- Δημοσιεύσεις: 1762
- Μου αρέσει που έλαβε 2911
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου Ευτυχη,
Οπως και να εχει με τους σαργους νομιζω οτι οι σαργοι σταματανε να τσιμπανε Δεκεμβρη και αρχιζουν παλι απο Απριλιο....για πετονια νομιζω τωρα ειναι εποχη για λαυρακια και καλαμαρια φυσικα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συγχαρητηρια Ευτυχη μου αγαπημενε!Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Χθεσινοβράδινη ψαριά , 3 σαργοί : 1.250 , 1.100 & 750 γρ , πετύχαμε το αποφούρτουνο και τα ψάρια και περάσαμε δόξα το Θεό πολύ όμορφα , καλημέρα σε όλους !
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δε διαφωνουμε Αποστολη καθολου απλα μαλλον τους ψαρευουμε με διαφορετικο τροπο! Ηταν αυγωμενοι φουλ , αλλα δεν τους εμποδισε να καταπιουν τα δολωματα ..Ανα δυο ωρες φιλε εφαγαν σε νυχτερινο ψαρεμα , σε μονοδολι ,ολοκληρη μανα και ολοκληρο θραψαλο 10 εκατοστων δολωμενο με δυο αγκιστρια αμπερντιν 1/0 για καποιο λαβρακι , αλλα μου εκανε την εκπληξη .. !ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Μπραβο Ευτυχη πολυ ωραιοι οι σαργοι ...σπανια βρισκεις τετοιο μεγεθος σα τους 2 τους μεγαλους..
δεν πειραζει να διαφωνουμε σε μερικα θεματα
Αν θες γραψε τι ωρα τσιμπησαν,με τι δολωμα και αν καποιοι ηταν αυγωμενοι
Και αν θελει καποιος να ξερει την ηλικια χοντρικα του σαργου που επιασε μπορει να την βρει απο το παρακατω διαγραμμα αν και ειναι απο Καναρια ειναι παρομοια η καπυλη για Ελλαδα με μικρες διαφορες..το μηκος ειναι το ολικο μηκος οταν ενωσουμε τις 2 ακρες της ουρας μεχρι το κεφαλι... ακομη φαινεται οτι σπανια υπαρχουν σαργοι μεγαλυτεροι απο 7-8 χρονων..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Μπράβο στι φιλαράκι για το λύκο , πανέμορφος , σε τί έφαγε και πόσο ζυγίστηκε ο λάβρακας ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD