Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/04/2013 08:40 #1281 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Ευτύχη, πολύ ωραία, (ειναι οι εποχή τους τώρα οι λούτσοι??) :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2013 10:42 #1282 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Εμειs τα ειπαμε....Συγχαρητηρια Ευτυχη μου!!! :good: :give_heart:


Να σαι καλα Μήτσο μου !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2013 10:45 #1283 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ντακος Χρυσοβαλαντης έγραψε: Μπράβο Ευτύχη, πολύ ωραία, (ειναι οι εποχή τους τώρα οι λούτσοι??) :hello:


Ντάκο όλο το χρόνο θα τους βρείς στα λιμάνια , το χειμώνα λιγότερα ψαρια αλλα μεγαλύτερα , σιγα σιγα θα αρχισουν ν βγαινουν περισσότεροι τουρνάδες .. Για την ιστορία , βγήκαν μερικοί 4+ στα Χανια απο φίλους όπως κ αρκετά λαβράκια 2,500 ώς 5 κιλά στο spnning , να σαι καλα φίλε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2013 10:48 #1284 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κάλυμνος έγραψε: Συγχαρητήρια Ευτύχη ωραία ψάρια!


Σε ευχαριστώ πολύ , μα πές μου το όνομα σου , για να μην ευχαριστώ ένα νησι χααχχα , να σαι καλα !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2013 11:46 #1285 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτύχη εντάξει μη κολάς στο όνομα δεν έχει σημασία το ίδιο κάνει,από μεταγραφή μένω στην όμορφη Κρήτη, αρκούν οι καλοί τρόποι σου να σαι πάντα καλά !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2013 15:11 #1286 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:wav: :wav: Μπραβο Ευτυχη ΑΞΙΟΣ :wav: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2013 16:15 #1287 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τα μισα απο αυτα που πιανεις αν τα διωχνες προς τα βορεια ......................

Θα βλεπαμε κι εμεις κανα ψαρι!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:



Μπραβο Ευτυχη !!! :wav: :wav:
Πολυ καλα και αποτελεσματα και συχνα!!! :ok: :ok: :ok: :ok:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2013 01:34 #1288 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κάλυμνος έγραψε: Ευτύχη εντάξει μη κολάς στο όνομα δεν έχει σημασία το ίδιο κάνει,από μεταγραφή μένω στην όμορφη Κρήτη, αρκούν οι καλοί τρόποι σου να σαι πάντα καλά !


Καλώς μας όρισες τότε φίλε μου και ελπίζω να χαίρεσαι τη διαμονή σου , παρεπιπτόντως φανταστικά τα αποτελέσματα σου και που ξερεις μπορεί να τα πούμε σε καμια παραλία κάποια στιγμή !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2013 01:35 #1289 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: :wav: :wav: Μπραβο Ευτυχη ΑΞΙΟΣ :wav: :wav:


Νά σαι καλα Τσέλ !!! Σε ευχαριστώ !!! :non_banana1
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2013 01:36 #1290 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} έγραψε: Τα μισα απο αυτα που πιανεις αν τα διωχνες προς τα βορεια ......................

Θα βλεπαμε κι εμεις κανα ψαρι!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:



Μπραβο Ευτυχη !!! :wav: :wav:
Πολυ καλα και αποτελεσματα και συχνα!!! :ok: :ok: :ok: :ok:


Προσπαθώ να τα διώξω Κωστή προσπαθώ χααχαχχα, να σαι καλα Κωστη , τα αποτελέσματα μόνο φαίνονται και όχι οι πίτες που ήταν αμέτρητες !
Αυτη ειναι όμως και η ομορφιά του ψαρέματος !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.319 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection