Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

14/11/2012 08:39 #1151 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Danton (Δημήτρης) έγραψε: Μυλοκόπι περίπου 2 κιλά πιασμένο τη Δευτέρα που μας πέρασε.

Συγχαρητηρια γιατρε μου!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2012 10:30 - 14/11/2012 10:30 #1152 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο Δημητρη για το μυλοκοπι!Να ξερεις πως ειναι κρυφος μου ποθος να πιασω ενα τετοιο ψαρι καποια στιγμη φιλε!Δωσε μας μερικες πληροφοριες σχετικα με το πως το ψαρεψες!Δολωμα,αρματωσια,τεχνικη κλπ κλπ!Και παλι μπραβο σου φιλαρακι μου! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2012 11:14 #1153 από Miltos
Απαντήθηκε από Miltos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο στο Δημητρη!!! εγω ειχα πιασει ενα τετοιο ψαρι πριν 1 χρονο περιπου, γυρω στο 1 κιλο, ψαρευοντας στα νεα Μουδανια χαλκιδικης με δολωμα σαρδελα σε πολυαγκιστρο στον αφρο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2012 16:33 #1154 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβω Δημητρη ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΥΛΟΚΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2012 19:23 - 14/11/2012 19:24 #1155 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Mπραβο φιλε ι.χ.θ.υ.ς για τη συναγριδα και τον σηκιο αν ειδα καλα!Heavy casting να υποθεσω;

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2012 19:33 #1156 από ι.χ.θ.υ.ς.{ΚΩΣΤΑΣ}
Απαντήθηκε από ι.χ.θ.υ.ς.{ΚΩΣΤΑΣ} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευχαριστω Θανο.απο βραχια την εβγαλα,δολωμα σουπιδακι σε 45 αρι παραμαλλο με διπλο αγκιστρι 3/0.το πρωι ειχα δυνατοτερο χτυπημα που δεν καταφερα να σηκωσω γιατι μου εκοψε το παραμαλλο!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2012 20:59 #1157 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τα δίκιλα πάνε κι έρχονται σήμερα.
Συγχαρητήρια και στους δύο!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ι.χ.θ.υ.ς.{ΚΩΣΤΑΣ}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2012 06:38 #1158 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: μπραβο Δημητρη για το μυλοκοπι!Να ξερεις πως ειναι κρυφος μου ποθος να πιασω ενα τετοιο ψαρι καποια στιγμη φιλε!Δωσε μας μερικες πληροφοριες σχετικα με το πως το ψαρεψες!Δολωμα,αρματωσια,τεχνικη κλπ κλπ!Και παλι μπραβο σου φιλαρακι μου! :good:


Συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση φίλε μου.

Από ότι ξέρω τα μυλοκόπια συχνάζουν σε λασπώδεις βυθούς όπως είναι και αυτός που πιάστηκε.

Τεχνική casting, το συνηθισμένο δόλωμα που χρησιμοποιώ είναι λωρίδες μάνας αλλά το ψάρι της φωτογραφίας πιάστηκε σε ολόκληρο ακροβάτη. Δουλεύει επίσης και το μαύρο θηκαρήσιο σκουλήκι.

Αρματωσιά μπορείς να βάλεις συρόμενη με σισσυ ή συρόμενο διπλάρι πάλι με σίσσυ ανάμεσα στα δύο παράμαλλα.

Πρέπει να βάλεις μαιμουδάκι και να έχεις λυτά τα φρένα γιατί είναι πολύ δυνατό ψάρι και τραβάει απότομα.

Αυτά γνωρίζω, δεν είμαι βέβαια και πολύ ειδικός, πρώτη φορά βγάζω τόσο μεγάλο μυλοκόπι, οπότε αν γνωρίζει κάποιος άλλος φίλος κάτι περισσότερο μπορεί να μας ενημερώσει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2012 09:45 #1159 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο και παλι μπραβο και στους δυο σας. :give_rose:
μυλοκοπια εχω βγαλει 3 φορες και εχω διαπιστωσει τα εξης.
τρωνε καλα στον ακροβατη,δεν εχουν το τσαμπουκαλιδικο το τραβηγμα,ερχονται ευκολα,αν και βαρια,αλλα οταν πανε να σου τη κανουν να εισαι προετοιμασμενος.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ι.χ.θ.υ.ς.{ΚΩΣΤΑΣ}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2012 19:41 #1160 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο και στους δυο σας.
Ετσι να ανεβαινουν τα κιλα σιγα σιγα :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ι.χ.θ.υ.ς.{ΚΩΣΤΑΣ}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.313 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection