Ανοίγω λοιπόν νέο θέμα, το οποίο ελπίζω να αφιερωθεί αποκλειστικά στους ακόλουθους προβληματισμούς:
7. Για να πεί κάποιος την άποψη του ΧΩΡΙΣ κίνδυνο διαγραφής των σχολίων του, πρέπει να πληρεί κάποια κριτήρια; Και αν ναι, ποιά είναι αυτά;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
<<Βαρεθηκα να ξεμενω απο εξοπλισμο καθε χρονο και αγορασα ακριβα καλαμια>> Εσυ ειπες.
Εγω τι ειπα στο πρωτο μηνυμα?Ψαρευω με καλητερα εργαλεια γιατι μου αρεσει.
Ουτε για να δειξω ουτε γιατι την ειδα καπως.Εσυ με χαρακτηρισες και πηρες την απαντηση.
Τωρα για τις τσεπες ασε καλητερα.
Και μια εξηγηση για τα καλαμια ..
Βαρεθηκα να ψαρευω χειμωνα με 5-6-7 και να κολλαω μυτες και δαχτυλιδια απο τα φυκια και να χανω ολο το ψαρεμα.Γιατι για να παω για ψαρεμα θελω το λιγοτερο 140-250 χιλιομετρα πηγαινε και αλλα τοσα ελα καθως και 100 με 200 ευρω εξοδα.(βενζινες-καφεδες-δολωματα).Εσυ ανοιγεις τη πορτα και για σας.Η χομπι σου εγινε απο συνηθεια.
Ως αναφορα στο ποστ με το σπαρο και τα MF,θα συμφωνησω για το Μιχαλη οτι δεν ειναι καλαισθητο και βασικα οι φωτογραφιες δεν βγηκαν για το σπαρο αλλα και παλι τι εγινε.Ηθελε να δειξει τα καλαμια και τα εδειξε.
Το Φανφαρας δεν το ειπα τυχαια ουτε ειναι προσβολη,απλως με αυτα που εγραψες μου θυμησαν τελεια τα πιστευω του ποιητη.<<μεγαλο λογια ανεκληρωτα>>
Και για να τελειωσει το θεμα<προσωπικο>,το δικαωμα στον εξοπλισμο μου τον εχω μονο εγω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε μανο αν νομιζεις πως η κουβεντα γινετε για 1 σπαρακι τοτε νομιζω πως κανεις λαθος..
Ξερω ατομο που εφαγε 40 λεπτα για να σωσει μια brown trout που επιασε με spinning επειδη ηταν εποχη της αναπαραγωγης και ξερω και ατομο που γεμησε 1 κουβα σαργους των 5-10γρ με απικο,σε πια ομαδα θελεις να ανηκεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εγώ γουστάρω να τραβαω από το πιο μικρό έως ένα μεγάλο θήραμα από τα εκατό μετρά και το ψαρή να μου ρχετε τελειωμένο στα χεριά μου Αυτό απαιτώ από τα εργαλεία μου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
"Νομιμα αλιευτικα αποτελεσματα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD