Ερώτηση Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα

25/10/2015 11:40 #3831 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα

nickzick έγραψε: Πολύ πολύ πολύ καλημέρα σας!
Τι να σας πω, άμα είναι η πιο κωλόφαρδη σου μέρα όλα γίνονται! Ευτυχώς πιάστηκε στο alivio, ευτυχώς και τα 3 αγκίστρια ήταν πάνω του, τα δύο στα πλοκάμια το ένα στο στόμα! Απίστευτο...ακόμα δεν μπορώ να ηρεμήσω!!


Νίκο πρόσεξε γιατί το χταπόδι μένει ζωντανό ότι κι αν του κάνεις!
Ο μόνος τρόπος για να το ψοφήσεις είναι να του ρίξεις μπόλικο ... κρασί! (Χαχαχαχα!).

Υ.Γ.: Αυτό το έλεγε ο πατέρας μου που ήταν μεγάλη ... μπεκροκανάτα για να δείξει ότι το χταπόδι είναι άριστος κρασομεζές ... (Και όχι μόνο, συμπληρώνω εγώ).
«Εις υγείαν ...».
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2015 18:12 #3832 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα βορειοαλλαδιτες!!


nickzick πολλη καιρο ειχα να δω τετοιο θεριο!!!!!!Καλοφαγωτο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2015 08:41 #3833 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα!

Βρήκα χθες το απόγευμα δυο ωρίτσες και πήγα κάτω από το κτήμα στην αμμούδα. Με το που κατεβαίνω τι να δω.. Σ' όλη παραλία απλωμένα καλάμια! Καμιά 20αρια μέτρησα! Εκτός από έναν μικρό σπάρο που έριξα πίσω δεν έπιασα κάτι άλλο. Τα τάιζα καλά όμως γιατί τα αγκίστρια γυρνούσαν άδεια.

Ωραία βραδιά με ωραίο φεγγάρι, τα είπαμε και με τους υπόλοιπους ψαράδες, μια χαρούλα.. :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2015 08:18 #3834 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα!

Σαν σήμερα κλείνουμε έναν ολόκληρο ψαρευτικό χρόνο! Σαν σήμερα ήταν που πήγαμε για πρώτη φορά με το φιλαράκι μου και βγάλαμε το μυλοκόπι του 1,5 κιλού το οποίο μας έκανε να κολλήσουμε για τα καλά!

Έτσι και φέτος, με τις περισσότερες ετοιμασίες να έχουν γίνει και τον καιρό που μας κάνει το χατήρι, θα μαζευτούμε το απόγευμα στο γνωστό μέρος με τις γυναίκες μας, τρία ζευγάρια, φουλ καλάμια, πανσέληνος(!), φουλ φωτιά με μπόλικα ξύλα για να καίει ως το πρωί, λουκανικάκια και τα σχετικά.. Και ότι θέλει ας μας φέρει... το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το απολαύσουμε για ακόμη μία φορά! Να αναμένετε φωτογραφίες το συντομότερο δυνατόν! !pecher2# :drinks: !smiley-drin
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas, Nikolaos Alexandropoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2015 14:03 #3835 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα φιλοι μου.
Βοριας σημερα με αρκετη ψυχρα.
Μπραβο Νικο,εγω τετοια χταποδια εχω βγαλει ελαχιστα με την βαρκα και το τελευταιο ουτε που θυμαμαι ποτε ηταν.
Καλοφαγωτο.
Υ.Γ Ελπιζω να το χτυπησες και να το σβουριξες καλα,γιατι αλλιως θα το βραζεις κανα δυωρο χαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/10/2015 18:18 #3836 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια της βορειας ελλαδας.
Παρολο που ειχε ηλιοφανεια σημερα ο βοριας ξυριζε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/10/2015 18:49 #3837 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα βορειοελλαδιτες!!!
Κρυαδιασε ο καιρος και η προβλεψηε λενε οτι μετα το Σ/Κ θα μαλακοση παλη ο καιρος!!!
Αντε να μαζεψουμε και καμια ελια να βγαλουμε και φρεσκο λαδι!!!! !money_smile !money_smile

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2015 07:31 #3838 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα

vasilis moystakas έγραψε: Καλησπερα βορειοελλαδιτες!!!

Αντε να μαζεψουμε και καμια ελια να βγαλουμε και φρεσκο λαδι!!!! !money_smile !money_smile


Ωχ τι μου θυμισες !!!! πριν 3 χρονια που μενοντας χωρις δουλεια αναγκαστηκα να παω να μαζευω ελιες !!!! δυσκολη δουλεια κ πλεον χωρις την αναλογη ανταμοιβή, κ ειδικα αυτές των καλαμων που τις μαζεύεις με το χτενακι τι λουκι ηταν αυτό παναγια μου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2015 09:11 #3839 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα σε ολους τους φιλους!!!

Καμια δουλεια σημερα δεν ανταμηβη τον κοπο σου!!!Ειτε σαν εργατης ειτε σαν εργοδοτης!!
Αλλα ας ειναι καλα και αυτες η ελιες που βρεισκοντε (απτον πατερα) με τον αγροτικο εξοπλησμο μαζι.
Και βγαζουμε και λαδι για το σπιτι και κανα χατζιλικη
Αν τα βαλεις κατω και τα υπολογισεις, το τρακτερ με τα παρελκομενα να αγκιζουν αξια100 χιλιαδες ευρο για να βγαζης 1 τονο με 3 λαδι (δηνουνε καρπο καλο ανα 2 χρονια).1χιλια ευρο με 10 χιλιαρικα στην καλητερη-τοπ χρονια)
Εξοδα 20 μερες μαζεμα-20 μερες κλαδεμα 3 σβαρνισματα (τον χρονο)κανα 2-3 ραντισματα.(το λιπασμα το εχω κοψει)μεγαλο εξοδο.1 τσουβαλη 40κιλο 25 ευρο+.
Τα τελαυταια20 χρονια που μπορω και θυμαμε μονο 2 χρονιες αξιζαν πραγματικα.Ειχε και παραγωγη και τιμη το προιων!!

Απλα αμα ειναι καλη η χρονια θα σου αφησει .....Παλι καλα λεμε......Οταν εχεις απο καπου να βγαζεις (να περνης)παλι καλα ειναι......
Και δυσκολο το σπορ.Ο πατερας μου λεει..Αγροτης γεννιεσε δεν γεινεσε!!!!!! !smiley_writ !smiley_writ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2015 09:26 #3840 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην όμορφη παρέα!

Όπως σας τα έλεγα, η προχθεσινή μέρα ήταν ακόμα μια από τις όμορφες μας ημέρες! Ελάχιστο αεράκι, ήσυχη θάλασσα και μαλακός καιρός! Αν και δεν είχαμε το ψαρευτικό αποτέλεσμα που ονειρευόμασταν, εντούτοις η όλη εμπειρία μας ικανοποίησε πλήρως και επιστρέψαμε χορτασμένοι στην καθημερινή ρουτίνα μας!

Η μέρα μας ξεκίνησε κάπως έτσι, με τα καλάμια να στήνονται σιγά σιγά και τις πρώτες τσιμπιές να ενεργοποιούν τα κουδουνάκια μας!




Το πρώτο καλό ψάρι μας ήρθε μετά από κανένα μισάωρο, ένας παντελής (συκιός?) της τάξης των 300γρ.




Λίγο αργότερα ήρθαν και οι γυναίκες μαζί με την υπόλοιπη παρέα και οι μεζέδες ετοιμάστηκαν γρήγορα γρήγορα καθώς τα στομάχια είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται!




Με λίγες τσιμπιές καθ΄όλη τη διάρκεια της νύχτας και περισσότερες το ξημέρωμα, τον Ορφέα να μας παίρνει στην αγκαλιά του κατά διαστήματα καθώς τα βλέφαρα έκλειναν δίπλα στη ζεστασιά της φωτιάς, η εξόρμηση μας κατέληξε κάπως έτσι.





Και του χρόνου με Υγεία! :D
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, Μιχάλης, vasilis moystakas, Nikolaos Alexandropoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.467 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection