Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

07/03/2013 17:27 #1251 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: στη σκιαθο σε παρομοια περιοχη οπως αναφερει ο θανος τα μπαρμπουνια μεγαλου μεγεθους βγαινουν δυο δυο.οπως ισως ξερετε τα μπαρμπουνια κυκλοφορουν ανα δυαδες κι αν τυχει και πιασεις το ενα εχεις πολλες πιθανοτητες,αν εχετε ριξει στο ιδιο σημειο ή σε κοντινο,να βγαλετε και το δευτερο.
τα πετρομπαρμπουνα οντως γινονται μεγαλυτερα.ειχα βγαλει ενα το οποιο με εντυπωσιασε και δεν ημουν στην αρχη και σιγουρος αν ηταν μπαρμπουνι.


Σωστος ο μπαμπης εξου κ οταν τα βλεπεις στα διχτυα ειναι πιασμενα δυο δυο συνηθες φαινομενο

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2013 17:42 #1252 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.


κομμενο το ρε ,γιατι θα παρεξηγηθω ετσι?
νασο μου δυστυχως εχουμε καταντησει να ψαχνουμε με ολες τις τεχνικες τα ψαρια.αν ολα ηταν νορμαλ,σε διαβεβαιω οτι θα ειχα μεινει στο καστινκ,το οποιο τα παλια χρονια μου εδινε ψαρια κι ετσι δε θα χαλουσα τα ωραιοτατα λεφτουδακια μου.




μα κ εγω κανω ακριβως το ιδιο πραγμα μπαμπη απ οτι θα εχεις διαβασει στα αναλογα ποστ μου, βεβαια με εφτιαξε το γεγονος της αλιευσης αξιολογων σφυρνων, κατι που με εκανε να αρχισω κ εγω δειλα δειλα να φτιαχνω μια υποτηπωδης συλογη, για τους ψαγμενους σπιναδορους ετσι θα φαινετε αλλωστε χαχαχαχα, .
εξου κ η αγορα καλαμιου οπως σου αναφερω κ σε αλλο θεμα , το ηθελα αλλα δεν το αποφασιζα ενω εβλεπα οτι το χρειαζομε ενα τετοιο σπινοκαλαμο γιατι με το 1,85 δισπαστο που εχω κρυβομουν πισω απο το δακτυλο μου παροτι μου εδωσε αξιολογες τουρνες.
τελικα με το ψαρεμα πρεπει να εχεις πιοτερους οριζοντες ανοιχτους κ οχι μονο κολημενοι σε μια τεχνικη πχ καστινγκ ( που θελει κ ενα σωρο χρηματα για δολωματα ) κ μετα να γυριζουμε πισω απο ψαρεμα κ να αναθεματιζουμε οτι δεν εχει ψαρια.
Πλεον πρεπει, ΦΥΣΙΚΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΧΡΟΝΟ, να αποκρυπτογραφουμε κ να βαζουμε στο τραπεζι
κ πραγματα που ισως, κακως βεβαιως βεβαιως, πριν να μην τα σκεπτομασταν, ενω οι παλιοι ψαραδες ειχαν βασικη προυποθεση για το τι ψαρεμα θα κανουν.
Να εξηγησω τι εννοω καταρχην να κοιταμε τον καιρο, τον αερα , βεβαια πρπει να ξερουμε την περιοχη καλα για την παρακατω αναφορα μου, πχ
φυσαει νοτιας η ειναι νοτιας στο πεσιμο του εεε τοτε στην περιοχη θα πρπει να σκεφτω πολυ σοβαρα να παω για σερφκαστινγκ στην παραλια της χαρακιας, γιατι ξερω οτι θα ανακατευτει ο βυθος κατι που κανει το σαργο πχ να βγει παραπερα απο τα χαρακια του ακομα κ σε βαθη που δεν θα το πιστευαμε σε ρηχα δλδ νερα γιατι ξερει οτι θα βρει τροφη, το αυτο κ για την μουρμουρα.
Φυσαει ΒΑ ε τοτε θα σκεφτω σοβαρα κ αν εχει κ πανσεληνο να παω για σπιν για τουρνες γιατι θα εχω κ την βοηθεια του αερα να παει μακρυτερα το τεχνητο μου στον καβο.
Για αυτο ανααφερω παραπανω οτι θα πρπει να ξερουμε καλα την περιοχη για να μπουμε σε αυτη την λογικη κ οχι να πηγαινουμε γαι ψαρεμα κουτουραδα κ μετα να λεμε ΑΠΛΑ Κ ΑΟΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΑΡΙΑ , κατι που ισχυει βεβαια κ για αυτο ειδικα πρπει να μπουμε σε αυτη την λογικη.
Ακουω κ αλλων τις αποψεις

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2013 08:38 #1253 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.


κομμενο το ρε ,γιατι θα παρεξηγηθω ετσι?
νασο μου δυστυχως εχουμε καταντησει να ψαχνουμε με ολες τις τεχνικες τα ψαρια.αν ολα ηταν νορμαλ,σε διαβεβαιω οτι θα ειχα μεινει στο καστινκ,το οποιο τα παλια χρονια μου εδινε ψαρια κι ετσι δε θα χαλουσα τα ωραιοτατα λεφτουδακια μου.




μα κ εγω κανω ακριβως το ιδιο πραγμα μπαμπη απ οτι θα εχεις διαβασει στα αναλογα ποστ μου, βεβαια με εφτιαξε το γεγονος της αλιευσης αξιολογων σφυρνων, κατι που με εκανε να αρχισω κ εγω δειλα δειλα να φτιαχνω μια υποτηπωδης συλογη, για τους ψαγμενους σπιναδορους ετσι θα φαινετε αλλωστε χαχαχαχα, .
εξου κ η αγορα καλαμιου οπως σου αναφερω κ σε αλλο θεμα , το ηθελα αλλα δεν το αποφασιζα ενω εβλεπα οτι το χρειαζομε ενα τετοιο σπινοκαλαμο γιατι με το 1,85 δισπαστο που εχω κρυβομουν πισω απο το δακτυλο μου παροτι μου εδωσε αξιολογες τουρνες.
τελικα με το ψαρεμα πρεπει να εχεις πιοτερους οριζοντες ανοιχτους κ οχι μονο κολημενοι σε μια τεχνικη πχ καστινγκ ( που θελει κ ενα σωρο χρηματα για δολωματα ) κ μετα να γυριζουμε πισω απο ψαρεμα κ να αναθεματιζουμε οτι δεν εχει ψαρια.
Πλεον πρεπει, ΦΥΣΙΚΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΧΡΟΝΟ, να αποκρυπτογραφουμε κ να βαζουμε στο τραπεζι
κ πραγματα που ισως, κακως βεβαιως βεβαιως, πριν να μην τα σκεπτομασταν, ενω οι παλιοι ψαραδες ειχαν βασικη προυποθεση για το τι ψαρεμα θα κανουν.
Να εξηγησω τι εννοω καταρχην να κοιταμε τον καιρο, τον αερα , βεβαια πρπει να ξερουμε την περιοχη καλα για την παρακατω αναφορα μου, πχ
φυσαει νοτιας η ειναι νοτιας στο πεσιμο του εεε τοτε στην περιοχη θα πρπει να σκεφτω πολυ σοβαρα να παω για σερφκαστινγκ στην παραλια της χαρακιας, γιατι ξερω οτι θα ανακατευτει ο βυθος κατι που κανει το σαργο πχ να βγει παραπερα απο τα χαρακια του ακομα κ σε βαθη που δεν θα το πιστευαμε σε ρηχα δλδ νερα γιατι ξερει οτι θα βρει τροφη, το αυτο κ για την μουρμουρα.
Φυσαει ΒΑ ε τοτε θα σκεφτω σοβαρα κ αν εχει κ πανσεληνο να παω για σπιν για τουρνες γιατι θα εχω κ την βοηθεια του αερα να παει μακρυτερα το τεχνητο μου στον καβο.
Για αυτο ανααφερω παραπανω οτι θα πρπει να ξερουμε καλα την περιοχη για να μπουμε σε αυτη την λογικη κ οχι να πηγαινουμε γαι ψαρεμα κουτουραδα κ μετα να λεμε ΑΠΛΑ Κ ΑΟΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΑΡΙΑ , κατι που ισχυει βεβαια κ για αυτο ειδικα πρπει να μπουμε σε αυτη την λογικη.
Ακουω κ αλλων τις αποψεις

Μπραβο ρε Νασο!Ετσι ακριβως οπως τα ειπες ειναι τα πραγματα!Εχω βαρεθει τον τελευταιο καιρο,να ακουω ανθρωπους να μηδενιζουν τα παντα!Η φραση δεν υπαρχουν ψαρια εχει γινει καραμελα πια!Ευτυχως που υπαρχουν ανθρωποι,που σχεδιαζουν το ψαρεμα τους,βαζουν κατω ολους τους παραγοντες που προανεφερες και αποδεικνυουν πως ψαρια τελικα υπαρχουν!Εξ'αλλου να μην ξεχναμε πως τα αγαθα κοποις κτωνται...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2013 08:40 #1254 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εχθές μετά τη δουλειά το απόγευμα πήρα τα καλάμια μου και γραμμή για παραλία άνεμοι Β.Δ. 3-4 αρκετό κυματισμό με το πρώτο τράβηγμα 1 μουρμούρα 250 άρα , στο δεύτερο και τρίτο τράβηγμα 1 μουρμούρα και 1 σαργό, το τέταρτο ακόμα 1 μουρμούρα μεγαλύτερη από την πρώτη το επόμενο τράβηγμα ήταν δυο δυνατά τραντάγματα του καλαμιού πήρα το καλάμι στα χέρια μου κάρφωσα το ψάρι ήταν πάνω, το καλάμι και ο μηχανισμός( όχι και τόσο περιωπής μέτρια κατάσταση) έφτασαν στα όρια τους, τα φρένα άναψαν, επί 10 λεπτά περίπου τα χέρια μου πιάστηκαν το καλάμι 4,20 έγινε ημικύκλιο, τέλος πάντων προσπαθούσα να βγάλω αυτό το ψάρι το έφερα έως τα 10 μέτρα, αλλά δεν τα κατάφερα τελικά έκοψε την πετονιά του παράμαλλου 30 άρα Fluorocarbon όχι στον κόμπο αλλά 10 πόντους πάνω από το αγκίστρι σαν να μασήθηκε η πετονιά του μηχανισμού 35 άρα αφού έκοψα την υπόλοιπη αρματωσιά με το βαρίδι βιρύνιασε για αρκετά μέτρα…
Είναι η πρώτη φορά που ήρθα σε αναμέτρηση με τόσο μεγάλο ψάρι, τώρα τι ήταν δεν είδα και τι βάρος είχε δεν ξέρω ,αλλά αυτή η εμπειρία με στοίχειωσε το σκεφτόμουν όλο το βράδυ και φυσικά και τώρα που μιλάμε, κρίμα να μην τα καταφέρω δεν έχω βέβαια την εμπειρία την μαστοριά ………………… με τον καιρό. Περαστικά μου!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2013 10:03 #1255 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αν θες δωσε λεπτομερειες πες ωρα ακριβως.. .τυπο βυθου ,δολωμα κτλ
Κοψιματα συνηθως εχω απο συναγριδες μεγαλες-γοφαρια-σμερνες...
Μαλλον ψαρευες σε αμμο αφου λες μουρμουρες αλλα αν ηταν σουρουπο βραδακι να ηταν μεγαλο λαυρακι τσιμπανε τετοια εποχη αλλα πετονιες δεν κοβουν
Σε αμμο βραδυ τι να τυχει μουγγρι?Σμερνες και μουγγρια τυλιγονται και μπορουν να κανουν και κομπους στην πετονια και την βιρινιαζουν κυριως οι σμερνες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2013 10:57 #1256 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τωρα που το θυμηθηκα κοψιμο εφαγα απο μεγαλη τσιπουρα βραδυ ..μετα απο 5-10 λεπτα που την ανεβαζα..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2013 10:06 #1257 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα Αποστόλη ο βυθός που ψάρευα είναι αμμώδης παραλία 3-4 χιλιομέτρων δίπλα σε ένα μικρό ρυάκι τα ψάρια που έχω βγάλει κατά καιρούς είναι πολλές μουρμούρες, μερικά καλά μυλοκόπια, λίγες τσιπούρες μικρές, μία φορά ένα σαργό καλό και κάνα δυο φορές 4-5 μπαρμπουνάκια .
Αρματωσιά μονοάγκιστρη με παράμαλλο 30αρα Gorilla fluorocarbon , μάνα 35 corilla fluorocarbon και πετονιά μηχανισμού 35αρα Trabucco S-FORCE LONG CAST , αγκίστρι 7αρι τύπου Aberdeen και μολύβι 120γραμ. τύπου BEACHBOMB
Τα δολώματα που χρησιμοποιώ είναι ακροβάτης και μάνα, η ώρα ήταν γύρω στις 6.30 στην δύση ηλίου.


Όπως είπα η πετονιά του παράμαλλου ήταν μασημένη, κόπηκε περίπου 10 πόντους πάνω από το αγκίστρι, το έφερα στα10 μέτρα και εκεί που έλεγα ότι τώρα θα το δω, θα ξενερίσει με χαιρέτισε – goodbye.
Ευχαριστώ!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2013 10:12 - 14/03/2013 10:12 #1258 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα ελεγα στην γεφυρα λιγο μετα τον Πετρε:)
Μαλλον τσιπουρα πρεπει να ηταν να καταπιε ολο το αγκιστρι και να μασησε την πετονια
Ωραια φωτογραφια
Δεν πειραζει θα πιασεις το επομενο μεγαλο
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2013 10:30 #1259 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ακριβώς Αποστόλη σ ΄αυτή την τοποθεσία και εγώ για μεγάλη τσιπούρα πήγε το μυαλό μου ίσως να την ζόρισα παραπάνω , δεν πειράζει την άλλη φορά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/03/2013 22:10 #1260 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μετα απο 2 βδομαδες πηγα ψαρεμα...στην αρχη ειχε 8 μποφωρ νοτο κατα τις 15:00 το γυρισε σε ανατολικο ...κατα τις 18:30 που πηρα τα συνεργα και πηγα θαλασσα ερχοταν απο παντου ο αερας...και τα κυματα..
Πηγα να φυγω να παω για καφε ...αλλα τελικα γυρισα ψαρεψα 1.5 ωρα το πολυ γιατι μετα ο αερας ερχοταν ισχυρος απο ΝΔ 8 μποφωρ :ok: :ok:
μιλαμε τα ειδα ολα....συνεχεια γυριζε ο αερας και σε μεγαλη ενταση ...αποτελεσμα 1 σαργος 270 γρ...
Αφου ψαρεψα ουτε στον παππα :yahoo:
Παντως τις τελευταιες μερες πολυ ασχημος ο καιρος για ψαρεμα...
πρεπει να ειμαι μαζοχιστης παντως σημερα το χαρηκα παρα πολυ..σφυριζε ο αερας...απο παντου σταγονιτσες θαλασσινου νερου ερχοταν......και η απολυτη ερημια....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.353 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection