Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

03/03/2013 08:10 #1241 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευχαρηστως γιαννη οτι ξερω κ μπορω να το μοιραστω μαζι σας ειναι στην διαθεση σου,
φυσικα για γοφαρι δεν μιλαμε πλεον για 18αρι παραμαλο εκει αλλαζουν τα πραγματα μιας κ ο αντιπαλος ειναι σοβαρος κ οχι κανενα φλωροψαρο χαχαχα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2013 08:12 #1242 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
χαχαχαχαχαχ σωστος φιλε εχω πιασει πολλα με το σκαφος με πετονια στο χερι και νωπη ζαργανα.....εργαλεια 80 μανα στο καρουλι και 52 παραμαλο.....τωρα τι καλαμι τι πετονια η νημα τι αρμτωσια κτλ απο ακτη ειπαμε ΤΟΥΒΛΟ χαχαχαχχαχαχαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2013 08:46 #1243 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.


κομμενο το ρε ,γιατι θα παρεξηγηθω ετσι?
νασο μου δυστυχως εχουμε καταντησει να ψαχνουμε με ολες τις τεχνικες τα ψαρια.αν ολα ηταν νορμαλ,σε διαβεβαιω οτι θα ειχα μεινει στο καστινκ,το οποιο τα παλια χρονια μου εδινε ψαρια κι ετσι δε θα χαλουσα τα ωραιοτατα λεφτουδακια μου.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2013 18:45 #1244 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Οι καθημερινες και αποτελεσματα δεν ειχαν σχολια ο θανος με αναγκασε να φτιαξω θεμα .Οντος εντηποσιακο και συναμα σπανιο μπαρμπουνι το αλιευμενο εκ χειρος θανου ,ενα ψαρι που ζει απο οσο ξερω σε λασπουρια σχετικα βρομικο ψαρι αλα τοοοοσο νοστιμο ,μπραβο ρε θανο αυτα τα κοματια κανουν την διαφορα στο ψαρα ,γινοντε πλεον σημεια αναφορας (προ και μετα γεγονοτος)Αυτη εξαλου ειναι και η μαγια του ψαρεματος μεχρι να το αντικρησηεις ,πολες φορες δεν ξερεις τι ειναι και παλι ΜΠΡΑΒΟ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2013 18:52 #1245 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εδω ειναι τα σχολια Παντελη μου απο το καθημερινεs και αποτελεσματα!!!

Το πετρομπαρμπουνο φτανει μεχρι το 1 κιλο βαροs!!!Πραγματι ειναι απο τα αγαπημενα μου ψαρια τα μπαρμπουνια!!!Πεντανοστιμα!!!


Συγχαρητηρια Θανο! :bye: :good:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2013 21:04 #1246 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

παντελης κλωναρης έγραψε: Οι καθημερινες και αποτελεσματα δεν ειχαν σχολια ο θανος με αναγκασε να φτιαξω θεμα .Οντος εντηποσιακο και συναμα σπανιο μπαρμπουνι το αλιευμενο εκ χειρος θανου ,ενα ψαρι που ζει απο οσο ξερω σε λασπουρια σχετικα βρομικο ψαρι αλα τοοοοσο νοστιμο ,μπραβο ρε θανο αυτα τα κοματια κανουν την διαφορα στο ψαρα ,γινοντε πλεον σημεια αναφορας (προ και μετα γεγονοτος)Αυτη εξαλου ειναι και η μαγια του ψαρεματος μεχρι να το αντικρησηεις ,πολες φορες δεν ξερεις τι ειναι και παλι ΜΠΡΑΒΟ

Απο οσα εχω διαβασει Παντελη,οντως το μπαρμπουνι,συχναζει σε λασπουριες,συνανταται ομως και σε τοπους με μεγαλα βαθη,με φυκιαδες και διασπαρτες πετρες!Τετοιος ειναι ο βυθος που ψαρεψα χθες!Ευχαριστω για τα καλα σου λογια φιλαρακι μου!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": παντελης κλωναρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2013 21:06 #1247 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Εδω ειναι τα σχολια Παντελη μου απο το καθημερινεs και αποτελεσματα!!!

Το πετρομπαρμπουνο φτανει μεχρι το 1 κιλο βαροs!!!Πραγματι ειναι απο τα αγαπημενα μου ψαρια τα μπαρμπουνια!!!Πεντανοστιμα!!!


Συγχαρητηρια Θανο! :bye: :good:

Οντως νοστιμο ψαρι Δημητρη!Σε ευχαριστω φιλε!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": παντελης κλωναρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2013 10:13 #1248 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
στη σκιαθο σε παρομοια περιοχη οπως αναφερει ο θανος τα μπαρμπουνια μεγαλου μεγεθους βγαινουν δυο δυο.οπως ισως ξερετε τα μπαρμπουνια κυκλοφορουν ανα δυαδες κι αν τυχει και πιασεις το ενα εχεις πολλες πιθανοτητες,αν εχετε ριξει στο ιδιο σημειο ή σε κοντινο,να βγαλετε και το δευτερο.
τα πετρομπαρμπουνα οντως γινονται μεγαλυτερα.ειχα βγαλει ενα το οποιο με εντυπωσιασε και δεν ημουν στην αρχη και σιγουρος αν ηταν μπαρμπουνι.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2013 17:17 #1249 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο θανο.
μην το λες εχω πιασει στην νεαπολη σε βραδυνο ψαρεμα για μουρμουρες κ τσιπουρες με δολωμα μαυρο μπαρμπουνι 780 γρ ουαου!!!!1
βεβαια μια φορα αυτο συνεβει , αλλα να ξερεις οτι κ απο την δουλεια μου γνωριζω κ εχω εμπορευτει μπαρμπουνια χοντρα , εισαγης βεβαιως βεβαιως 600αρια - 700αρια ειχαν νουμερα δλδ αναλογα με το βαρος.,
κ παλι μπραβο υπεροχα χρωματα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2013 17:26 #1250 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τα πετρομπαρμπουνα το λεει κ το ονομα συχναζουν πιοτερο σε φυκιαδες στην πρωτη αποχη του τοπου κ γυρνοβολαει αναμεσα στα μαρουλακια,
κοντινα χαρακια αλλα οχι σε σκετα βραχωδη μερη οπως ο σαργος πχ θελει κ την πρασιναδα του με την οποια αποτελει κ μερος της διατροφης του.
εχει αλλα χρωματα απο τα κοινα μπαρμπουνια η κοτσομουρες κ συχνα η ραχη ειναι καφε σκουρα για να μην γινετε αντιληπτο απο τα ψαρια που περιπολουν στα μεσονερα κ ψαχνουν τον βυθο για υποψηφια θηραματα.
μια φορα ειχα παει στα ρηχα στις λουμπες για να πιασω με την αποχη αθερινακι για δολο για ζαργανες βρηκα μεσα σε μια λουμπα παγιδευμενο ενα πετρομπαρμπουνο που προφανως το ειχε πεταξει εξω η φουρτουνα.
Ηταν τοσο ομορφο παροτι θα μπορουσες να το κρατησεις για φαγητο , δεν ηταν δλδ τοσο μα τοσο μικρο, που δεν μπορεσα να αντισταθω στην ομορφια του κ το απελευθερωσα με πολυ μεγαλη χαρα κ ικανοποιηση μπορω να πω.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μενιδιάτης, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.303 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection