Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/02/2013 20:01 #1231 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ερβη με ποιο τροπο ψαρεψες το λαυρακι και τα σαφριδια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2013 20:19 #1232 από Eρβης
Απαντήθηκε από Eρβης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Λουκά με συρτή απέξω ραγλου άσπρο εκινη τη μέρα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2013 20:27 #1233 από Eρβης
Απαντήθηκε από Eρβης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Λουκά να ξηρής ότι τα λαβράκια ότι τρώνε σήμερα δεν το τρώνε αυριο νόμος αυτό πάντα θέλουν ψάξιμο και αν καταφερης να βγάλης δύσκολο ψάρι,ενώ τα σαφρίδια αν έχει βγαζης ευκολα με ότι νάνε ραγλου η τεχνητά ψαράκια,βράδι πάντα εδώ που πιγένο εγώ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2013 21:38 #1234 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ερβη να σαι καλα.Συγχαρητήρια που το παλευεις και τωρα τον χειμωνα.Εγω απ εξω δεν τα εχω ψαρεψει ποτε.Τα ψαρευω απο βαρκα με την τεχνικη της συρτης.Τα λαυρακια ειναι δυσκολα,θελουν ψαξιμο,θελουν εναλλαγες τεχνιτων,θελουν την ωρα τους κι αρκετη τυχη.Τα σαφριδια απο την αλλη,μου κανει εντυπωση που τα εβγαλες τετοια εποχη.Εμεις τα βγαζουμε απο μα'ι'ο ιουνιο μεχρι σεπτεμβριο οκτωβριο και ισως να τυχει και καμια σεζον μεχρι αρχες νοεμβριου με συρτη η με τσαπαρι κατα δεκαδες.Βεβαια να ομολογισω πως δεν εχω δοκιμασει ποτε χειμωνα να ψαρεψω τετοιου ειδους ψαρια.Για να μην παρεξηγηθω να πω πως αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις παντα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Eρβης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2013 17:10 #1235 από Eρβης
Απαντήθηκε από Eρβης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

loukas έγραψε: Ερβη να σαι καλα.Συγχαρητήρια που το παλευεις και τωρα τον χειμωνα.Εγω απ εξω δεν τα εχω ψαρεψει ποτε.Τα ψαρευω απο βαρκα με την τεχνικη της συρτης.Τα λαυρακια ειναι δυσκολα,θελουν ψαξιμο,θελουν εναλλαγες τεχνιτων,θελουν την ωρα τους κι αρκετη τυχη.Τα σαφριδια απο την αλλη,μου κανει εντυπωση που τα εβγαλες τετοια εποχη.Εμεις τα βγαζουμε απο μα'ι'ο ιουνιο μεχρι σεπτεμβριο οκτωβριο και ισως να τυχει και καμια σεζον μεχρι αρχες νοεμβριου με συρτη η με τσαπαρι κατα δεκαδες.Βεβαια να ομολογισω πως δεν εχω δοκιμασει ποτε χειμωνα να ψαρεψω τετοιου ειδους ψαρια.Για να μην παρεξηγηθω να πω πως αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις παντα.

Φίλε Λουκά όπως το λες τα λαβράκια θέλουν πολλή τύχη να τα πιασης αλά δεν τα ψάχνω και πόλη κάνω το ψάρεμα μου και αν κατση,και ότι κατση καλοδεχούμενο άρχει να έχει και ανάλογο μέγεθος αλιος επιστρέφη πίσω,Λιπών εγω απο εδω απο Iουνιο μεχρι Νοέμβριο βγάζω τα κοκαλιά,μήπως τα μπερδευεις γιατί μοιάζουν λίγο??αλά πιο πολλή πιστεύω πως αλά νερά εκεί και αλά εδώ,ενώ τώρα τα σαφρίδια έχει σκεδων όλο το χρόνο πλην 2 - 3 μήνες άρχει να τα πετιχης,αυτά από δικαμου ψαρέματα και εμπιρια τώρα αν κάνω λάθος ας μας βοηθήση καπιος φίλος πιο εμπιρος ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2013 21:30 #1236 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ερβη οταν βγαζουμε υπαρχουν και απο τα δυο ειδη,δηλαδη και σαφριδια και κοκαλια.Δεν ειμαι σιγουρος εαν καποιο απ τα δυο υπερτερει σε αριθμο η υπαρχουν περιπου στο ιδιο ποσοστο διοτι δεν τα εχω ψαξει ποτε ,αλλα και ουτε γνωριζω και ποιο ειναι το κοκκαλι και ποιο το σαφριδι παρολο που οι διαφορες τους ειναι εμφανεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2013 18:17 #1237 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Eρβης έγραψε: Φίλε Λουκά με συρτή απέξω ραγλου άσπρο εκινη τη μέρα

βαζεις μπουλντο και μετα παραμαλλο με το ραγλου ή μπομπαρδα?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2013 16:31 #1238 από Eρβης
Απαντήθηκε από Eρβης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

Eρβης έγραψε: Φίλε Λουκά με συρτή απέξω ραγλου άσπρο εκινη τη μέρα

βαζεις μπουλντο και μετα παραμαλλο με το ραγλου ή μπομπαρδα?

Φιλε μου μπομπαρδα και μετα παραμαλλο 25αρι αορατο 1.50μετρο περιπου και το ραγου με μολυβοκεφαλή.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2013 07:36 #1239 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2013 08:05 #1240 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε νασο πρεπει να μου κανεις σεμιναρια για να κανω για κανενα γοφαρακι οταν δεν μπωρο να παω με το σκαφος...απο τροπο αρματωσιας μεχρι το δωλομα......οποτε μπωρεις φιλε θα σου ειμαι υποχρεως......(απο ακτη ειμαι τουβλο δεν εχω ασχοληθει ποτε )χαχαχαχχαχαχαχαχαχ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.340 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection