- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημερα σεε ολους τους φιλους ψαραδες,
εχεις λυσαξει ρε αλητη τεως πειραιωτη κ νυν βολιωτη,
ακουσες πριν απο λιγους μηνες οτι εκανα σπινιγκ κ επερνα τις σφυρνεες σωρο κ αμεσως ρε ζηλιαρει παρατησες το εγγλεζικο κ μου αρχισες τα πειραματα με το σπινιγκ.
πωπωπω ρε τι ζηλια ειναι τουτη ωρε χαχαχαχαχαχχα.
Να πω κ κατι αλλο σχετικα με αυτο που αναφερετε παραπανω οτι μπομπαρδες υπαρχουν επιπλεουσες κ βυθιζομενες το πια θα παρουμε εξαρτατε απο το τι θελουμε να ψαρεψουμε, αν θελουμε δλδ να κατεβουμε κ πιο κατω απο την επιφανεια η ακομα κ να φτασουμε κ πιο κατω απο τα μεσονερα περνουμε βυθιζομενη.
Για τα μελανουρια πχ εγω εχω βαλει 25αρα βυθιζομενη μπομπαρδα με 18αρη αορατο παραμαλο . για τις ζαργανες βαζω επιπλεουσα κλπ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Απο οσα εχω διαβασει Παντελη,οντως το μπαρμπουνι,συχναζει σε λασπουριες,συνανταται ομως και σε τοπους με μεγαλα βαθη,με φυκιαδες και διασπαρτες πετρες!Τετοιος ειναι ο βυθος που ψαρεψα χθες!Ευχαριστω για τα καλα σου λογια φιλαρακι μου!παντελης κλωναρης έγραψε: Οι καθημερινες και αποτελεσματα δεν ειχαν σχολια ο θανος με αναγκασε να φτιαξω θεμα .Οντος εντηποσιακο και συναμα σπανιο μπαρμπουνι το αλιευμενο εκ χειρος θανου ,ενα ψαρι που ζει απο οσο ξερω σε λασπουρια σχετικα βρομικο ψαρι αλα τοοοοσο νοστιμο ,μπραβο ρε θανο αυτα τα κοματια κανουν την διαφορα στο ψαρα ,γινοντε πλεον σημεια αναφορας (προ και μετα γεγονοτος)Αυτη εξαλου ειναι και η μαγια του ψαρεματος μεχρι να το αντικρησηεις ,πολες φορες δεν ξερεις τι ειναι και παλι ΜΠΡΑΒΟ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Οντως νοστιμο ψαρι Δημητρη!Σε ευχαριστω φιλε!Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Εδω ειναι τα σχολια Παντελη μου απο το καθημερινεs και αποτελεσματα!!!
Το πετρομπαρμπουνο φτανει μεχρι το 1 κιλο βαροs!!!Πραγματι ειναι απο τα αγαπημενα μου ψαρια τα μπαρμπουνια!!!Πεντανοστιμα!!!
Συγχαρητηρια Θανο!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD