Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

01/02/2013 01:02 #1201 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου Ευτυχη,

Οπως και να εχει με τους σαργους νομιζω οτι οι σαργοι σταματανε να τσιμπανε Δεκεμβρη και αρχιζουν παλι απο Απριλιο....για πετονια νομιζω τωρα ειναι εποχη για λαυρακια και καλαμαρια φυσικα


Γειά σου Αποστόλη , φίλε θα με βρείς εκ διαμέτρου αντίθετο !
Φιλικά πάντα και κουβέντα κάνουμε βέβαια ! Δεκέμβρη μεχρι Μαρτη Απρίλη είναι η εποχή της φουρτούνας και κατα σύνέπεια κ του σαργού!!!
Εξαρτάται πάντα με ποιά τεχνική τα ψαρεύεις αυτά τα ψάρια , μπορεί να ποστάρω μερικά ψάρια που έβγαλα χθές με φουρτουνα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 01:12 #1202 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο στι φιλαράκι για το λύκο , πανέμορφος , σε τί έφαγε και πόσο ζυγίστηκε ο λάβρακας ?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 05:46 #1203 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου Ευτυχη δοκτορα!!!!!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 06:33 #1204 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Χθεσινοβράδινη ψαριά , 3 σαργοί : 1.250 , 1.100 & 750 γρ , πετύχαμε το αποφούρτουνο και τα ψάρια και περάσαμε δόξα το Θεό πολύ όμορφα , καλημέρα σε όλους !

Συγχαρητηρια Ευτυχη μου αγαπημενε! :bye: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 07:34 #1205 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και σου το χω πει,αδερφε μου Ευτυχη!Πριν απο καθε ψαρεμα,να με περνεις τηλεφωνο να σε ευλογω!Ειδες τι σαργους εβγαλες;Κατευθειαν απο το τζουρασικ παρκ! :lol2: :lol2: :lol2: Μπραβο αγορινα μου,παντα τετοια!Το αξιζεις αδερφε μου! :good: :give_rose: :give_heart:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 07:47 #1206 από Γιάννης-Χανιά
Απαντήθηκε από Γιάννης-Χανιά στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Ευτύχη πολλοι καλοί οι σαργοί..
αντε να δουμε ποτε θα τα πουμε :pleasantry: συντεκνε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 08:54 #1207 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Ευτυχη πολυ ωραιοι οι σαργοι ...σπανια βρισκεις τετοιο μεγεθος σα τους 2 τους μεγαλους..
δεν πειραζει να διαφωνουμε σε μερικα θεματα ;D
Αν θες γραψε τι ωρα τσιμπησαν,με τι δολωμα και αν καποιοι ηταν αυγωμενοι
Και αν θελει καποιος να ξερει την ηλικια χοντρικα του σαργου που επιασε μπορει να την βρει απο το παρακατω διαγραμμα αν και ειναι απο Καναρια ειναι παρομοια η καπυλη για Ελλαδα με μικρες διαφορες..το μηκος ειναι το ολικο μηκος οταν ενωσουμε τις 2 ακρες της ουρας μεχρι το κεφαλι... ακομη φαινεται οτι σπανια υπαρχουν σαργοι μεγαλυτεροι απο 7-8 χρονων..
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 17:19 #1208 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Μπραβο Ευτυχη πολυ ωραιοι οι σαργοι ...σπανια βρισκεις τετοιο μεγεθος σα τους 2 τους μεγαλους..
δεν πειραζει να διαφωνουμε σε μερικα θεματα ;D
Αν θες γραψε τι ωρα τσιμπησαν,με τι δολωμα και αν καποιοι ηταν αυγωμενοι
Και αν θελει καποιος να ξερει την ηλικια χοντρικα του σαργου που επιασε μπορει να την βρει απο το παρακατω διαγραμμα αν και ειναι απο Καναρια ειναι παρομοια η καπυλη για Ελλαδα με μικρες διαφορες..το μηκος ειναι το ολικο μηκος οταν ενωσουμε τις 2 ακρες της ουρας μεχρι το κεφαλι... ακομη φαινεται οτι σπανια υπαρχουν σαργοι μεγαλυτεροι απο 7-8 χρονων..

Δε διαφωνουμε Αποστολη καθολου απλα μαλλον τους ψαρευουμε με διαφορετικο τροπο! Ηταν αυγωμενοι φουλ , αλλα δεν τους εμποδισε να καταπιουν τα δολωματα ..Ανα δυο ωρες φιλε εφαγαν σε νυχτερινο ψαρεμα , σε μονοδολι ,ολοκληρη μανα και ολοκληρο θραψαλο 10 εκατοστων δολωμενο με δυο αγκιστρια αμπερντιν 1/0 για καποιο λαβρακι , αλλα μου εκανε την εκπληξη .. !
Δυο βδομαδες πιο πριν πηρε φιλος και τα ειδα 4 ψαρια ανω του κιλου σε φουρτουνα 50 χιλιομετρα μακρια απο κει που ειμασταν προχθες , οποτε μαλλον υπαρχουν αρκετα ψαρια τετοιου μεγεθους .. Ευτυχώς ακόμα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2013 17:27 #1209 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλαράκια μου όλους σας ευχαριστω , να στε καλα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2013 05:13 #1210 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Μπράβο στι φιλαράκι για το λύκο , πανέμορφος , σε τί έφαγε και πόσο ζυγίστηκε ο λάβρακας ?


Νασαι καλά Ευτύχη σευχαριστώ έφαγε σε μαύρο σκουλήκι ντόπιο αλλά δεν ζυγίστηκε γιατί δεν διαθέτω ζυγαριά!!!! :yes3:
Να ανταποδώσω αδερφέ οι σαργοί σου πραγματικά πολυ καλοι!!! :victory:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.278 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection