Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/02/2012 14:48 #811 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε:




μπραβο φιλε μου!!! μια χαρα θα το δολωσες ειναι σιγουρο ;) εδω ενα ενδεικτικος τροπος, :clapping: :clapping: :clapping: και παλι μπραβο μουτροοοο!!!


Ευχαριστώ Γιωργάρα μου !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2012 14:51 #812 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Συγχαρητηρια Ευτυχη,παντα τετοια!!!Τελικα απο ολα τα ειδη ψαριων εχετε στο νησι... :good: :ok:


ΥΓ-Σε ευχαριστω που κραταs και τη σωστη λειτουργια των τοπικ!!!Αξιοs σε ολα σου... :good: :ok:



Γειά σου Μητσάρα μου , νά σαι καλά !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2012 03:28 #813 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Παντελή για το λαβράκι , έτσι μποφόρια να βλέπω να τρελαίνομαι ! Μπράβο ρε φίλε αλήθεια !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2012 13:59 - 25/02/2012 13:59 #814 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο παντελη.ειχες βαλει φλοτερακι?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2012 15:56 #815 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σε τι τεχνητά χτυπησαν τα λαβρακια Παντελή;

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2012 18:58 - 26/02/2012 19:01 #816 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σε max rapala (πορτοκαλοκιτρινο) και σε χελακι πρασινο αλλ αμα τα πετυχεις και κηνηγανε και σε σκατα χτυπανε!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Πέτρος Κρητικός (pikrit), Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2012 21:50 #817 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους "ψαράδες" , επιτέλους μετα απο ενάμιση μήνα κατάφερα να πάω για ψάρεμα . Πρώτη εξόρμηση το Σάββατο μαζι με τον φιλο Mανωλη Μπαμιες, πρωί για καλαμαρια και μετα για φύλακα , η καλη μέρα απο το πρωί φαίνεται λένε και μάλλον έχουν δίκιο . Ρίχνω το πρωί στις 5 το σκάφος πάω να βάλω μπρος κάτι μετα ρεύματα έπαιζε και μου έκλεινε τα φώτα τελικά το πρόβλημα λύθηκε ξεκινάω φτάνω στον τόπο κατα τις 6 ξεκινάω συρτη και στην πρώτη γυρα συνειδητοποιώ ότι έχω ξεχάσει το κινητό στο αυτοκίνητο μαζεύω πετονια και επιστροφή στο λιμάνι ( ο Μανώλης είχε ξεκινήσει αλλα ευτυχώς δεν με είχε χρειαστεί ) . Η ώρα είχε περάσει και συνέχισα να κάνω συρτη κοντά στο λιμάνι τελικά πήρα δυο καλαμαρια ,έφτασε και Μανώλης και ξεκινήσαμε για μολύβι φύλακα . Τι νεκρά ήταν αυτή ρε παιδιά ...., τα πρώτα ψάρια ( συναγριδες 2-3 κιλά ) τα είδαμε λίγο πριν βγούμε 3 το μεσημέρι !!!!! Τι στα 40 μετρα τι στα 100 τίποτα ... Ακόμα και το ψιλό ήταν λιγοστό .
Την Κυριακή αποφάσισα να πάω για κανένα χταπόδι για την Δευτέρα εκεί να δείτε απογοήτευση ένα με το ζόρι πήρα κάτω απο κιλό και πρέπει να άφησα τουλάχιστον 5 κάτω απο μισό κιλό ......
Το ευχάριστο είναι ότι βρέθηκα στην θάλασσα κάτι που είχα να κάνω αρκετό καιρο !!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αρης ( ARKAlOS ), παντελης κλωναρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2012 22:05 #818 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
παντως φιλε αν εξεραισεις τα ψαρια καλα περασαμε. φαγαμε τα σαντουιτσακια μας τισ σοκοφρετες μας και εγω προσωπικα
πηρα και μαθηματα ψαρεματος με φυλακα. μπραβο φιλε . :stinker: :stinker: :stinker: :stinker:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2012 22:22 #819 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: παντως φιλε αν εξεραισεις τα ψαρια καλα περασαμε. φαγαμε τα σαντουιτσακια μας τισ σοκοφρετες μας και εγω προσωπικα
πηρα και μαθηματα ψαρεματος με φυλακα. μπραβο φιλε . :stinker: :stinker: :stinker: :stinker:


Η αλήθεια είναι ότι μπήκαμε στο νερό οργανωμένοι ... Ψάρια δεν πήραμε αλλα εγώ νομίζω ότι πήρα ένα κιλό απο χθες ...χαχαχα
Να είμαστε καλα να το επαναλάβουμε .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2012 22:33 #820 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σιγουρα φιλε. να σαι παντα καλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.281 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection