Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !
Καλησπέρα σας.........
Έχετε να μου προτείνεται κάποιο σετ για καλάμι-μηχανάκι για ψάρεμα από βάρκα ;;;
Η χρήση του λίγο από όλα........καθετή, συρτή αφρού, ίσως ελαφρύ jigging , κτλ..........
Διαβάστε περισσότερα...
Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !
Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !
Καλησπέρα σας......επαναφέρω το θέμα ύστερα από αρκετούς μήνες με μία ερώτηση.....
Έχετε να μου προτείνεται κάποιο σετ καλάμι-μηχανάκι για ψάρεμα από καγιάκ ;;;
Η χρήση του λίγο από όλα........καθετή, συρτή αφρού, ίσως ελαφρύ jigging , κτλ..........
Διαβάστε περισσότερα...
Bασιλης Λ. έγραψε:
andreas69 έγραψε: Καλησπέρα σας......ποια είναι η γνώμη σας για αυτό ;;;;;
www.car.gr/6045216-duke![]()
![]()
Τελειο , ειναι οτι χρειαχεται για το ψαρεμα κ με δυνατοτητες για πολλες πατεντες , το καθισμα ειναι στη σωστη θεση κ πισω εχει πολυ χωρο για διαφορα οπως ψυγειακι, σακιδιο ή κουτι με δολωματα-τεχνιτα δολωματα , ακομα κ ηλεκτρικη μηχανη μπαινει σε περιπτωση που δεις οτι αξιζει!!!
Αν θα αγοραζα πλαστικο σαν αυτο θα αγοραζα κ αν ειχα παραπανω λεφτα ενα με προπελα.
anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε:
Bασιλης Λ. έγραψε:
Βέβαια έχω βρει από φίλο και ένα μεταχειρισμένο Prowler Big Game II
www.oceankayak.com/kayaks/angler_kayaks/prowler_big_game_II/
και όπως καταλαβαίνετε είναι η απόφαση δύσκολη........
Εσείς ποιο θα διαλέγατε από τα δύο και γιατί;;;;
Διαβάστε περισσότερα...
Η χρήση που προορίζεται....ψάρεμα (καθετή-συρτή) και βολτες κοντυνές και μακρυνές.
Διαβάστε περισσότερα...