- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ναι έδωσεΔήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) έγραψε: Σιναν εδωσε ψαρια η Μαρμαριτσα μετα απο πολυ καιρο...!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: γεια σας κ απο μενα κ μπραβο στον βασιλη για την ψαρια του,
κοιτα γιωργο να δεις απο εδω κ περα τα ψαρια θα ξεκινανε σιγα σιγα να γιαλωνουν για να γεννησουν αυτο ειναι το μονμο σιγουρο.
Για αυτο οπως θα δεις στον καφενε που εγραψα απο νεα που ειχα απο κατω στο χωριο εχουν πεσει συναγριδες , μεγαλα ψαρια, εχουν γιαλωσει δλδ κ προφανως ο λογος ειναι οτι ερχοντε για να γεννησουν.
Μιλησα με φιλο ψαρα κ μου ειπε οτι εκτος απο το ζωντανο που ειναι το στανταρ για τις συναγριδες χτυπανε μονο στην φρεσκια σουπια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε:
JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
συγνωμη ρε παιδια που θα σχολιασω εδω αλλα υπαρχει θεμα.να γινει αμεση τροποποιηση του νομο και το μηνα μαιο και για ολο το χρονο να απαγορευθει το ψαρεμα και στο σιναν.η μηχανη ξεκινησε κι αντε να σταματησει.Σινάν (Surfcaster) έγραψε: χτες με θέα την χιονισμένοι Σαμοθράκη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD