σταθερη αρματωσια με ολο το βαρος διπλα στον φελλο, τρωνε καλα και στο μπικατινι.
Διαβάστε περισσότερα...
παντως Θοδωρα η αληθεια ειναι οτι οι Ελληνες εισαγωγεις δεν εχουν σωτη ενημερωση προς τον πελατη, οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι.
Διαβάστε περισσότερα...
οχι Μιλτο, η φουσκα εχει 2 βαλβιδες μεσα της μια στην εισαγωγη της και μια στην εξαγωγη οι οποιες εχουν την ιδια φορα, δηλαδη την ωρα που πατας την φουσκα κλεινει η βαλβιδα που ειναι προς το ντεποζιτο και ειναι ανοικτη η μπροστινη για να μπορεσει να διωξει τη βενζινη μπροστα, την ωρα που αφηνεις την φουσκα κλεινει η μπροστηνη βαλβιδα (για να μην ξανατραβηξει την βενζινη που εστειλε) και ανοιγει η πισω για να μπορεσει να ρουφηξει βενζινη απο το ρεζερβουαρ.
οταν ειναι σε αδρανεια η φουσκα ροη υπαρχει απο την δεξαμενη προς την μηχανη, τοτε και οι 2 βαλβιδες μενουν ανοικτες. ευκολο σε μια καινουργια φουσκα δοκιμασε μα φυσιξεις και να ρουφηξεις απο την ιδια μερια, μονο προς μια κατευθηνση σε αφηνει.
Διαβάστε περισσότερα...
μια παρακληση μονο, στις σημερινες εποχες καλο θα ειναι οταν η οικονομικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη οι αγορες μας να γινονται απο Ελληνικα καταστηματα, ειτε φυσικα, ειτε διδυκτιακα.
Διαβάστε περισσότερα...
ναι Μιλτο, αν η φουσκα εχει αμφιδρομη ροη απο μεσα της ειναι χαλασμενη και θελει αντικατασταση.
Διαβάστε περισσότερα...
τοτε καντο με 2 φουσκες, μια σε καθε γραμμη, η φουσκα δεν επιτρεπει την αναποδη ροη και ετσι γλυτωνεις το προβλημα να σου αδειαζει η αλλη γραμμη απο βενζινη. καλο θα ειναι ο σωληνας πριν τη διακλαδωση να ειναι χοντριτερος απο τους 2 υπολοιπους.
Διαβάστε περισσότερα...
υπαρχει διακοπτης στα ναυτιλιακα 3 θεσεων, στην μια μπαινει η παροχη της βενζινης και στις υπολοιπες 2 συνδεεις τις 2 μηχανες, αναλογα εχει κλειστες ολες τις παροχες, την μια απο τις 2 ή και τις 2 μαζι.
Διαβάστε περισσότερα...
οι περισσοτεροι φελλοι ειναι αρκετα βαρυτεροι απο αυτο που γραφουν, εχω ζυγισει φελλο 6+2 και ηταν 12 γραμμαρια.
ακομα και σε λιμανια αν εχεις κοντα σου καβους και βαρκες ή σκαφη παλι σκληροτερο καλαμι θελεις για να μπορεσεις να κουμανταρεις γρηγορα το μεγαλο ψαρι χωρις να του δωσεις την ευκαιρια να παρει μετρα και να σου μπλεξει την πετονια στα σκοινια.
τα μαλακα καλαμια ειναι πολυ καλα για τον αρχαριο (συγχωρουν πολλα λαθη) και για τις ψιλες πετονιες (14 μανα με 10-12 παραμαλλο ας πουμε) Ανδρεα την αποψη μου απλα λεω, εσυ εισαι ο τελικος κριτης.
Διαβάστε περισσότερα...