου που μας εκανε χαζι και εμεις κοντεψαμε να παθουμε καρδιακο.ρε τι μπωρει να παθει ο ανθρωπος?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος (Apikoulix), ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2012 11:53 - 27/04/2012 11:54 #933 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

DIMITRIS jk.boxer έγραψε: η πρωτη φετος και ειναι αφιερωμενη στο φιλο μου τον δημητρη κουζουπη και μονο αυτος ξερει να σας πει το μερος...
δολωμα κυδωνη(οστρακο)

Στο τιμημενο τσιμενταδικο φανταζομαι Δημητρη μου...Σωστα? :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Σε ευχαριστω αδελφε!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": DIMITRIS jk.boxer

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2012 13:44 #934 από DIMITRIS jk.boxer
Απαντήθηκε από DIMITRIS jk.boxer στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

DIMITRIS jk.boxer έγραψε: η πρωτη φετος και ειναι αφιερωμενη στο φιλο μου τον δημητρη κουζουπη και μονο αυτος ξερει να σας πει το μερος...
δολωμα κυδωνη(οστρακο)

Στο τιμημενο τσιμενταδικο φανταζομαι Δημητρη μου...Σωστα? :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Σε ευχαριστω αδελφε!!!

τα ελεγες εσυ δημητρη αλλα κανεις δε σε ακουγε :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Το καλαμι ειναι για να το ψαρευμε και οχι για να το καβαλαμε!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/04/2012 10:44 #935 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αντε δημητρηδες,καλοφαγωτη :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/04/2012 12:22 #936 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ποια ρε παιδια ? ποια ρε μπαμπινο ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/04/2012 12:29 - 28/04/2012 12:30 #937 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μια πλακα που κανουμε για το τσιμενταδικο στο Βολο Νασο μου!
Ειχε παει ο Δημητρηs για ψαρεμα...
www.psarema.gr/forum/118-%CE%91%CF%80%CF...=5&start=2710#239273

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/04/2012 13:31 #938 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αααα οκ καπις δημητρη μου, γραψε μου ενα εμαιλ σου να σου στειλω μερικα πραγματα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2012 09:47 #939 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλοφάγωτη Νάσο η σφυρίδα , πολύ ωραίο ψάρι μπράβο !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2012 10:30 #940 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
νασαι καλα ευτηχη μου φαγωθηκε εκεινη την μερα παει τωρα αυτο το επομενο

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.300 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection