Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

19/02/2012 11:56 #801 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

πανος έγραψε: γεια σε ολους σας! ειναι η πρωτη μερα και η πρωτη φορα που γραφω κατι! θα ηθελα να σας ρωτισω αν αξιζει τον κοπο να δοκιμασω ενα ψαρεμα μια απο τις επομενες μερες? κατι ο καιρος,κατι αυτα που ακουω κ διαβαζω οτι δηλαδη ειναι κρυα τα νερα αυτη την εποχη και δεν παιζουν ψαρια με εχουν αποθαρινει κ εχω πανω απο ενα μηνα να πραγματοποιησω καποια ψαρευτικη εξορμιση. ευχαριστω πολυ! καλες ψαριες σε ολους σας!!!!!!!!!!!!

Πανο,το ψαρι θελει υπομονη και η γκομενα κυνηγι!Ετσι δε λενε;Η γνωμη μου ειναι πως αυτη η ρηση ειναι σωστη,με τη μονη διαφορα πως το ψαρι θελει και τα δυο!Και υπομονη και κυνηγι!Μην το σκεφτεσαι καθολου λοιπον και βουρ στη θαλασσα!Κερδισμενος θα βγεις,πιασεις δεν πιασεις ψαρια!!Να εισαι καλα φιλε... :give_rose:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 12:01 #802 από πανος
Απαντήθηκε από πανος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα και σε εσενα Μπαμπη και ευχαριστω παπα πολυ γι την αμεση ανταποκριση! συμφωνω μαζι σου οτι το ψαρεμα δεν ειναι μονο το αποτελεσμα αλλα ολη η διαδικασια! γι΄αυτο να ξανα κανω την ερωτηση λιγο διαφορετικα. που θα μου πεοτεινατε να ψαρεψω (λιμανι, παραλια) την συγκεκριμενη εποχη κ με τις δεδομενες καιρικες συνθηκες? και με ποια τεχνικη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 12:21 - 19/02/2012 12:22 #803 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
πανο δε ξερω με ποια τεχνικη ψαρευεις εσυ.
εγω σα πρωτη επιλογη θα ειχα ενα εγγλεζακι σε καποιο ντοκο που να γνωριζεις βαθος,βυθο και ισως πιο παλια να εχεις ψαρεψει με καλα αποτελεσματα και σα δευτερη βεβαια ενα light casting σε μια ωραια παραλια,να βαλεις 2 καλαμακια,με ψιλα παραμαλλα, πολυθρονιτσα,καφεδακος και αναμονη με τον ηλιο απο πανω σου να σε λουζει :XXsunsmile:
αληθεια,απο ποια περιοχη εισαι?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 13:25 #804 από πανος
Απαντήθηκε από πανος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
απο ζωγραφου ειμαι μπαμπη. εσυ? με το εγγλεζικο εχω ασχοληθει ελαχιστα και με οχι και τοσο καλα αποτελεσματα. ισως δεν γνωριζω καλα την τεχνικη, ισως δεν εχω βρει το καταλληλο μερο, ισως.... οποτε μαλλον για casting σε καποια κοντινη σην αττικη παραλια με βλεπω!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2012 19:36 #805 από πανος
Απαντήθηκε από πανος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μηπος καποιος ξερει κανεναν κοντινο προορισμο στην αθηνα για casting η εγγλεζικο? αν καποιος γνωριζει κ θελει να βοηθησει τον ευχαριστω εκ των πρωτερων!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2012 22:25 #806 από ssppiirrooss
Απαντήθηκε από ssppiirrooss στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγω παντως χθες στη παχη με τον αδελφο μου επιασα 2 χανους με καστινγκ και ο αδελφος μου με εγγλεζικο τιποτα,,,!! :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2012 19:30 #807 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σημεια των καιρων σπυρο.πανο μενω στο βολο μονιμα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2012 02:18 #808 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θάνο μου σε ευχαριστώ !
Γιώργο ευχαριστώ δυναμίτη και ας μήν είχε σήμα και δεν ακουγα πως δολωνουν το σκαρτσινι χαχχαχαχαχα!!!
Πιστευω πως το δολωσα σωστα τελικά !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2012 10:42 #809 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος



μπραβο φιλε μου!!! μια χαρα θα το δολωσες ειναι σιγουρο ;) εδω ενα ενδεικτικος τροπος, :clapping: :clapping: :clapping: και παλι μπραβο μουτροοοο!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2012 10:46 #810 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Ευτυχη,παντα τετοια!!!Τελικα απο ολα τα ειδη ψαριων εχετε στο νησι... :good: :ok:


ΥΓ-Σε ευχαριστω που κραταs και τη σωστη λειτουργια των τοπικ!!!Αξιοs σε ολα σου... :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.294 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection