- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
Μπάμπης (chief7) έγραψε: στη σκιαθο σε παρομοια περιοχη οπως αναφερει ο θανος τα μπαρμπουνια μεγαλου μεγεθους βγαινουν δυο δυο.οπως ισως ξερετε τα μπαρμπουνια κυκλοφορουν ανα δυαδες κι αν τυχει και πιασεις το ενα εχεις πολλες πιθανοτητες,αν εχετε ριξει στο ιδιο σημειο ή σε κοντινο,να βγαλετε και το δευτερο.
τα πετρομπαρμπουνα οντως γινονται μεγαλυτερα.ειχα βγαλει ενα το οποιο με εντυπωσιασε και δεν ημουν στην αρχη και σιγουρος αν ηταν μπαρμπουνι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπάμπης (chief7) έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.
κομμενο το ρε ,γιατι θα παρεξηγηθω ετσι?
νασο μου δυστυχως εχουμε καταντησει να ψαχνουμε με ολες τις τεχνικες τα ψαρια.αν ολα ηταν νορμαλ,σε διαβεβαιω οτι θα ειχα μεινει στο καστινκ,το οποιο τα παλια χρονια μου εδινε ψαρια κι ετσι δε θα χαλουσα τα ωραιοτατα λεφτουδακια μου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπραβο ρε Νασο!Ετσι ακριβως οπως τα ειπες ειναι τα πραγματα!Εχω βαρεθει τον τελευταιο καιρο,να ακουω ανθρωπους να μηδενιζουν τα παντα!Η φραση δεν υπαρχουν ψαρια εχει γινει καραμελα πια!Ευτυχως που υπαρχουν ανθρωποι,που σχεδιαζουν το ψαρεμα τους,βαζουν κατω ολους τους παραγοντες που προανεφερες και αποδεικνυουν πως ψαρια τελικα υπαρχουν!Εξ'αλλου να μην ξεχναμε πως τα αγαθα κοποις κτωνται...ΝΑΣΟΣ έγραψε:
Μπάμπης (chief7) έγραψε:
ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.
κομμενο το ρε ,γιατι θα παρεξηγηθω ετσι?
νασο μου δυστυχως εχουμε καταντησει να ψαχνουμε με ολες τις τεχνικες τα ψαρια.αν ολα ηταν νορμαλ,σε διαβεβαιω οτι θα ειχα μεινει στο καστινκ,το οποιο τα παλια χρονια μου εδινε ψαρια κι ετσι δε θα χαλουσα τα ωραιοτατα λεφτουδακια μου.
μα κ εγω κανω ακριβως το ιδιο πραγμα μπαμπη απ οτι θα εχεις διαβασει στα αναλογα ποστ μου, βεβαια με εφτιαξε το γεγονος της αλιευσης αξιολογων σφυρνων, κατι που με εκανε να αρχισω κ εγω δειλα δειλα να φτιαχνω μια υποτηπωδης συλογη, για τους ψαγμενους σπιναδορους ετσι θα φαινετε αλλωστε χαχαχαχα, .
εξου κ η αγορα καλαμιου οπως σου αναφερω κ σε αλλο θεμα , το ηθελα αλλα δεν το αποφασιζα ενω εβλεπα οτι το χρειαζομε ενα τετοιο σπινοκαλαμο γιατι με το 1,85 δισπαστο που εχω κρυβομουν πισω απο το δακτυλο μου παροτι μου εδωσε αξιολογες τουρνες.
τελικα με το ψαρεμα πρεπει να εχεις πιοτερους οριζοντες ανοιχτους κ οχι μονο κολημενοι σε μια τεχνικη πχ καστινγκ ( που θελει κ ενα σωρο χρηματα για δολωματα ) κ μετα να γυριζουμε πισω απο ψαρεμα κ να αναθεματιζουμε οτι δεν εχει ψαρια.
Πλεον πρεπει, ΦΥΣΙΚΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΧΡΟΝΟ, να αποκρυπτογραφουμε κ να βαζουμε στο τραπεζι
κ πραγματα που ισως, κακως βεβαιως βεβαιως, πριν να μην τα σκεπτομασταν, ενω οι παλιοι ψαραδες ειχαν βασικη προυποθεση για το τι ψαρεμα θα κανουν.
Να εξηγησω τι εννοω καταρχην να κοιταμε τον καιρο, τον αερα , βεβαια πρπει να ξερουμε την περιοχη καλα για την παρακατω αναφορα μου, πχ
φυσαει νοτιας η ειναι νοτιας στο πεσιμο του εεε τοτε στην περιοχη θα πρπει να σκεφτω πολυ σοβαρα να παω για σερφκαστινγκ στην παραλια της χαρακιας, γιατι ξερω οτι θα ανακατευτει ο βυθος κατι που κανει το σαργο πχ να βγει παραπερα απο τα χαρακια του ακομα κ σε βαθη που δεν θα το πιστευαμε σε ρηχα δλδ νερα γιατι ξερει οτι θα βρει τροφη, το αυτο κ για την μουρμουρα.
Φυσαει ΒΑ ε τοτε θα σκεφτω σοβαρα κ αν εχει κ πανσεληνο να παω για σπιν για τουρνες γιατι θα εχω κ την βοηθεια του αερα να παει μακρυτερα το τεχνητο μου στον καβο.
Για αυτο ανααφερω παραπανω οτι θα πρπει να ξερουμε καλα την περιοχη για να μπουμε σε αυτη την λογικη κ οχι να πηγαινουμε γαι ψαρεμα κουτουραδα κ μετα να λεμε ΑΠΛΑ Κ ΑΟΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΑΡΙΑ , κατι που ισχυει βεβαια κ για αυτο ειδικα πρπει να μπουμε σε αυτη την λογικη.
Ακουω κ αλλων τις αποψεις
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD