μια παρακληση μονο, στις σημερινες εποχες καλο θα ειναι οταν η οικονομικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη οι αγορες μας να γινονται απο Ελληνικα καταστηματα, ειτε φυσικα, ειτε διδυκτιακα.Διαβάστε περισσότερα...