Ερώτηση Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα

29/10/2015 10:47 #3841 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Ξέχασα να προσθέσω ότι είχαμε στο ένα καλάμι σαρδέλα με πολυάγκιστρο και από τη στιγμή που καταφέραμε να την κάνουμε να επιπλέει πιάσαμε....τέσσερα μουγκριά καλούτσικου μεγέθους που όμως τα αφήσαμε στην παραλία....Αν πιάστηκε κάτι καλό θα ήταν μια φορά που με το που χτύπησε και τραβήξαμε, είχε ήδη κόψει το πολυάγκιστρο.... Πάντως η σαρδέλα δούλευε συνέχεια μέχρι κατά τις 2 το βραδάκι..Μετά έκοψε μαχαίρι ως το ξημέρωμα..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2015 08:17 #3842 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2015 15:44 #3843 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα φιλοι μου απ την βορεια ελλαδα.
Βοριας σημερα, με διαστηματα ηλιοφανειας και αρκετη ψυχρα.
Νικο χαρα στο κουραγιο σας,εγω δεν νομιζω να αντεχα ολη την νυχτα εκει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2015 17:52 #3844 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Αντεχεις Λουκα.
Με καλη παρεα, την φωτια ολη νυχτα, μεζεδακι, και τσιμπιματα ψαριων, για να εχει και ενδιαφερον.
Οχι ομως οινοπνευμα, γιατι μονο κακο θα σου κανει.
Σε περιπτωση βροχοπτωσης ομως, την εκατσες για τα καλα. !rain#
Αυτο το ξενυχτι, δεν το αλλαζω με τιποτα. :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2015 21:37 #3845 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Τωρα βρε Δημητρη,ολη την νυχτα στην παραλια,με καλη παρεα και αρκετη ψυχρα, (τις τελευταιες ημερες οι θερμοκρασια το ξημερωμα πεφτει κατω απο τους 10 βαθμους) λιγο τσιπουρακι το θελει η εστω καμια ρετσινουλα.

Υ.Γ. Τωρα θυμηθηκα τι ειχα παθει ενα βραδυ, που πηγα να κανω παρεα σε εναν φιλο,ο οποιος ψαρευε σε μα παραλια με τα καλαμια του.Χαχαχα τωρα γελαω αλλα εκεινη την μερα εγω το ξερω τι τραβηξα.Καποια στιγμη,οταν βρω χρονο θα γραψω αυτην την ιστορια στην αναλογη ενοτητα για να γελασετε κι εσεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2015 01:28 #3846 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Περιμενουμε εν αγωνιως ρην ιστορια σου γιατι κατάφερες να μας κεντρισεις την περιεργεια τουλάχιστον την δικη μου.
Σε ότι αφορα το αλκοολ ενοειτε ότι αυτά δεν συμβαδιζουν αλλα ένα τσιπουρακι μες την νυχτα δεν χαλασε ποτε κανενα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2015 20:44 #3847 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα Βορειοελλαδιτες!!!

Λουκα τωρα που χειμωνιαζει και ο καιρος θα μας κραταει μεσα στο σπιτι .Ειναι οτι πρεπει για να διαβαζουμε ιστοριες και γεγονοτα!!!!! :yes3: :yes3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2015 22:49 #3848 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα φιλοι μου της βορειας ελλαδας.
Νασο την εγραψα την ιστορια οσο πιο συντομα μπορουσα κι οση ωρα εγραφα,εφερνα στο μυαλο μου εκεινο το σκηνικο και γελουσα για αλλη μια φορα.
Βασιλη ετσι ειναι,μονο που εγω με τα πιτσιρικια και τις διαφορες ασχολιες τετοιο καιρο, δεν εχω και πολυ ελευθερο χρονο.
Καλη εβδομαδα σε ολους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2015 12:39 #3849 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα και καλή εβδομάδα σε όλους!

Κυριακή χθες και το μενού είχε ψάρια στα κάρβουνα, για 2η φορά τον τελευταίο μήνα! Τι νόστιμα που ήταν!! Ή μου φάνηκαν επειδή τα έβγαλα εγώ??? :yahoo:



Επίσης τελευταίες μέρες (πριν τον τρελοαέρα) πολλοί ανέφεραν για αρκετές μουρμούρες στις παραλίες και πήγα δύο μέρες να δω τι γίνεται. Δεν πήγα και άσχημα, μια χαρούλα ήταν για αρχή. Και μερικές μεγαλούτσικες! Το επόμενο τραπέζι μακάρι να γίνει γρήγορα!!! :)



Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas, Nikolaos Alexandropoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2015 16:23 #3850 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Μπραβο Νικο,εξελισεσαι πολυ γρηγορα.
Τα ψαρια σιγουρα ηταν νοστιμα αλλα οταν τα βγαζεις μονος σου ειναι ακομη περισσοτερο.
Καλησπερα στην παρεα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.386 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection