Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

28/05/2013 12:20 #1311 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα.Σημερα μπορεσα και βγηκα κι εγω για ψαρεμα μετα απο δυο εβδομαδες.Παρολο που δεν φυσουσε το ξημερωμα η θαλασσα ητανε φορτωμενη απο τον νοτια των προηγουμενων ημερων και με ταλαιπωρησε αρκετα.Μετα απο πολυ ψαξιμο κανοντας συρτη αφρου αλλα και τσαπαρι καταφερα κι εβγαλα εννια σαφριδια κι εννια σκουμπρια.Εβγαλα κι αλλα τοσα σχεδον, μικροτερα σκουμπρια τα οποια επεστρεψαν στην γαλανη για να μεγαλωσουν.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 00:41 #1312 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αργά μέν αλλά ..Ρε ΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ τι θηρια ηταν αυτα αδερφάκι μου ???
Πολλά μπράβο !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 11:31 #1313 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Αργά μέν αλλά ..Ρε ΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ τι θηρια ηταν αυτα αδερφάκι μου ???
Πολλά μπράβο !!!

Ευχαριστω Ευτυχη μου ,να σαι παντα καλα και ασηκωτα ψαρια στα αγκιστρια σου...Αλλα σε ποια απο ολα αναφερεσαι?Στο μαυρο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 04:56 - 01/06/2013 04:59 #1314 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρης (lagg 3) έγραψε: Το ψαρι πιαστηκε με γεωσκοληκα,50αρι διπλαρομενο παραμαλο,45αρα μανα, σε ενα καλαμι (carp)3LB.Ειχε μηκος 1,27μ.

Πολλα συγχαρητηρια Δημητρη,να εισαι καλα!Δωσε λιγεs πληροφοριεs για το συγκεκριμενο ψαρι σε εμαs που δεν γνωριζουμε πολλα για τα ποταμισια!!!
Να εισαι παντα καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 10:30 #1315 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Αργά μέν αλλά ..Ρε ΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ τι θηρια ηταν αυτα αδερφάκι μου ???
Πολλά μπράβο !!!

Ευχαριστω Ευτυχη μου ,να σαι παντα καλα και ασηκωτα ψαρια στα αγκιστρια σου...Αλλα σε ποια απο ολα αναφερεσαι?Στο μαυρο?


Στο μαυρο στα κοκκινα , απο που να ξεκινησω με σενα Αρη και που να τελειωσω !!!!
Μαγκας μεγαλος σε ολα σου φιλε!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 10:31 #1316 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Δημητρη , ωραιο ψάρι !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 10:34 #1317 από johntg6
Απαντήθηκε από johntg6 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Δημήτρης (lagg 3) έγραψε: Το ψαρι πιαστηκε με γεωσκοληκα,50αρι διπλαρομενο παραμαλο,45αρα μανα, σε ενα καλαμι (carp)3LB.Ειχε μηκος 1,27μ.

Πολλα συγχαρητηρια Δημητρη,να εισαι καλα!Δωσε λιγεs πληροφοριεs για το συγκεκριμενο ψαρι σε εμαs που δεν γνωριζουμε πολλα για τα ποταμισια!!!
Να εισαι παντα καλα! :give_rose:


Δημήτρη μάλλον γουλιανός είναι!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2013 17:06 #1318 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα κ απο μενα κ πολλα συγχαρητήρια για τον γουλιανο υπεροχο ψαρι κ προφανως θαχαι κ καλη μαχη

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2013 10:05 #1319 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κατσε ρε μπαμπη. Κ τωρα τι θες να σου πουμε μπραβο επειδη εαφησες ενα λουτσοποτλο δλδ ?
Μετα απο ενα μηνα θα ξαναμπω στο σαιτ να αποφυγω τα καλολογα του φίλου μου χαχα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2013 09:47 #1320 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλυτερα να μασας παρα να γραφεις :rofl: :rofl: :rofl:
καλημερα νασουλη μου :2:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.308 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection