Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

08/03/2012 23:52 #861 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

JimRaptis έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
:occasion14:


Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση


Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !

Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?

jim :tr_hi: ο νασος ειναι απο τη βουλγαρια,απλως θελει πολυ να γινει ελληνας :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
νασοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο που εισαι ρε φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2012 01:53 #862 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια σε Βασίλη , Παντελή και Σινάν !
Μπράβο μάγκες !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2012 08:29 #863 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: χτες με θέα την χιονισμένοι Σαμοθράκη

συγνωμη ρε παιδια που θα σχολιασω εδω αλλα υπαρχει θεμα.να γινει αμεση τροποποιηση του νομο και το μηνα μαιο και για ολο το χρονο να απαγορευθει το ψαρεμα και στο σιναν.η μηχανη ξεκινησε κι αντε να σταματησει.
προσκυνω :wav: :wav:

Σωστα Μπαμπη μου...Μη ξεχναs οτι ο Σιναν κανει βολη απο τη Ραφηνα και φτανει στο Βολο ανετα...Αρα ψαρευει και κοντα και μακρια... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2012 09:10 #864 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δε ξεχνω :violent1:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2012 09:13 #865 από JimRaptis
Απαντήθηκε από JimRaptis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

JimRaptis έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
:occasion14:


Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση


Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !

Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?

jim :tr_hi: ο νασος ειναι απο τη βουλγαρια,απλως θελει πολυ να γινει ελληνας :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
νασοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο που εισαι ρε φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?


:fool:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2012 09:16 #866 από JimRaptis
Απαντήθηκε από JimRaptis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

JimRaptis έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

JimRaptis έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
:occasion14:


Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση


Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !

Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?

jim :tr_hi: ο νασος ειναι απο τη βουλγαρια,απλως θελει πολυ να γινει ελληνας :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
νασοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο που εισαι ρε φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?


:fool:

Οι Βούλγαροι τα πάνε καλά με το ψάρεμα στα Ελληνικά νερά … έχω εδώ τριγύρω ένα Βούλγαρο τον Boris, τα έχει ξεσκίσει τα έρμα τα ψαράκια…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2012 12:07 - 10/03/2012 15:17 #867 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
www.psarema.gr/forum/118-%CE%91%CF%80%CF...=5&start=2685#234158

Μπραβο Γιωργη Σταμπαμπα ωραιο κ καλοαναθρεμενο ψαρι
με σπινιγκ βγηκε το ψαρι αυτο ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2012 13:20 #868 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ρε Γιώργη !!! Τί λάβρακας ήτανε αυτός ??? ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2012 13:11 #869 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: χθες μ'ενα φιλαρακι πηγαμε για ψαρεματακι.φτωχο αποτελεσμα αλλα κατι ειναι κι απ'το τιποτα.

Ωραια μουρμουρα Μπαμπινο μου.Ειναι ψαρι πεντανοστιμο!!!
Η κρεβατομουρμουρα ειναι ασχημη αλλα και αυτο εξαρταται απο ποια στη κάνει... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Μιχάλης, Γιώργος Βασιλακης και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2012 13:24 #870 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραία μουρμούρα Μπάμπη μπράβο !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.320 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection